Ja onder anderepecola-tje wrote:whut happened? uit elkaar gegroeid of wat?
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ben nu zo'n 5 maanden in een relatie met mijn vriendin. Gaat echt super, het is totaal geen meid die aan je nek hangt en 24/7 aandacht van je wilt. Iets wat voor mij super is. Enige nadeel is dat ze net 16 is. En ik al bijna 21 ben 
-
C
pedobear :O
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Care = 0
Sinds een jaar doe ik niet meer aan relaties maar heb wel genoeg contact met dames.
Geen liefde alleen met de harde vuist.
Sinds een jaar doe ik niet meer aan relaties maar heb wel genoeg contact met dames.
onzin, 16 en 21 kan best vind ik, hangt ervanaf hoe die personen zich gedragen.
meisje waar ik mee bezig was is ook 16, ik bijna 21. alleen zij was dus WEL aanhankelijk en 24/7 om aandacht aan t vragen. daar had ik totaal geen zin in, dus nu weer even genieten van alle vrijheid!
meisje waar ik mee bezig was is ook 16, ik bijna 21. alleen zij was dus WEL aanhankelijk en 24/7 om aandacht aan t vragen. daar had ik totaal geen zin in, dus nu weer even genieten van alle vrijheid!
ik zat gister dus is ff het programma loverboys te kijken.
tering wat grappig
die valerio zit die zwaar verdrietige jochies elke 2 seconden voor de gek te houden
hier kun je ze terug kijken
http://sites.bnn.nl/page/loverboys
tering wat grappig
hier kun je ze terug kijken
Hahaha geniaalbiscuit wrote:als je naar WiSH komt zullen we na de meeting met z`n allen een meid voor je vinden!Grozny wrote:
Klopt![]()
Maar toch wel een beetje jammer, ben echt weer aan een vriendin toe
(stel je voor: +- 60 man die op een meid afstappen!heldenactie! )
-
C
Die tulpenvrouw... hahhahaRobertV wrote:ik zat gister dus is ff het programma loverboys te kijken.
tering wat grappigdie valerio zit die zwaar verdrietige jochies elke 2 seconden voor de gek te houden
![]()
hier kun je ze terug kijkenhttp://sites.bnn.nl/page/loverboys
die aziaat die een dikke negerin is
-
D
godsallemachtig ik ben 1 dag niet op HT geweest en gelijk 11 á 12 pagina's extra 
haha ja. en die gast waarbij zijn vriendin vreemd was gegaan met z'n vaderrobkuh1990 wrote:Die tulpenvrouw... hahhahaRobertV wrote:ik zat gister dus is ff het programma loverboys te kijken.
tering wat grappigdie valerio zit die zwaar verdrietige jochies elke 2 seconden voor de gek te houden
![]()
hier kun je ze terug kijkenhttp://sites.bnn.nl/page/loverboys
die aziaat die een dikke negerin is![]()
![]()
![]()
Jij bent ook naar de visbeurs geweest?Ramirez wrote:Care = 0
Kheb eigenlijk nooit gezeik met mn vriendin, kheb nu 9 maanden en nog nooit gedoe,gehad 
+1, bijna anderhalf jaar en maar 1 ruzie gehad omdat ik bij haar thuis had gekotstIntervention wrote:Kheb eigenlijk nooit gezeik met mn vriendin, kheb nu 9 maanden en nog nooit gedoe,gehad
Dat is ook niet echt bepaald slim.nielstil wrote:+1, bijna anderhalf jaar en maar 1 ruzie gehad omdat ik bij haar thuis had gekotstIntervention wrote:Kheb eigenlijk nooit gezeik met mn vriendin, kheb nu 9 maanden en nog nooit gedoe,gehad
Ik zou er ook niet blij van worden
-
C
Dont's
Tegen Iris93 zeggen dat je der zou doen
Kijk je leert het wel.robkuh1990 wrote:Dont's
Heel langzaam.
Iris93 wrote:Nog iemand Do's en/of Dont's?
don't: vragen beantwoorden mbt uiterlijk van je vriendin (als ze t vraagt)
do: paar keer gezellig uit eten:P
Altijd snel overgaan op een ander onderwerp! Die vragen zijn gewoon death traps voor ons mannen.The Anim0l wrote:![]()
don't: vragen beantwoorden mbt uiterlijk van je vriendin (als ze t vraagt)loopt altijd fout af wat je ook maar antwoordt
![]()
HahahaDanny H wrote:Altijd snel overgaan op een ander onderwerp! Die vragen zijn gewoon death traps voor ons mannen.The Anim0l wrote:![]()
don't: vragen beantwoorden mbt uiterlijk van je vriendin (als ze t vraagt)loopt altijd fout af wat je ook maar antwoordt
![]()
He Iris, ik zou je doen.Iris93 wrote:Kijk je leert het wel.robkuh1990 wrote:Dont's
Heel langzaam.
Van jou is dat algemeen bekend, maar jij weet beterOlijfboompje wrote:He Iris, ik zou je doen.Iris93 wrote:Kijk je leert het wel.robkuh1990 wrote:Dont's
Heel langzaam.
Gelukkig wel.Iris93 wrote:
Van jou is dat algemeen bekend, maar jij weet beter
Ik ben de wijsheid zelve.
Als ik het je vertel wel haha.Olijfboompje wrote:Gelukkig wel.Iris93 wrote:
Maar om even ontopic te gaan.
Hoe is het met jou en Iris ondertussen?
Dat bespreek ik liever niet hier.Iris93 wrote:Als ik het je vertel wel haha.Olijfboompje wrote:Gelukkig wel.Iris93 wrote:
Maar om even ontopic te gaan.
Hoe is het met jou en Iris ondertussen?
Het gaat echter prima