Weet ik niet, maar er wordt hier over het algemeen niet vaak gezegd dat er respect is voor vrouwenwrote:heb ik ooit iets disrespectvols gezegt hier?wrote:Maar dat komt hier niet tot uiting/wordt hier niet geuitwrote:zijn er genoeg hoor
Daarom, beterwrote:Die moeten er ook zijn hè.wrote:Toch nog iemand met respect
E
waarheen wilt U verhuizen?wrote:Al ingepakt voor verhuizing.
wrote:waarheen wilt U verhuizen?wrote:Al ingepakt voor verhuizing.een kaartje zegt alles! TNT Post
Dus eerst is meisje heel aardig, vervolgens neutraal, vervolgens zegt ze jongensverslaafd te zijn(like wtf, gtfo already) en wilt ze met een maat van me naar de bios(ga deaud nu) en nu tweet ze:
Joh ik wil gwn ff geen aandacht van jongens en dan lykt het wel alsof ze op me af komen als horige bijen op honing ofzo :s
Voel me onschuldig, heb al 2 dagen niet gepraat maar wtf wil zij nou.
Joh ik wil gwn ff geen aandacht van jongens en dan lykt het wel alsof ze op me af komen als horige bijen op honing ofzo :s
attention whore, gewoon negeren.wrote:Dus eerst is meisje heel aardig, vervolgens neutraal, vervolgens zegt ze jongensverslaafd te zijn(like wtf, gtfo already) en wilt ze met een maat van me naar de bios(ga deaud nu) en nu tweet ze:
Omfg. Zielig.wrote:Dus eerst is meisje heel aardig, vervolgens neutraal, vervolgens zegt ze jongensverslaafd te zijn(like wtf, gtfo already) en wilt ze met een maat van me naar de bios(ga deaud nu) en nu tweet ze:
Ja idd wtf is this shit.
Eerste indruk en tweede indruk is blijkbaar toch niet altijd alles.
En ze reageert ook niet op mijn subtiete ''*unfollowed en verwijdert* zo goed?''.
Weggooien dat kind, tis toch bijna vakantie.
Eerste indruk en tweede indruk is blijkbaar toch niet altijd alles.
En ze reageert ook niet op mijn subtiete ''*unfollowed en verwijdert* zo goed?''.
Precieswrote:attention whore, gewoon negeren.wrote:Dus eerst is meisje heel aardig, vervolgens neutraal, vervolgens zegt ze jongensverslaafd te zijn(like wtf, gtfo already) en wilt ze met een maat van me naar de bios(ga deaud nu) en nu tweet ze:
Aan die vrouwen heb je nikswrote:Ja idd wtf is this shit.
Eerste indruk en tweede indruk is blijkbaar toch niet altijd alles.![]()
En ze reageert ook niet op mijn subtiete ''*unfollowed en verwijdert* zo goed?''.![]()
Onvolwassen en kansloos.
Just like most women beneden de 20
Zat meisjes gekend die zich volwassen konden gedragen. Jammer dat ik te verlegen was om d'r werk van te maken en dat ik er laatst pas achter kwam dat ze me wel leuk vond. xD
Maar dit is een uitzonderlijk raar geval volgens mij... Sodeju wat een kansloos gedoe.
Maar dit is een uitzonderlijk raar geval volgens mij... Sodeju wat een kansloos gedoe.
Stop whining, start quitingwrote:Zat meisjes gekend die zich volwassen konden gedragen. Jammer dat ik te verlegen was om d'r werk van te maken en dat ik er laatst pas achter kwam dat ze me wel leuk vond. xD
huh wut?wrote:LOLwrote:subtiete
EDIT:
LOL subtiele
Ditwrote:Stop whining, start quitingwrote:Zat meisjes gekend die zich volwassen konden gedragen. Jammer dat ik te verlegen was om d'r werk van te maken en dat ik er laatst pas achter kwam dat ze me wel leuk vond. xD
Omg. You're so dead.wrote:Aan die vrouwen heb je nikswrote:Ja idd wtf is this shit.
En ze reageert ook niet op mijn subtiete ''*unfollowed en verwijdert* zo goed?''.![]()
Weggooien dat kind, tis toch bijna vakantie.![]()
Onvolwassen en kansloos.
But he's so terribly rightwrote:wrote:Aan die vrouwen heb je nikswrote:Ja idd wtf is this shit.
Onvolwassen en kansloos.
Omg. You're so dead.
Last edited by Piaaa on , edited 1 time in total.
*Spam*
Ik dacht van ik doe ook even mee..
wrote:*Spam*
Zo dan?wrote:Dan val ik niet onder mostwrote:Aan die vrouwen heb je nikswrote:Ja idd wtf is this shit.
Onvolwassen en kansloos.
Ze bevestigt de regel met haar reactiewrote:But he's so terribly rightwrote:
Omg. You're so dead.
Hater.wrote:Ze bevestigt de regel met haar reactiewrote:But he's so terribly rightwrote:
Omg. You're so dead.