Ik ga slapen, lees straks wel weer bij, trusten 
Iris93 wrote:Ik ga slapen, lees straks wel weer bij, trusten
uhh
slapen doen we snachts wel
Iris93 wrote:Ik ga slapen, lees straks wel weer bij, trusten
eerste keerDarkestSymphony wrote:@Martin: Alweer of eerste keer?
ik d8 al haha maarja gelijk dumpen die handelMartin wrote:eerste keerDarkestSymphony wrote:@Martin: Alweer of eerste keer?
ik zette het er ff verkeerd neer
geen hand vol maar een land volDarkestSymphony wrote:ik d8 al haha maarja gelijk dumpen die handelMartin wrote:eerste keerDarkestSymphony wrote:@Martin: Alweer of eerste keer?
ik zette het er ff verkeerd neer
Haha kerst/nieuwjaar is een populaire tijd volgens mij. (ik heb vrijdag dus 2.5 jaar).Mike-O wrote:Mijne 12 dagen erna.. Officiëel dan, op Qountdown had het net zo zeer kunnen gebeuren..pepepe wrote:Overmorgen (vrijdag) een half jaar met m'n meid![]()
Start v/d relatie was op qountdown haha..
Ik ook overdag als ik daar behoefte toe hebThe Anim0l wrote:Iris93 wrote:Ik ga slapen, lees straks wel weer bij, trusten
uhh
een schoonheidsslaapje noemen ze datIris93 wrote:Ik ook overdag als ik daar behoefte toe hebThe Anim0l wrote:Iris93 wrote:Ik ga slapen, lees straks wel weer bij, trusten
uhh
Of een ikhebal3nachtenbelabberdgeslapendoordehitteslaapjeDj Skitzo wrote:een schoonheidsslaapje noemen ze datIris93 wrote:Ik ook overdag als ik daar behoefte toe hebThe Anim0l wrote:
uhh
deed ik niet.The Anim0l wrote:moet je niet onder de dekens gaan ligge :p
Iris93 wrote:deed ik niet.The Anim0l wrote:moet je niet onder de dekens gaan ligge :p
zolderkamer.
Al ingepakt voor verhuizing.The Anim0l wrote:Iris93 wrote:deed ik niet.The Anim0l wrote:moet je niet onder de dekens gaan ligge :p
zolderkamer.
heb je geen ventilator?
nielstil wrote:Dit topic gaat sneller dan het zever topix
Ja nog 3 a 4 weken pff. echt geen pretje..The Anim0l wrote:dan is t denk ik voorlopig nog ff zweten snachts
Alles.tommetjeuh wrote:wat heeft dit met relaties te maken allemaal