Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 125  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:18 

Skedoedelefloeps schreef:
maar vreemdgaan komt in vele vormen he, fouten maken is menselijk.
Ik wil gewoon weten in welke omstandigheden die fouten zijn gemaakt.
Hoewel het wel zo is, als ik dan ook weet dat ze vreemd is gegaan en ze gaat in d'r verhaal liegen tegen mij en ik kom erachter is het wel over.
Want liegen kan ik echt niet hebben, of het nu in een liefdesrelatie is of een vriendschappelijke relatie.
Maar ik wil wel weten waarom diegene is vreemd gegaan.

komop.. je hebt een vriendin en die gaat vreemd. betekend toch dat ze niet vn je heeft gehouden en dat je relatie eigenlijk bullshit was! vreemdgaan kan gewoon niet. je houdt vn je vriend(in) en daar blijf je bij en geen een of andere smoes verzinnen van 'ik was dronken' ofso. niks is een smoes tenzij je gedwongen werd maar dat is dan ook begrijpelijk!
vreemdgaan uit jezelf is gewoon een lage streek en dat doe je niet als je een relatie hebt! maarja zo denk ik erover.

Hardtraxx Veteran

Bij mij is vreemdgaan niet per definitie het einde van de relatie. Hoewel ik het nooit zou doen én het minste vind wat je kan doen.

Kan het voor mij niet zo zijn dat het door 1 foutje een hele relatie wordt opgegeven.

Voor mij: vreemdgaan kan geen aanleiding, maar wel de oorzaak van het beëindigen van een relatie zijn (als je begrijpt wat ik bedoel).

Hardtraxx Elite

DarkestSymphony schreef:
mikeee schreef:
DarkestSymphony schreef:
vreemdgaan i het zwakste wat je in een relatie kan doen! maak het dn eerst uit voordat je vreemd gaat want je kwets je vriendje of vriendin er wel heel erg mee! vind het echt laf!

Laf is het zekker maar gaat denk ook om hoe je vreemd gaat. Als je echt bewust doet en al langer iets met die persoon wilt had je het uit moeten maken ja. Ben jij in een dronken bui en voel je nog wel wat voor je vriendin moet je het gewoon eerlijk aan geven en dan laat zij wel merken wat ze er mee doet, jij bent dan sowieso dom geweest ;)

nee want dan gebruik je de smoes: ik was dronken dus kon er niks aan doen.. 1, dan moet je gewoon niet zoveel zuipen en 2, je weet alsnog als je bezopen bent dat je een vriendin hebt dus er is geen smoes om vreemd te gaan! is gewoon laf en een kut streek!

Ja, das waar maar ik bedoel het meer van stel je bent wel lam of niet en je voelt nog wat voor die persoon waar je mee hebt, dus je zoent met iemand anders onbewust niet dat je zelf er voor koos in eerste instantie (uit eindelijk zoen je wel terug dus je bent fout true). Dan moet je dus door geven wat je hebt gedaan en hoe je, je daar over voelt ik zeg niet de schult aan alcohol geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:19 

Artiest

p-stylez schreef:

Ligt eraan hoe je zelf bent, of je zoiets hebt van, ach ik vind wel een ander.. dus ieman die als die geen relatie heeft elk meisje pakt die rond loopt of dat je toch dan weer wacht op die ene. Ik kan me vaak zo erg ergeren aan gasten die het stoer vinden om op eeen avond 5 meisjes te pakken ofzo (me broertje is ook zo iemand).. Zal wel door mijn leeftijd komen, en door de omgeving waar ik me in bevind. Ik vind liever een echt leuk meisje met een goed innerlijk dan een sletje met een barbie uiterlijk, die wordt gebruikt door alles en iedereen.

