Backstage is toch niets ergs aan? Das alleen chill 
Nouja als ik het op moet vatten zoals de meesten hier denkenp-stylez wrote:Backstage is toch niets ergs aan? Das alleen chill
Nouja als ik het op moet vatten zoals de meesten hier denkenp-stylez wrote:Backstage is toch niets ergs aan? Das alleen chill
Zoveul mogelijk!Iris93 wrote:
Nee serieus, ik schaamde me dood daar.
Fierljeppen ftw![]()
Ik zou zeker meegaan backstage.Iris93 wrote:Haha no thanks, zo laag ben ik nou ook weer nietp-stylez wrote:Jij wordt liever meegesleurd backstage bij een random hardstyle feest
Zo denk ik iig niet. Dus je moet het niet zo opvatten haha.Iris93 wrote:Nouja als ik het op moet vatten zoals de meesten hier denkenp-stylez wrote:Backstage is toch niets ergs aan? Das alleen chill
2Olijfboompje wrote:Zoveul mogelijk!Iris93 wrote:
Fierljeppen ftw![]()
![]()
Dat zou echt epic zijnp-stylez wrote:Zo denk ik iig niet. Dus je moet het niet zo opvatten haha.Iris93 wrote:Nouja als ik het op moet vatten zoals de meesten hier denkenp-stylez wrote:Backstage is toch niets ergs aan? Das alleen chill
Ok dan niet dat backstage, gewoon een hardstyle feest
Denk het wel ja.Iris93 wrote:2Olijfboompje wrote:Zoveul mogelijk!Iris93 wrote:
Fierljeppen ftw![]()
![]()
Ja je zou zeker mee willen als ik je vroeg ja haha
WhyMartin wrote:Sinds 1,5 maand weer vrijgezel..
Na een relatie van 1 jaar en 7 maand
Kijk daar komt het aapje uit de mouwOlijfboompje wrote:Denk het wel ja.Iris93 wrote:2Olijfboompje wrote: Zoveul mogelijk!![]()
Ja je zou zeker mee willen als ik je vroeg ja haha
doet ze toch niet hahaOlijfboompje wrote:Ik denk dat ze je gaat smacken.DarkestSymphony wrote:is ook zo maar het is een moeilijke keuze als je smoor verliefd bent!dawasiknie wrote:Ehm dat schiet niet echt op of wel?
Waarom hou je van haar dan dat het zo moeilijk voor je is om het uit te maken? Uiteindelijk moet je gewoon voor jezelf kiezen vind ik.anders had ik me keuze allang gemaakt!
@ Tommetjeuh,, vnmiddag zet ik alles nog een keer op papier en zeg het vnaaf recht in haar face..dan wil ik haar reactie weten dan weet ik waar ik aan toe ben en weet zij dat..! daaruit trek ik mijn conclusie en dan krijgt ze die ook te weten!
Ik heb gewoon zo'n voorgevoel.
Nu is er echt een punt achter gezet?Martin wrote:Sinds 1,5 maand weer vrijgezel..
Je was er niet eens bijIris93 wrote:Speciaal voor Olijfboompje:
View on YouTube
Vooral deze zin;
The best 30 seconds of my life![]()
was toch geen knipperlicht relatie? daar heb je echt niks aanDj Skitzo wrote:Nu is er echt een punt achter gezet?Martin wrote:Sinds 1,5 maand weer vrijgezel..
Dat zeg ik nietOlijfboompje wrote:Je was er niet eens bijIris93 wrote:Speciaal voor Olijfboompje:
View on YouTube
Vooral deze zin;
![]()
Hoe weet jij dat ik na 30 seconden weer naar huis ging?!
dat weet ikOlijfboompje wrote:@DarkestSymphony
Komt wel goed schatje
^Iris93 wrote:Dat zeg ik nietOlijfboompje wrote:Je was er niet eens bijIris93 wrote:Speciaal voor Olijfboompje:
View on YouTube
Vooral deze zin;
![]()
Klopt hahahaMarkos wrote:Blijft een geweldig nummerIris93 wrote:Speciaal voor Olijfboompje:
View on YouTube
Olijfboompje wrote:^Iris93 wrote:Dat zeg ik nietOlijfboompje wrote: Je was er niet eens bij![]()
Wat bedoel je dan?!