Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 125  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 10:45 

Artiest

Volgens mij heb ik die theorie al eens verklaard in VP chat dus... als het goed is zou je hem moeten kennen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 10:46 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Volgens mij heb ik die theorie al eens verklaard in VP chat dus... als het goed is zou je hem moeten kennen :lol:

Serieus?

Had dat betrekking tot Emma, dat meisje wiens MSN je gaf? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 10:47 

Hardtraxx Addict

p-stylez schreef:
Inemiene schreef:
p-stylez schreef:
Haha. Nja ik heb soms het idee dat ze niets aan die gozer hebt. Maarja ik weet natuurlijk niet wat ze samen doen allemaal, krijg wel vrij veel te horen.. maar ik zie dr soms vaker dan die vriend volgens mij haha.

Waarom vraag je het niet gewoon aan haar?

Heb ik al vaker gedaan, ze zegt dat ze het niet weet, ze zijn al een keer uit elkaar geweest en toen begon ze hem weer te missen, dus begon het liedje weer opnieuw, ze wilt hem niet weer opnieuw pijn doen (wat ze al heeft gedaan, alleen dat wilt ze niet vertellen aan hem overigens.. maar dat moet ze zelf weten). Ze zegt dat het tijd nodig heeft.

Ik welk opzicht heeft ze hem pijn gedaan als ik vragen mag?
Ik snap hem even niet helemaal. Ben net wakker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 10:48 

Artiest

Olijfboompje schreef:

Serieus?

Nee, want ik ben nooit echt bevriend met haar geweest, dat was een fase :lol:
Maar dat had dus geen betrekking tot haar, maar tot iemand anders. Hmm.. zal de theorie dan wel nooit verteld hebben >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 10:51 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Serieus?

Nee, want ik ben nooit echt bevriend met haar geweest, dat was een fase :lol:
Maar dat had dus geen betrekking tot haar, maar tot iemand anders. Hmm.. zal de theorie dan wel nooit verteld hebben >.<

Hmmssss...oke.
Zij had grote koeienogen en grote tieten, dus was mooi man!

Maarre, make me understand the theory :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 10:52 

Hardtraxxer

Iris93 schreef:
Ik snap hem even niet helemaal. Ben net wakker.

Ik denk dat hij bedoelt om het weer gedaan te maken en weer terug te nemen.. en moest hij dat niet bedoelen mag hij ook wat duidelijkheid scheppen voor mij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 10:53 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
p-stylez schreef:
[quote="InemieneHaha. Nja ik heb soms het idee dat ze niets aan die gozer hebt. Maarja ik weet natuurlijk niet wat ze samen doen allemaal, krijg wel vrij veel te horen.. maar ik zie dr soms vaker dan die vriend volgens mij haha.

Heb ik al vaker gedaan, ze zegt dat ze het niet weet, ze zijn al een keer uit elkaar geweest en toen begon ze hem weer te missen, dus begon het liedje weer opnieuw, ze wilt hem niet weer opnieuw pijn doen (wat ze al heeft gedaan, alleen dat wilt ze niet vertellen aan hem overigens.. maar dat moet ze zelf weten). Ze zegt dat het tijd nodig heeft.[/quote]
Ik snap hem even niet helemaal. Ben net wakker.[/quote]
ze is al vreemd gegaan maar durft het hem niet te vertellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 10:54 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Iris93 schreef:
p-stylez schreef:
[quote="InemieneHaha. Nja ik heb soms het idee dat ze niets aan die gozer hebt. Maarja ik weet natuurlijk niet wat ze samen doen allemaal, krijg wel vrij veel te horen.. maar ik zie dr soms vaker dan die vriend volgens mij haha.

Heb ik al vaker gedaan, ze zegt dat ze het niet weet, ze zijn al een keer uit elkaar geweest en toen begon ze hem weer te missen, dus begon het liedje weer opnieuw, ze wilt hem niet weer opnieuw pijn doen (wat ze al heeft gedaan, alleen dat wilt ze niet vertellen aan hem overigens.. maar dat moet ze zelf weten). Ze zegt dat het tijd nodig heeft.

Ik snap hem even niet helemaal. Ben net wakker.[/quote]
ze is al vreemd gegaan maar durft het hem niet te vertellen.[/quote]

Dat is gewoon zwak van haar niet?
Moet ze maar niet vreemdgaan en volgens mij zijn daar geen excuses voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 10:56 

Artiest

Daniel ff wat meer respect he >.<
Haar ogen vind ik overigens erg mooi :$ maar goed.
Mijn "theorie" is als volgt:

Vriendschap met een vrouw is als lopen op een flosdraad, gespannen over de grand canyon. Er kunnen in feite 3 dingen gebeuren. Je valt links, je valt rechts, of je haalt de overkant. Als je linksom valt ben je de lul, je bent verliefd geraakt en behalve als zij mee valt kom jij dan terecht op een ander draad waar zij nooit zal komen. Als je rechtsom valt is de vriendschap voorbij, je hebt iets doms gedaan of gezegt of het is gewoon over vanwege iets wat je niet weet. De overkant halen is een optie, maar de kans dat je het haalt is vrijwel nihil, je bent gewoon vrienden tot het "einde" (niet per se de dood natuurlijk).

Ben een keer links ervan af gevallen en rechts en beide schiet je niet zo heel veel mee op >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 10:57 

Hardtraxx Veteran

bah vreemdgaan, vind ik het smerigste wat je maar kan doen in een relatie :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 10:58 

Hardtraxx Elite

Te veel text trek het niet :Huillach:

Gelukig weer redelijk ot zo te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:01 

Hardtraxx Veteran

Erg mooie tekst skedoel! :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:04 

Artiest

Vik schreef:
Inemiene schreef:
Ok... een meisje dat zegt ik ben niet toe aan een relatie en een week later een relatie met iemand heeft :cry:

Ze zegt dat gewoon om je gevoelens niet te kwetsen dat ze eigenlijk een andere kerel op het oog had

Maar uiteindelijk kwets je die persoon dan alleen maar harder vind ik. Als je gewoon normaal uitlegt waarom niet krijgt de desbetreffende persoon later niet weer een klap.

Snap de beide beredeneringen wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:06 

Hardtraxx Veteran

Ik vind vreemdgaan ook niet goed, en ik vind het best laf als je dat niet durft te zeggen. Maarja dat is haar keuze.. die vriend komt er toch wel een keer achter aangezien die bevriend is met vrienden groep van me broertje. En dat heb ik dr gisteren maar duidelijk gemaakt, dus ik ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:08 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Ik vind vreemdgaan ook niet goed, en ik vind het best laf als je dat niet durft te zeggen. Maarja dat is haar keuze.. die vriend komt er toch wel een keer achter aangezien die bevriend is met vrienden groep van me broertje.

Dat zou goed zijn! dan weet hij het tenminste :)
Jij kan het hem ookvertellen.. uiteindelijk heb je haar dan toch? :D
nee dat is gemeen.. dan moet zij waarschijnlijk ook niets meer van je hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:08 

Artiest

p-stylez schreef:
Ik vind vreemdgaan ook niet goed, en ik vind het best laf als je dat niet durft te zeggen. Maarja dat is haar keuze.. die vriend komt er toch wel een keer achter aangezien die bevriend is met vrienden groep van me broertje.

Vreemdgaan vind ik ook niks, maar ik ben wel het persoon dat graag het verhaal wilt weten, want ik ben iemand die vind dat iedereen wel een 2de kans verdient.
Dus vreemdgaan in relatie zou bij mij niet meteen over en uit zijn, ik wil wel het verhaal horen en daaruit oordelen of diegene nog een kans verdient in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:09 

Artiest

oh en trouwens nooit bemoeien met andermans relatie om te helpen of wat dan ook..
ook dat heb ik gehad en schoot ook niet op :lol:

EDIT: had eigenlijk beter mn vorige bericht kunnen editen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:09 

vreemdgaan i het zwakste wat je in een relatie kan doen! maak het dn eerst uit voordat je vreemd gaat want je kwets je vriendje of vriendin er wel heel erg mee! vind het echt laf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:10 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:

Vreemdgaan vind ik ook niks, maar ik ben wel het persoon dat graag het verhaal wilt weten, want ik ben iemand die vind dat iedereen wel een 2de kans verdient.
Dus vreemdgaan in relatie zou bij mij niet meteen over en uit zijn, ik wil wel het verhaal horen en daaruit oordelen of diegene nog een kans verdient in mijn ogen.

Daar ga ik in mee :) !
Maaaaar .. dan moet hij zich wel bewijzen, in die zin ervoor zorgen dat ik mijn vertrouwen terug heb
Maar een 2e keer.. zeker weten dat het dan wel over is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:11 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
p-stylez schreef:
Dat meisje die ik leuk vind is van een hele goede vriendin veranderd naar iemand die ik echt leuk vind. Probleem is ze heeft wel een vriend, nouja.. dat duurd denk niet lang meer.. maar ik respecteer haar keuze als ze daar gelukkig mee is (vooral omdat het gewoon een erg goede vriendin is), dan wacht ik wel wat langer. Ze geeft wel aan dat ze wel twijfelt over die relatie (ik dacht zelfs dat het uit was, maar dat blijkt toch niet zo te zijn) en dat ze het ook op dit moment niet weet wat ze nou eigenlijk wilt. Tijd zal het leren, al duurd het al best lang.

Terwijl ik dit typte luister ik naar B-Front & Slim Shore - Charger.. Gevoelige muziek!

wachten is het domste wat je ken doen ;) and i know it

Dat weet ik zo net nog niet. Ik heb bijna 2jaar op mijn vriendin gewacht (die had ook verkering), heb ondertussen wel gewoon verder "geleefd", maar er is nooit een andere meid echt interessant geweest ook niet voor 1 avond.

