's Avonds, wanneer het warm is, ben je moe, uitgeput en heb je het warm!wrote: Enlighten me!
Hierdoor kan je je relatie niet onderhouden
Epic, of n0h?wrote:Dit topic was me gisteren niet eens opgevallen. Kijk ik nu na m'n werk, gelijk 17 pagina's!
's Avonds, wanneer het warm is, ben je moe, uitgeput en heb je het warm!wrote: Enlighten me!
Epic, of n0h?wrote:Dit topic was me gisteren niet eens opgevallen. Kijk ik nu na m'n werk, gelijk 17 pagina's!
Het gaat over de warmte in mijn slaapkamer.wrote:Enlighten me!wrote:Alles.wrote:wat heeft dit met relaties te maken allemaal
Werkelijk alles!
Ik zei precies hetzelfde jongedame, alleen met andere woorden koekenpan.wrote: Het gaat over de warmte in mijn slaapkamer.
En slaapkamers spelen een redelijk belangrijke rol in een relatie meestal![]()
Deze uitleg vind ik persoonlijk beter dan die van Olijfboompje
Jij zei het niet recht toe, recht aan kokosnoot.wrote:Ik zei precies hetzelfde jongedame, alleen met andere woorden koekenpan.wrote: Het gaat over de warmte in mijn slaapkamer.
ja veel uitgebreider, je hebt er dus je tijd voor genomenwrote:Het gaat over de warmte in mijn slaapkamer.wrote:Enlighten me!wrote: Alles.
Werkelijk alles!
Net een kerel in een vrouwenlichaamwrote:Jij zei het niet recht toe, recht aan kokosnoot.wrote:Ik zei precies hetzelfde jongedame, alleen met andere woorden koekenpan.wrote: Het gaat over de warmte in mijn slaapkamer.
Wees niet bang.
Nee dat breng je subtieler Olijfboompje.wrote:Net een kerel in een vrouwenlichaamwrote:Jij zei het niet recht toe, recht aan kokosnoot.wrote:Ik zei precies hetzelfde jongedame, alleen met andere woorden koekenpan.
Wees niet bang.
Wanneer je seks wilt zeg je tegen de jongen tegenover je.
Ik wil nu seks!
![]()
Niet lievvv tommetjeuh
Doe jij zeker ook altijdwrote:Olijfboompje doet het gewoon op de ekte ekte manier.
Ey bitch, kom neuken, nu.
Goedmaakseks.wrote:het spijt me olijfhoe kan ik het goedmaken?
laten we dat maar niet doen... weet jij iemand die voor me kan invallen?wrote:Goedmaakseks.wrote:het spijt me olijfhoe kan ik het goedmaken?
Olijfje houdt van seks namelijk.
Nee, ik hoef niet eens iets te zeggen.wrote:Doe jij zeker ook altijdwrote:Olijfboompje doet het gewoon op de ekte ekte manier.
Ey bitch, kom neuken, nu.
M'n naamgenootje?wrote:laten we dat maar niet doen... weet jij iemand die voor me kan invallen?wrote:Goedmaakseks.wrote:het spijt me olijfhoe kan ik het goedmaken?
edit: veromme nu ben ik ook aan het spammen
haha goed idee, maar hij stond trouwens nog bij mij in het krijt vanwege mijn hulp bij zijn imagozuivering, dus hij krijgt helemaal niks van mewrote:
M'n naamgenootje?
Boeiend. Spam maar lekker raak haha.
wrote:Goedmaakseks.wrote:het spijt me olijfhoe kan ik het goedmaken?
wrote:Ey bitch, kom neuken, nu.
Toch nog iemand met respectwrote:Nee, ik hoef niet eens iets te zeggen.wrote:Doe jij zeker ook altijdwrote:Olijfboompje doet het gewoon op de ekte ekte manier.
Ey bitch, kom neuken, nu.![]()
Nee hoor, ik heb gewoon respect.
wrote:wrote: Goedmaakseks.
Olijfje houdt van seks namelijk.![]()
![]()
Meestal zeg ikwrote:Ey bitch, kom neuken, nu.
Maar dat komt hier niet tot uiting/wordt hier niet geuitwrote:zijn er genoeg hoor
Die moeten er ook zijn hè.wrote:Toch nog iemand met respect
Je kent me lieverdwrote:wrote:wrote: Goedmaakseks.
Olijfje houdt van seks namelijk.![]()
![]()
Meestal zeg ikwrote:Ey bitch, kom neuken, nu.
Hahaha, jij wel