Sowieso :thumbsup:
Uiteindelijk houd ik van iemand of niet en of diegene nu buitenlander of autochtoon is, Yolanthe achtig knap is of niet.
Als ik van d'r houd is alles goed en zo hoort het toch. Ben idd ook totaal niet het type wat zomaar uit gaat en dan denkt hey knappe meid, ff zoenen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:20 

@Mikeeee: heb je aan de ene kant gelijk in maar dan komt het er op neer dat als je met iemand anders het bed in duikt dat het hetzelfde is als je met iemand anders zoent!
beide is vreemdgaan, wel op 2 hele verschillende manieren maar bij mij verdien je echt geen 2e kans als je vreemdgaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:21 

Hardtraxxer

Ik vind dat als je bent vreemdgegaan je niet naar excuses moet zoeken van Ja maar het was de alcohol, Ja maar hij kuste mij blabla ( of zij natuurlijk )

Ik denk dat als je vreemd bent gegaan, je eerlijk moet zijn !
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:22 

Hardtraxx Veteran

Sowieso eerlijk zijn. Het is altijd beter als je het zelf verteld dan als hij het hoort van vrienden ofzo.. dan weet je zeker dat er een punt achter is gezet. Ik heb een maatje die zijn vriendin soms zelfs shared.. dat slaat echt helemaal nergens op haha. Ik wil iemand die trouw is aan een relatie ofz.. ik zoek ook niet echt op uiterlijk (is leuk meegenomen) maar innerlijk en ambitie is veel belangrijker. Je kan wel een knap koppie nemen maar die een slecht innerlijk heeft en die toch niets gaat bereiken in het leven.. daar schiet je niets mee op. IMO
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:23 

Inemiene schreef:
Ik vind dat als je bent vreemdgegaan je niet naar excuses moet zoeken van Ja maar het was de alcohol, Ja maar hij kuste mij blabla ( of zij natuurlijk )

ja maar en dan? je bent eerlijk geweest en je gaat verder met elkaar! hoe wil je zoiets vergeten, bij mij zal elke x als ik met der zoen die gedachte komen van ja ze is vreemdgegaan,, is toch niet leuk om dat te denken als je op bed ligt te zoenen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:23 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Sowieso eerlijk zijn. Het is altijd beter als je het zelf verteld dan als hij het hoort van vrienden ofzo.. dan weet je zeker dat er een punt achter is gezet. Ik heb een maatje die zijn vriendin soms zelfs shared.. dat slaat echt helemaal nergens op haha. Ik wil iemand die trouw is aan een relatie ofz.. ik zoek ook niet echt op uiterlijk (is leuk meegenomen) maar innerlijk en ambitie is veel belangrijker.

Shared?
dus zij mag bed in duiken met andere kerels?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:24 

Artiest

DarkestSymphony schreef:
maar vreemdgaan komt in vele vormen he, fouten maken is menselijk.
Ik wil gewoon weten in welke omstandigheden die fouten zijn gemaakt.
Hoewel het wel zo is, als ik dan ook weet dat ze vreemd is gegaan en ze gaat in d'r verhaal liegen tegen mij en ik kom erachter is het wel over.
Want liegen kan ik echt niet hebben, of het nu in een liefdesrelatie is of een vriendschappelijke relatie.
Maar ik wil wel weten waarom diegene is vreemd gegaan.

komop.. je hebt een vriendin en die gaat vreemd. betekend toch dat ze niet vn je heeft gehouden en dat je relatie eigenlijk bullshit was! vreemdgaan kan gewoon niet. je houdt vn je vriend(in) en daar blijf je bij en geen een of andere smoes verzinnen van 'ik was dronken' ofso. niks is een smoes tenzij je gedwongen werd maar dat is dan ook begrijpelijk!
vreemdgaan uit jezelf is gewoon een lage streek en dat doe je niet als je een relatie hebt! maarja zo denk ik erover.

