DarkestSymphony schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
maar vreemdgaan komt in vele vormen he, fouten maken is menselijk.
Ik wil gewoon weten in welke omstandigheden die fouten zijn gemaakt.
Hoewel het wel zo is, als ik dan ook weet dat ze vreemd is gegaan en ze gaat in d'r verhaal liegen tegen mij en ik kom erachter is het wel over.
Want liegen kan ik echt niet hebben, of het nu in een liefdesrelatie is of een vriendschappelijke relatie.
Maar ik wil wel weten waarom diegene is vreemd gegaan.
komop.. je hebt een vriendin en die gaat vreemd. betekend toch dat ze niet vn je heeft gehouden en dat je relatie eigenlijk bullshit was! vreemdgaan kan gewoon niet. je houdt vn je vriend(in) en daar blijf je bij en geen een of andere smoes verzinnen van 'ik was dronken' ofso. niks is een smoes tenzij je gedwongen werd maar dat is dan ook begrijpelijk!
vreemdgaan uit jezelf is gewoon een lage streek en dat doe je niet als je een relatie hebt! maarja zo denk ik erover.
Dat betekent helemaal niet dat ze niet van je houdt, vreemdgaan kan een fout zijn die diegene maakt en achteraf bedenkt wat heb ik gedaan, ik houd nog van m'n vriend. Het kan komen door alcohol, het kan komen door stress, sentimentele druk, thuis situatie, een ruzie als stel. Ruzie met een vriend of vriendin.
Het kan komen omdat haar ex een gladjanus is en ze met een combinatie van alcohol etc. gewoon een stap te ver is gegaan.
Zoals ik al zei ik zou persoonlijk het gesprek willen horen van d'r en daaruit concludeer ik zelf wel of het de moeite waard is verder te gaan of niet, maar ik maak het niet zomaar uit terwijl ik niks weet. Een relatie draait uiteindelijk toch om communicatie, acceptatie en vergeven.
Het (kunnen) communiceren met elkaar met betrekking tot vrijwel alles.
Het accepteren van elkaar zoals die gene is en dus ook mindere kanten.
Het vergeven van elkaar op het moment dat de ander een fout maakt.
Zolang zij tegen mij het verhaal verteld en eerlijk is, of het nu door alcohol komt of dat ze gewoon een keer wat anders wou, ik wil eerlijkheid en dan zien we verder