Ik ben alweer bijna anderhalf jaar gelukkig samen
.
Ga je nu ook trouwen?!D-Ruz wrote:Ik ben alweer bijna anderhalf jaar gelukkig samen.
Ga je nu ook trouwen?!D-Ruz wrote:Ik ben alweer bijna anderhalf jaar gelukkig samen.
Echt. Wat heb jij vandaagOlijfboompje wrote:Ga je nu ook trouwen?!D-Ruz wrote:Ik ben alweer bijna anderhalf jaar gelukkig samen.
feestje?Olijfboompje wrote:Ga je nu ook trouwen?!D-Ruz wrote:Ik ben alweer bijna anderhalf jaar gelukkig samen.
Hormonen slaan op hol.Iris93 wrote:Echt. Wat heb jij vandaagOlijfboompje wrote:Ga je nu ook trouwen?!D-Ruz wrote:Ik ben alweer bijna anderhalf jaar gelukkig samen.
Blijkt maar weer hahaNando wrote:Hormonen slaan op hol.Iris93 wrote:Echt. Wat heb jij vandaagOlijfboompje wrote: Ga je nu ook trouwen?!
DunnoIris93 wrote:
Echt. Wat heb jij vandaag
Zaterdag WishDarkestSymphony wrote:feestje?
Correct.Nando wrote: Hormonen slaan op hol.
Andere Iris I hopeOlijfboompje wrote:Correct.Nando wrote: Hormonen slaan op hol.
Ben toe aan Iris
Je weet over wie ik het heb.Iris93 wrote:Andere Iris I hopeOlijfboompje wrote:Correct.Nando wrote: Hormonen slaan op hol.
Ben toe aan Iris
1 maatje en 1 vriendin (half)Olijfboompje wrote:Je weet over wie ik het heb.Iris93 wrote:Andere Iris I hopeOlijfboompje wrote: Correct.
Ben toe aan Iris
Ik vind het wel een leuke woordspeling.
Twee Irissen waarmee ik omga, waarvan een een vriendin en de ander de (soort van) vriendin
ik.Rawbin wrote:WhyMartin wrote:Sinds 1,5 maand weer vrijgezel..
Na een relatie van 1 jaar en 7 maanden jij of zij uitgemaakt? of allebei?
ja zij had alweer met een ander gezoend en dat hoorde ik later pas en toen was ik er helemaal klaar mee..Dj Skitzo wrote:Nu is er echt een punt achter gezet?Martin wrote:Sinds 1,5 maand weer vrijgezel..
Na een relatie van 1 jaar en 7 maand
Dit ja, hahaha,Iris93 wrote: 1 maatje en 1 vriendin (half)
Zo hoort het ookDarkestSymphony wrote:dit topic wordt echt vol gespamt
Olijfboompje wrote:Zo hoort het ookDarkestSymphony wrote:dit topic wordt echt vol gespamt
DarkestSymphony wrote:Olijfboompje wrote:Zo hoort het ookDarkestSymphony wrote:dit topic wordt echt vol gespamt![]()
Maakt niet uit, t blijft gezellig.The Anim0l wrote:DarkestSymphony wrote:![]()
en t zijn ook allemaal dezelfde
Je moet wat op stageThe Anim0l wrote:
Olijfboompje wrote:Je moet wat op stageThe Anim0l wrote:
En sommige vieren gewoon die-hard vakantieThe Anim0l wrote:Olijfboompje wrote:Je moet wat op stageThe Anim0l wrote:
ja normale mensen werken op stage
ik zeg ook niet dat het gezellig is:PIris93 wrote:Maakt niet uit, t blijft gezellig.The Anim0l wrote:DarkestSymphony wrote:![]()
En hier en daar komen nieuwe mensen om de hoek kijken
Niet als iedereen afbelt voor zijn afspraak ivm OVThe Anim0l wrote:Olijfboompje wrote:Je moet wat op stageThe Anim0l wrote:
ja normale mensen werken op stage
Ik ken ook alleen OlijfboompjeThe Anim0l wrote:ik zeg ook niet dat het gezellig is:PIris93 wrote:Maakt niet uit, t blijft gezellig.The Anim0l wrote:
En hier en daar komen nieuwe mensen om de hoek kijken
tis alleen lastig voor andere om zich in een gesprek te mengen van mensen waar die niks van af weet