Dat betekent helemaal niet dat ze niet van je houdt, vreemdgaan kan een fout zijn die diegene maakt en achteraf bedenkt wat heb ik gedaan, ik houd nog van m'n vriend. Het kan komen door alcohol, het kan komen door stress, sentimentele druk, thuis situatie, een ruzie als stel. Ruzie met een vriend of vriendin.
Het kan komen omdat haar ex een gladjanus is en ze met een combinatie van alcohol etc. gewoon een stap te ver is gegaan.
Zoals ik al zei ik zou persoonlijk het gesprek willen horen van d'r en daaruit concludeer ik zelf wel of het de moeite waard is verder te gaan of niet, maar ik maak het niet zomaar uit terwijl ik niks weet. Een relatie draait uiteindelijk toch om communicatie, acceptatie en vergeven.
Het (kunnen) communiceren met elkaar met betrekking tot vrijwel alles.
Het accepteren van elkaar zoals die gene is en dus ook mindere kanten.
Het vergeven van elkaar op het moment dat de ander een fout maakt.
Zolang zij tegen mij het verhaal verteld en eerlijk is, of het nu door alcohol komt of dat ze gewoon een keer wat anders wou, ik wil eerlijkheid en dan zien we verder >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:24 

Hardtraxx Veteran

Inemiene schreef:
p-stylez schreef:
Sowieso eerlijk zijn. Het is altijd beter als je het zelf verteld dan als hij het hoort van vrienden ofzo.. dan weet je zeker dat er een punt achter is gezet. Ik heb een maatje die zijn vriendin soms zelfs shared.. dat slaat echt helemaal nergens op haha. Ik wil iemand die trouw is aan een relatie ofz.. ik zoek ook niet echt op uiterlijk (is leuk meegenomen) maar innerlijk en ambitie is veel belangrijker. Je kan wel een knap koppie nemen maar die een slecht innerlijk heeft en die toch niets gaat bereiken in het leven.. daar schiet je niets mee op. IMO

Shared?

Dat niet maar wel zoenen ofzo, daar doet hij niet moeilijk over. Walgelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:25 

Hardtraxx Elite

DarkestSymphony schreef:
@Mikeeee: heb je aan de ene kant gelijk in maar dan komt het er op neer dat als je met iemand anders het bed in duikt dat het hetzelfde is als je met iemand anders zoent!
beide is vreemdgaan, wel op 2 hele verschillende manieren maar bij mij verdien je echt geen 2e kans als je vreemdgaat!

Daarom dat is dan aan jou, maar als het je wel over komt en je schaamt je er voor wees dan ook man/ vrouw genoeg om eerlijk te zeggen wat je hebt gedaan. Als die ander zo als Skedoedelefloeps zegt je wel een 2de kans wilt geven hebt je geluk. Anders weet je wat je fout hebt gedaan, beter vertellen dan zwijgen.

Als het verteld wordt betekend het wel dat die gene spijt heeft en het goed wilt maken dan vind ik dat je sowieso moet kijken wat voel je voor die persoon wat is de schade (Zoenen of erger) en dan je oordeel maken. Zoenen zou ik eerder 2de kans geven dan erger, erger zal idd gewoon klaar zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:25 

p-stylez schreef:

je wordt verliefd op het uiterlijk maar gaat houden van het innerlijk! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:26 

Artiest

DarkestSymphony schreef:
p-stylez schreef:

Kan jij verliefd worden op het eerste gezicht dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:26 

Hardtraxxer

DarkestSymphony schreef:
Inemiene schreef:

ja maar en dan? je bent eerlijk geweest en je gaat verder met elkaar! hoe wil je zoiets vergeten, bij mij zal elke x als ik met der zoen die gedachte komen van ja ze is vreemdgegaan,, is toch niet leuk om dat te denken als je op bed ligt te zoenen!

Dat is waar, het vertrouwen is grotendeels weg, om maar niet te zeggen helemaal..
Dat is iets waar je aan moet werken!
En voor mij, moet dat grotendeels van diegene komen die vreemd is gegaan.

Ik ken ook iemand wiens partner is vreemd gegaan, ze waren toen al redelijk lang samen, jaar of 3 denk ik, hij is heel eerlijk geweest en heeft het de volgende dag verteld, nu zijn ze weer al 3jaar samen, en het gaat weer goed tussen die 2 hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:27 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Inemiene schreef:
p-stylez schreef:

Shared?

Dat niet maar wel zoenen ofzo, daar doet hij niet moeilijk over. Walgelijk.

Ieuw ieuw ieuw :D
een relatie is iets tussen 2 mensen vind ik :)

Hardtraxx Veteran

Ik ben dat nog nooit geworden.. Nouja. Het is wel aanleiding tot het beter leren kennen natuurlijk, vriendschap met meisjes komt natuurlijk niet zomaar, daar zit vaak nog wel wat achter.

mikeee schreef:
DarkestSymphony schreef:

Daarom dat is dan aan jou, maar als het je wel over komt en je schaamt je er voor wees dan ook man/ vrouw genoeg om eerlijk te zeggen wat je hebt gedaan. Als die ander zo als Skedoedelefloeps zegt je wel een 2de kans wilt geven hebt je geluk. Anders weet je wat je fout hebt gedaan, beter vertellen dan zwijgen.

Als het verteld wordt betekend het wel dat die gene spijt heeft en het goed wilt maken dan vind ik dat je sowieso moet kijken wat voel je voor die persoon wat is de schade (Zoenen of erger) en dan je oordeel maken. Zoenen zou ik eerder 2de kans geven dan erger, erger zal idd gewoon klaar zijn.

voor zoenen maar ik heel misschien een uizondering maar an moet ze ook laten zien dat ze echt spijt heeft en voor onze relatie gaat maar als ze ut bed in duikt met een andere gozer dan mag ze echt op donderen! daar ben ik zooo tegen! ja eerlijk zijn moet altijd zeker tegen je vriend(in), een leugentje om best wil zou ik door de vingers zien maar als ze liegt over het vreemdgaan dan vat ik dat heel anders op dan een klein leugentje om best wil ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:28 

Hardtraxx Veteran

Ik vind Inemiene al heel lang leuk maar weet niet hoe ik het haar moet vertellen. Tips iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:28 

Artiest

Mijn oom is ooit vreemdgegaan, relatie met m'n tante (getrouwd) is vanaf toen alleen maar beter geworden.
Tot de dag dat hij stierf. Dus het kan wel goed komen daarna. Zolang je er beide wel voor open staat om het weer te proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:29 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Ik vind Inemiene al heel lang leuk maar weet niet hoe ik het haar moet vertellen. Tips iemand?

Hahahha robin

Stuur dr een pm! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:30 

Inemiene schreef:
DarkestSymphony schreef:
Inemiene schreef:

Dat is waar, het vertrouwen is grotendeels weg, om maar niet te zeggen helemaal..
Dat is iets waar je aan moet werken!
En voor mij, moet dat grotendeels van diegene komen die vreemd is gegaan.

Ik ken ook iemand wiens partner is vreemd gegaan, ze waren toen al redelijk lang samen, jaar of 3 denk ik, hij is heel eerlijk geweest en heeft het de volgende dag verteld, nu zijn ze weer al 3jaar samen, en het gaat weer goed tussen die 2 hoor.

het vertrouwen is bij mij wel 90% weg.. dus dan moet me vriendin wel heel goed haar best doen om het te bewijzen dat ze echt voor me gaat! ik hele goeie vriend vn me wou MIJN vriendin zoenen in het café, me vriendin heeft hem een lap verkocht en is toen naar mijn huis gerent en heeft het verhaal uit gelegt.. ik was toen echt trots op haar! heb die vriend er gelijk op aan gesproken van waar denk jij dat je mee bezig bent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:31 

Mijn oom is ooit vreemdgegaan, relatie met m'n tante (getrouwd) is vanaf toen alleen maar beter geworden.
Tot de dag dat hij stierf. Dus het kan wel goed komen daarna. Zolang je er beide wel voor open staat om het weer te proberen.

dat ken ik.. hij heeft het wel verteld tegen zijn vrouw en die deed er niks aan :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:32 

DarkestSymphony schreef:
p-stylez schreef:

Kan jij verliefd worden op het eerste gezicht dan?

dan moet een meisje wel heel wat met me doen! als ik verliefd wil worden op het eerste gezicht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:33 

Artiest

Nee ok, want ik geloof daar namelijk totaal niet in >.<
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 125  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic