Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 125  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:35 

Skedoedelefloeps schreef:
Nee ok, want ik geloof daar namelijk totaal niet in >.<

daar heb je het al, je geloofd er wel of niet in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:36 

Hardtraxx Elite

Nee ok, want ik geloof daar namelijk totaal niet in >.<

Dat kan je ook geen liefde noemen. Verliefd ben je op het hele plaatje, perslot van rekening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:36 

Artiest

Ja naja ik word verliefd op de persoon en niet het lichaam.
Ik val sneller op iemand via msn en een goed gesprek dan alleen iemand te zien @ een bar ofzo.
Ik val dan ook altijd op vriendinnen >.< omdat ik die dan goed ken en val op hun als persoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:40 

Hardtraxx Elite

Ik val sneller op iemand via msn en een goed gesprek dan alleen iemand te zien @ een bar ofzo.
Ik val dan ook altijd op vriendinnen >.< omdat ik die dan goed ken en val op hun als persoon.

Dan nog speeld uiterlijk een roll, neem aan dat je op een troll niet verliefd wordt ja inerlijk kan heel mooi zijn maar lijkt me dat je dan toch wel een blokade voor je houd als je dan naar haar kijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:42 

Artiest

mikeee schreef:

Dan nog speeld uiterlijk een roll, neem aan dat je op een troll niet verliefd wordt ja inerlijk kan heel mooi zijn maar lijkt me dat je dan toch wel een blokade voor je houd als je dan naar haar kijkt.

Er zit ergens een grens ja :lol:
Maar het is niet zo dat ik een vriendin moet hebben waarbij de monden van m'n vrienden open vallen als ze binnen komt zo knap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:43 

Hardtraxx Elite

mikeee schreef:

Maar het is niet zo dat ik een vriendin moet hebben waarbij de monden van m'n vrienden open vallen als ze binnen komt zo knap.

Nee idd, uiterlijk bijft 2de plek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:44 

Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:

Als eerste selecteer je toch echt op uiterlijk. Kijk maar als je een kamer binnenloopt selecteer je onbewust als en deel je al het vrouwelijke gezelschap in op goed/kan er mee door/ niet goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:47 

Artiest

Ja, maar ik word niet verliefd alleen door iemand te zien. Als ik praat met minder knap iemand kan ik ook verliefd raken op diegene.
Maar het is idd zo dat als je uit gaat je dan wel eens een grote liefde mis kunt lopen omdat je liever naast d'r beste vriendin zit, dat klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:56 

Hardtraxx Veteran

Ik heb die tekst van jou gsmst skedoel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 12:02 

Hardtraxx Veteran

Daniel ff wat meer respect he >.<
Haar ogen vind ik overigens erg mooi :$ maar goed.
Mijn "theorie" is als volgt:

Vriendschap met een vrouw is als lopen op een flosdraad, gespannen over de grand canyon. Er kunnen in feite 3 dingen gebeuren. Je valt links, je valt rechts, of je haalt de overkant. Als je linksom valt ben je de lul, je bent verliefd geraakt en behalve als zij mee valt kom jij dan terecht op een ander draad waar zij nooit zal komen. Als je rechtsom valt is de vriendschap voorbij, je hebt iets doms gedaan of gezegt of het is gewoon over vanwege iets wat je niet weet. De overkant halen is een optie, maar de kans dat je het haalt is vrijwel nihil, je bent gewoon vrienden tot het "einde" (niet per se de dood natuurlijk).

Ben een keer links ervan af gevallen en rechts en beide schiet je niet zo heel veel mee op >.<

Epic :loving:

Ik voel je, broeder.

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Hebben we nou serieus al 28 pagina's in 37 uur gevuld? :surrender: Ook nog es flink wat uren 's nachts!

Ja. Had ik ook niet verwcht dat je over dit onderwerp zou kunnen praten hier zonder Offtopic te gaan (nouja soms beetje offtopic).

Hardtraxx Elite

Project 141 schreef:
Hebben we nou serieus al 28 pagina's in 37 uur gevuld? :surrender: Ook nog es flink wat uren 's nachts!

Tja, als het nou even rustig blijft ben ik blij hoef ik over 3/2 uur niet zo veel pagina's in te halen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 12:04 

Artiest

p-stylez schreef:

Welke tekst? Naar wie? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 12:05 

mikeee schreef:
Project 141 schreef:

Tja, als het nou even rustig blijft ben ik blij hoef ik over 3/2 uur niet zo veel pagina's in te halen :woot:

ben bang dat dat toch wel gebeurd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 12:06 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:

van die lijn over vriendschap/liefde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 12:09 

Artiest

p-stylez schreef:
p-stylez schreef:

van die lijn over vriendschap/liefde.

Ow ok tof, naar dat meisje ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 12:09 

Met geen enkel woord kan ik uitleggen wat ik ermee bedoel,
met geen enkele daad kan ik uitleggen wat ik voor je voel.
elke dag wordt ik op jou verliefder.
Liefste .... (naam vriend(in))
ik hou van jou,
je bent en blijft voor altijd mijn liefde!

is echt een prachtig gedicht ookal heb ik hetzelf geschreven
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 12:20 

Artiest

Ja.. het doet me niet zoveel maargoed dat maakt niet uit, ik ben ook niet degene voor wie het bedoelt is.
Ik heb wel altijd nog eens een keer een lied willen schrijven voor iemand, alleen kan ik totaal niet zingen dus is het puur instrumentaal (piano) wat wel zonde is.
gedichten schrijven ben ik geen fan van, boeken of verhalen wel >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 12:21 

Hardtraxx Veteran

maak een hardstyle nr, daar ben je wel goed in haha. Gimme love pt2
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 12:22 

Ja.. het doet me niet zoveel maargoed dat maakt niet uit, ik ben ook niet degene voor wie het bedoelt is.
Ik heb wel altijd nog eens een keer een lied willen schrijven voor iemand, alleen kan ik totaal niet zingen dus is het puur instrumentaal (piano) wat wel zonde is.
gedichten schrijven ben ik geen fan van, boeken of verhalen wel >.<

boeken vin ik juist oer saai! ja maar bij een meisje doet het gedicht het wel goed! ik zeg ook nooit 'schatje' tegen me vriendin vindt dat allemaal zo standaard!
Schoonheid is het woord wat ik altijd zeg! niet zo standaard :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 12:23 

brieven schrijven doe ik ook vaak.. de laatste tijd valt wel mee maar ben wel weer vnplan om dat te doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 12:26 

Artiest

p-stylez schreef:

Hoe weet jij nou of ik goed hardstyle kan maken of niet? :lol:
Mooie is juist dat je met piano precies de emotie live vast kunt leggen door je aanslag en alles.

En heb nooit een boek geschreven hoor, maar ik schreef als klein jongetje wel eens verhalen. Korte verhalen van 2 pagina's of van 6 pagina's, nooit een boek geschreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 12:26 

p-stylez schreef:

Mooie is juist dat je met piano precies de emotie live vast kunt leggen door je aanslag en alles.

En heb nooit een boek geschreven hoor, maar ik schreef als klein jongetje wel eens verhalen. Korte verhalen van 2 pagina's of van 6 pagina's, nooit een boek geschreven.

verhalen aan elkaar plakken en er een verhaal in maken! het boek uitbrengen en je bent schrijver :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 12:28 

Artiest

Ja dan heb je een bundel, maar daar kom ik niet ver mee >.<
Ik hoef geen schrijver te worden overigens, dat is niet m'n passie, ga dan toch eerder voor de muziek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 12:28 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:

Eigen producties topic ;). Ik draai ze wel als ze online komen, maar volgens mij heb je nog geen 1 track met een intro en outro? :P.
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 125  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic