Sander Lommen kom er maar in manigga 
Wait what?!Jordi wrote:Sander Lommen kom er maar in manigga
Ik moet echt weer terug in die groep, ik mis wereldwonderen.
Wait what?!Jordi wrote:Sander Lommen kom er maar in manigga
Zelfs ik heb 't meegekregen in de shoutBroken Balance wrote:Wait what?!Jordi wrote:Sander Lommen kom er maar in manigga
Ik moet echt weer terug in die groep, ik mis wereldwonderen.
Bedankt dat je het ff in mijn neus wrijft...patrickjeb wrote:Dit topic moet weer nieuw leven hebben, dus zal ik aftrappen.
Relatie gaat goed
Was niet persoonlijkErikZ wrote:Bedankt dat je het ff in mijn neus wrijft...
Irritatiemomentjes (page 921) en een paar posts daarna. Zelf nog niet getest in de praktijk, maar ik ga er van uit dat dit werkt. Sander is immers 1 van de weinigen op dit forum die getrouwd is en een kind op komst heeft.ErikZ wrote:Dus is er ook een topic met flirttips? Mijn game zal wel niet meer zijn wat het was
Klote man ...ErikZ wrote:Bedankt dat je het ff in mijn neus wrijft...patrickjeb wrote:Dit topic moet weer nieuw leven hebben, dus zal ik aftrappen.
Relatie gaat goed
Net na 4 jaar weer vrijgezel namelijk![]()
Sowieso al kut natuurlijk maar hebben een koop appartement samen, gelukkig alles al samen geregeld
Dus is er ook een topic met flirttips? Mijn game zal wel niet meer zijn wat het was
Kan inderdaad een goed idee zijn, naam veranderen.Bouke wrote:Irritatiemomentjes (page 921) en een paar posts daarna. Zelf nog niet getest in de praktijk, maar ik ga er van uit dat dit werkt. Sander is immers 1 van de weinigen op dit forum die getrouwd is en een kind op komst heeft.ErikZ wrote:Dus is er ook een topic met flirttips? Mijn game zal wel niet meer zijn wat het was
Edit: Misschien is je naam veranderen naar Sander ook wel een optie.
Ik mag hopen van niet nee.patrickjeb wrote:Was niet persoonlijkErikZ wrote:Bedankt dat je het ff in mijn neus wrijft...
Het zal ook niet zijn ... En-er-gy die dit topic heeft geopend. Wat een pracht van een man, de vrouwtjes zijn niet van hem af te slaan.En-er-gy wrote:Voor vragen, discussies omtrent vrouwen hier.
Je kunt hier terrecht voor vragen zoals: "wat te doen bij..." of tips en trucs die je misschien hebt voor een leuke avond.
Fenomenale opmerking van Bloemencorso Chris, die vreet natuurlijk alleen maar knollen en dat soort fratsen.Chris Two wrote:Held...
Vrouwen zijn lustobjecten voor vele mannen.... voor mij niet... ik lust er geen
Gewoan verstand op nul, Xylon B erbij en goan mit die banaon!! Ohja, en zij kan ook nog goed piepuh, das helemoal skon!Chris Two wrote:Blond, getuite lipjes, Cup B... lekker keuntjeIris93 wrote:Waarbij?Rawbin wrote:En met jou er dan nog bij Iris, iedereen blij!
Sorry blond.
Gas geven erop
Snuiven is nooit de oplossingErikZ wrote: Bedankt dat je het ff in mijn neus wrijft...
Net na 4 jaar weer vrijgezel namelijk![]()
Helaas heb je mijn post op de pagina daarop niet gelezenBouke wrote:Irritatiemomentjes (page 921) en een paar posts daarna. Zelf nog niet getest in de praktijk, maar ik ga er van uit dat dit werkt. Sander is immers 1 van de weinigen op dit forum die getrouwd is en een kind op komst heeft.ErikZ wrote:Dus is er ook een topic met flirttips? Mijn game zal wel niet meer zijn wat het was
@patrickjeb Weet ik manErikZ wrote:Graag niet naar Sander luisteren!! Ik herhaal: niet naar Sander luisteren!!ThaBomba. wrote:Sander, ouwe casanova.
Voor je het weet is die chick zwanger namelijk..
Bouke wrote:Irritatiemomentjes (page 921) en een paar posts daarna. Zelf nog niet getest in de praktijk, maar ik ga er van uit dat dit werkt. Sander is immers 1 van de weinigen op dit forum die getrouwd is en een kind op komst heeft.ErikZ wrote:Dus is er ook een topic met flirttips? Mijn game zal wel niet meer zijn wat het was