Ik ben alweer bijna anderhalf jaar gelukkig samen
.
Ga je nu ook trouwen?!wrote:Ik ben alweer bijna anderhalf jaar gelukkig samen.
Ga je nu ook trouwen?!wrote:Ik ben alweer bijna anderhalf jaar gelukkig samen.
Echt. Wat heb jij vandaagwrote:Ga je nu ook trouwen?!wrote:Ik ben alweer bijna anderhalf jaar gelukkig samen.
feestje?wrote:Ga je nu ook trouwen?!wrote:Ik ben alweer bijna anderhalf jaar gelukkig samen.
Hormonen slaan op hol.wrote:Echt. Wat heb jij vandaagwrote:Ga je nu ook trouwen?!wrote:Ik ben alweer bijna anderhalf jaar gelukkig samen.
Blijkt maar weer hahawrote:Hormonen slaan op hol.wrote:Echt. Wat heb jij vandaagwrote: Ga je nu ook trouwen?!
Dunnowrote:
Echt. Wat heb jij vandaag
Zaterdag Wishwrote:feestje?
Correct.wrote: Hormonen slaan op hol.
Andere Iris I hopewrote:Correct.wrote: Hormonen slaan op hol.
Ben toe aan Iris
Je weet over wie ik het heb.wrote:Andere Iris I hopewrote:Correct.wrote: Hormonen slaan op hol.
Ben toe aan Iris
1 maatje en 1 vriendin (half)wrote:Je weet over wie ik het heb.wrote:Andere Iris I hopewrote: Correct.
Ben toe aan Iris
Ik vind het wel een leuke woordspeling.
Twee Irissen waarmee ik omga, waarvan een een vriendin en de ander de (soort van) vriendin
ik.wrote:Whywrote:Sinds 1,5 maand weer vrijgezel..
Na een relatie van 1 jaar en 7 maanden jij of zij uitgemaakt? of allebei?
ja zij had alweer met een ander gezoend en dat hoorde ik later pas en toen was ik er helemaal klaar mee..wrote:Nu is er echt een punt achter gezet?wrote:Sinds 1,5 maand weer vrijgezel..
Na een relatie van 1 jaar en 7 maand
Dit ja, hahaha,wrote: 1 maatje en 1 vriendin (half)
Zo hoort het ookwrote:dit topic wordt echt vol gespamt
wrote:Zo hoort het ookwrote:dit topic wordt echt vol gespamt
wrote:wrote:Zo hoort het ookwrote:dit topic wordt echt vol gespamt![]()
Maakt niet uit, t blijft gezellig.wrote:wrote:![]()
en t zijn ook allemaal dezelfde
Je moet wat op stagewrote:
wrote:Je moet wat op stagewrote:
En sommige vieren gewoon die-hard vakantiewrote:wrote:Je moet wat op stagewrote:
ja normale mensen werken op stage
ik zeg ook niet dat het gezellig is:Pwrote:Maakt niet uit, t blijft gezellig.wrote:wrote:![]()
En hier en daar komen nieuwe mensen om de hoek kijken
Niet als iedereen afbelt voor zijn afspraak ivm OVwrote:wrote:Je moet wat op stagewrote:
ja normale mensen werken op stage
Ik ken ook alleen Olijfboompjewrote:ik zeg ook niet dat het gezellig is:Pwrote:Maakt niet uit, t blijft gezellig.wrote:
En hier en daar komen nieuwe mensen om de hoek kijken
tis alleen lastig voor andere om zich in een gesprek te mengen van mensen waar die niks van af weet