daar heb je het al, je geloofd er wel of niet inSkedoedelefloeps wrote:Nee ok, want ik geloof daar namelijk totaal niet in
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
D
Dat kan je ook geen liefde noemen. Verliefd ben je op het hele plaatje, perslot van rekening.Skedoedelefloeps wrote:Nee ok, want ik geloof daar namelijk totaal niet in
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ja naja ik word verliefd op de persoon en niet het lichaam.
Ik val sneller op iemand via msn en een goed gesprek dan alleen iemand te zien @ een bar ofzo.
Ik val dan ook altijd op vriendinnen
omdat ik die dan goed ken en val op hun als persoon.
Ik val sneller op iemand via msn en een goed gesprek dan alleen iemand te zien @ een bar ofzo.
Ik val dan ook altijd op vriendinnen
Dan nog speeld uiterlijk een roll, neem aan dat je op een troll niet verliefd wordt ja inerlijk kan heel mooi zijn maar lijkt me dat je dan toch wel een blokade voor je houd als je dan naar haar kijkt.Skedoedelefloeps wrote:Ja naja ik word verliefd op de persoon en niet het lichaam.
Ik val dan ook altijd op vriendinnenomdat ik die dan goed ken en val op hun als persoon.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Er zit ergens een grens jamikeee wrote:Dan nog speeld uiterlijk een roll, neem aan dat je op een troll niet verliefd wordt ja inerlijk kan heel mooi zijn maar lijkt me dat je dan toch wel een blokade voor je houd als je dan naar haar kijkt.Skedoedelefloeps wrote:Ja naja ik word verliefd op de persoon en niet het lichaam.
Ik val dan ook altijd op vriendinnenomdat ik die dan goed ken en val op hun als persoon.
Maar het is niet zo dat ik een vriendin moet hebben waarbij de monden van m'n vrienden open vallen als ze binnen komt zo knap.
Nee idd, uiterlijk bijft 2de plek.Skedoedelefloeps wrote:Er zit ergens een grens jamikeee wrote:Dan nog speeld uiterlijk een roll, neem aan dat je op een troll niet verliefd wordt ja inerlijk kan heel mooi zijn maar lijkt me dat je dan toch wel een blokade voor je houd als je dan naar haar kijkt.Skedoedelefloeps wrote:Ja naja ik word verliefd op de persoon en niet het lichaam.
![]()
Maar het is niet zo dat ik een vriendin moet hebben waarbij de monden van m'n vrienden open vallen als ze binnen komt zo knap.
Als eerste selecteer je toch echt op uiterlijk. Kijk maar als je een kamer binnenloopt selecteer je onbewust als en deel je al het vrouwelijke gezelschap in op goed/kan er mee door/ niet goed.Skedoedelefloeps wrote:Er zit ergens een grens jamikeee wrote:Dan nog speeld uiterlijk een roll, neem aan dat je op een troll niet verliefd wordt ja inerlijk kan heel mooi zijn maar lijkt me dat je dan toch wel een blokade voor je houd als je dan naar haar kijkt.Skedoedelefloeps wrote:Ja naja ik word verliefd op de persoon en niet het lichaam.
![]()
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ja, maar ik word niet verliefd alleen door iemand te zien. Als ik praat met minder knap iemand kan ik ook verliefd raken op diegene.
Maar het is idd zo dat als je uit gaat je dan wel eens een grote liefde mis kunt lopen omdat je liever naast d'r beste vriendin zit, dat klopt.
Maar het is idd zo dat als je uit gaat je dan wel eens een grote liefde mis kunt lopen omdat je liever naast d'r beste vriendin zit, dat klopt.
Ik heb die tekst van jou gsmst skedoel 
EpicSkedoedelefloeps wrote:Daniel ff wat meer respect he![]()
Haar ogen vind ik overigens erg mooimaar goed.
Mijn "theorie" is als volgt:
Vriendschap met een vrouw is als lopen op een flosdraad, gespannen over de grand canyon. Er kunnen in feite 3 dingen gebeuren. Je valt links, je valt rechts, of je haalt de overkant. Als je linksom valt ben je de lul, je bent verliefd geraakt en behalve als zij mee valt kom jij dan terecht op een ander draad waar zij nooit zal komen. Als je rechtsom valt is de vriendschap voorbij, je hebt iets doms gedaan of gezegt of het is gewoon over vanwege iets wat je niet weet. De overkant halen is een optie, maar de kans dat je het haalt is vrijwel nihil, je bent gewoon vrienden tot het "einde" (niet per se de dood natuurlijk).
Ben een keer links ervan af gevallen en rechts en beide schiet je niet zo heel veel mee op
Ik voel je, broeder.
Ja. Had ik ook niet verwcht dat je over dit onderwerp zou kunnen praten hier zonder Offtopic te gaan (nouja soms beetje offtopic).Project 141 wrote:Hebben we nou serieus al 28 pagina's in 37 uur gevuld?Ook nog es flink wat uren 's nachts!