Ben achteraf erg blij dat ik "gewacht" heb, want ben nu al 2.5 jaar erg gelukkig met haar. :loving:

Daniel ff wat meer respect he >.<
Haar ogen vind ik overigens erg mooi :$ maar goed.
Mijn "theorie" is als volgt:

Vriendschap met een vrouw is als lopen op een flosdraad, gespannen over de grand canyon. Er kunnen in feite 3 dingen gebeuren. Je valt links, je valt rechts, of je haalt de overkant. Als je linksom valt ben je de lul, je bent verliefd geraakt en behalve als zij mee valt kom jij dan terecht op een ander draad waar zij nooit zal komen. Als je rechtsom valt is de vriendschap voorbij, je hebt iets doms gedaan of gezegt of het is gewoon over vanwege iets wat je niet weet. De overkant halen is een optie, maar de kans dat je het haalt is vrijwel nihil, je bent gewoon vrienden tot het "einde" (niet per se de dood natuurlijk).

Ben een keer links ervan af gevallen en rechts en beide schiet je niet zo heel veel mee op >.<

Hahaha wat ben je ook een held :worship:

Ik wist echt niet dat het allemaal zo ingewikkeld kon zijn. Ik heb soms wel eens een meningsverschilletje met mn vriendin, maar eigenlijk nooit ruzie. Als ik die verhalen hier zo lees weet ik wel dat ik erg blij mag zijn. :loving:

In het typen van dit bericht 7 nieuwe berichten geplaatst :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:12 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
p-stylez schreef:

Dan ben jij daar volgens mij best wel redelijk in. Ik denk dat veel mensen dan zoiets hebben van: flikker maar op.

Ligt eraan hoe je zelf bent, of je zoiets hebt van, ach ik vind wel een ander.. dus ieman die als die geen relatie heeft elk meisje pakt die rond loopt of dat je toch dan weer wacht op die ene. Ik kan me vaak zo erg ergeren aan gasten die het stoer vinden om op eeen avond 5 meisjes te pakken ofzo (me broertje is ook zo iemand).. Zal wel door mijn leeftijd komen, en door de omgeving waar ik me in bevind. Ik vind liever een echt leuk meisje met een goed innerlijk dan een sletje met een barbie uiterlijk, die wordt gebruikt door alles en iedereen.

Hardtraxx Elite

DarkestSymphony schreef:
vreemdgaan i het zwakste wat je in een relatie kan doen! maak het dn eerst uit voordat je vreemd gaat want je kwets je vriendje of vriendin er wel heel erg mee! vind het echt laf!

Laf is het zekker maar gaat denk ook om hoe je vreemd gaat. Als je echt bewust doet en al langer iets met die persoon wilt had je het uit moeten maken ja. Ben jij in een dronken bui en voel je nog wel wat voor je vriendin moet je het gewoon eerlijk aan geven en dan laat zij wel merken wat ze er mee doet, jij bent dan sowieso dom geweest ;)

Inemiene schreef:
p-stylez schreef:

Daar ga ik in mee :) !
Maaaaar .. dan moet hij zich wel bewijzen, in die zin ervoor zorgen dat ik mijn vertrouwen terug heb
Maar een 2e keer.. zeker weten dat het dan wel over is.

de 1e keer zal het al over moeten zijn.. vreemdgaan kun je niet maken.. gedwongen is een ander verhaal maar zomaar een andere jongen/meisje zoenen doe je niet als je een relatie hebt! vieze streek! kan je niet maken tegenover je vriend(in)!
bij mij verdien je geen 2e kans als je vreemdgaat! ben ik er gelijk klaarmee
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:13 

mikeee schreef:
DarkestSymphony schreef:

Laf is het zekker maar gaat denk ook om hoe je vreemd gaat. Als je echt bewust doet en al langer iets met die persoon wilt had je het uit moeten maken ja. Ben jij in een dronken bui en voel je nog wel wat voor je vriendin moet je het gewoon eerlijk aan geven en dan laat zij wel merken wat ze er mee doet, jij bent dan sowieso dom geweest ;)

nee want dan gebruik je de smoes: ik was dronken dus kon er niks aan doen.. 1, dan moet je gewoon niet zoveel zuipen en 2, je weet alsnog als je bezopen bent dat je een vriendin hebt dus er is geen smoes om vreemd te gaan! is gewoon laf en een kut streek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:15 

Artiest

maar vreemdgaan komt in vele vormen he, fouten maken is menselijk.
Ik wil gewoon weten in welke omstandigheden die fouten zijn gemaakt.
Hoewel het wel zo is, als ik dan ook weet dat ze vreemd is gegaan en ze gaat in d'r verhaal liegen tegen mij en ik kom erachter is het wel over.
Want liegen kan ik echt niet hebben, of het nu in een liefdesrelatie is of een vriendschappelijke relatie.
Maar ik wil wel weten waarom diegene is vreemd gegaan.
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 125  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic