The Anim0l schreef:
p-stylez schreef:
Dat meisje die ik leuk vind is van een hele goede vriendin veranderd naar iemand die ik echt leuk vind. Probleem is ze heeft wel een vriend, nouja.. dat duurd denk niet lang meer.. maar ik respecteer haar keuze als ze daar gelukkig mee is (vooral omdat het gewoon een erg goede vriendin is), dan wacht ik wel wat langer. Ze geeft wel aan dat ze wel twijfelt over die relatie (ik dacht zelfs dat het uit was, maar dat blijkt toch niet zo te zijn) en dat ze het ook op dit moment niet weet wat ze nou eigenlijk wilt. Tijd zal het leren, al duurd het al best lang.
Terwijl ik dit typte luister ik naar B-Front & Slim Shore - Charger.. Gevoelige muziek!
wachten is het domste wat je ken doen

and i know it
Dat weet ik zo net nog niet. Ik heb bijna 2jaar op mijn vriendin gewacht (die had ook verkering), heb ondertussen wel gewoon verder "geleefd", maar er is nooit een andere meid echt interessant geweest ook niet voor 1 avond.
Ben achteraf erg blij dat ik "gewacht" heb, want ben nu al 2.5 jaar erg gelukkig met haar.
Skedoedelefloeps schreef:
Daniel ff wat meer respect he
Haar ogen vind ik overigens erg mooi

maar goed.
Mijn "theorie" is als volgt:
Vriendschap met een vrouw is als lopen op een flosdraad, gespannen over de grand canyon. Er kunnen in feite 3 dingen gebeuren. Je valt links, je valt rechts, of je haalt de overkant. Als je linksom valt ben je de lul, je bent verliefd geraakt en behalve als zij mee valt kom jij dan terecht op een ander draad waar zij nooit zal komen. Als je rechtsom valt is de vriendschap voorbij, je hebt iets doms gedaan of gezegt of het is gewoon over vanwege iets wat je niet weet. De overkant halen is een optie, maar de kans dat je het haalt is vrijwel nihil, je bent gewoon vrienden tot het "einde" (niet per se de dood natuurlijk). Ben een keer links ervan af gevallen en rechts en beide schiet je niet zo heel veel mee op

Hahaha wat ben je ook een held

Ik wist echt niet dat het allemaal zo ingewikkeld kon zijn. Ik heb soms wel eens een meningsverschilletje met mn vriendin, maar eigenlijk nooit ruzie. Als ik die verhalen hier zo lees weet ik wel dat ik erg blij mag zijn.
In het typen van dit bericht 7 nieuwe berichten geplaatst