Tja, als het nou even rustig blijft ben ik blij hoef ik over 3/2 uur niet zo veel pagina's in te halenProject 141 wrote:Hebben we nou serieus al 28 pagina's in 37 uur gevuld?Ook nog es flink wat uren 's nachts!
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Welke tekst? Naar wie?p-stylez wrote:Ik heb die tekst van jou gsmst skedoel
-
D
ben bang dat dat toch wel gebeurd!mikeee wrote:Tja, als het nou even rustig blijft ben ik blij hoef ik over 3/2 uur niet zo veel pagina's in te halenProject 141 wrote:Hebben we nou serieus al 28 pagina's in 37 uur gevuld?Ook nog es flink wat uren 's nachts!
van die lijn over vriendschap/liefde.Skedoedelefloeps wrote:Welke tekst? Naar wie?p-stylez wrote:Ik heb die tekst van jou gsmst skedoel
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ow ok tof, naar dat meisje ook?p-stylez wrote:van die lijn over vriendschap/liefde.Skedoedelefloeps wrote:Welke tekst? Naar wie?p-stylez wrote:Ik heb die tekst van jou gsmst skedoel
-
D
Met geen enkel woord kan ik uitleggen wat ik ermee bedoel,
met geen enkele daad kan ik uitleggen wat ik voor je voel.
elke dag wordt ik op jou verliefder.
Liefste .... (naam vriend(in))
ik hou van jou,
je bent en blijft voor altijd mijn liefde!
is echt een prachtig gedicht ookal heb ik hetzelf geschreven
met geen enkele daad kan ik uitleggen wat ik voor je voel.
elke dag wordt ik op jou verliefder.
Liefste .... (naam vriend(in))
ik hou van jou,
je bent en blijft voor altijd mijn liefde!
is echt een prachtig gedicht ookal heb ik hetzelf geschreven
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ja.. het doet me niet zoveel maargoed dat maakt niet uit, ik ben ook niet degene voor wie het bedoelt is.
Ik heb wel altijd nog eens een keer een lied willen schrijven voor iemand, alleen kan ik totaal niet zingen dus is het puur instrumentaal (piano) wat wel zonde is.
gedichten schrijven ben ik geen fan van, boeken of verhalen wel
Ik heb wel altijd nog eens een keer een lied willen schrijven voor iemand, alleen kan ik totaal niet zingen dus is het puur instrumentaal (piano) wat wel zonde is.
maak een hardstyle nr, daar ben je wel goed in haha. Gimme love pt2
-
D
boeken vin ik juist oer saai! ja maar bij een meisje doet het gedicht het wel goed! ik zeg ook nooit 'schatje' tegen me vriendin vindt dat allemaal zo standaard!Skedoedelefloeps wrote:Ja.. het doet me niet zoveel maargoed dat maakt niet uit, ik ben ook niet degene voor wie het bedoelt is.
Schoonheid is het woord wat ik altijd zeg! niet zo standaard
-
D
brieven schrijven doe ik ook vaak.. de laatste tijd valt wel mee maar ben wel weer vnplan om dat te doen!
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Hoe weet jij nou of ik goed hardstyle kan maken of niet?p-stylez wrote:maak een hardstyle nr, daar ben je wel goed in haha. Gimme love pt2
Mooie is juist dat je met piano precies de emotie live vast kunt leggen door je aanslag en alles.
En heb nooit een boek geschreven hoor, maar ik schreef als klein jongetje wel eens verhalen. Korte verhalen van 2 pagina's of van 6 pagina's, nooit een boek geschreven.
-
D
verhalen aan elkaar plakken en er een verhaal in maken! het boek uitbrengen en je bent schrijverSkedoedelefloeps wrote:Hoe weet jij nou of ik goed hardstyle kan maken of niet?p-stylez wrote:maak een hardstyle nr, daar ben je wel goed in haha. Gimme love pt2![]()
Mooie is juist dat je met piano precies de emotie live vast kunt leggen door je aanslag en alles.
En heb nooit een boek geschreven hoor, maar ik schreef als klein jongetje wel eens verhalen. Korte verhalen van 2 pagina's of van 6 pagina's, nooit een boek geschreven.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ja dan heb je een bundel, maar daar kom ik niet ver mee
Ik hoef geen schrijver te worden overigens, dat is niet m'n passie, ga dan toch eerder voor de muziek
Ik hoef geen schrijver te worden overigens, dat is niet m'n passie, ga dan toch eerder voor de muziek
Eigen producties topicSkedoedelefloeps wrote:Hoe weet jij nou of ik goed hardstyle kan maken of niet?p-stylez wrote:maak een hardstyle nr, daar ben je wel goed in haha. Gimme love pt2![]()