Backstage is toch niets ergs aan? Das alleen chill 
Nouja als ik het op moet vatten zoals de meesten hier denkenwrote:Backstage is toch niets ergs aan? Das alleen chill
Nouja als ik het op moet vatten zoals de meesten hier denkenwrote:Backstage is toch niets ergs aan? Das alleen chill
Zoveul mogelijk!wrote:
Nee serieus, ik schaamde me dood daar.
Fierljeppen ftw![]()
Ik zou zeker meegaan backstage.wrote:Haha no thanks, zo laag ben ik nou ook weer nietwrote:Jij wordt liever meegesleurd backstage bij een random hardstyle feest
Zo denk ik iig niet. Dus je moet het niet zo opvatten haha.wrote:Nouja als ik het op moet vatten zoals de meesten hier denkenwrote:Backstage is toch niets ergs aan? Das alleen chill
2wrote:Zoveul mogelijk!wrote:
Fierljeppen ftw![]()
![]()
Dat zou echt epic zijnwrote:Zo denk ik iig niet. Dus je moet het niet zo opvatten haha.wrote:Nouja als ik het op moet vatten zoals de meesten hier denkenwrote:Backstage is toch niets ergs aan? Das alleen chill
Ok dan niet dat backstage, gewoon een hardstyle feest
Denk het wel ja.wrote:2wrote:Zoveul mogelijk!wrote:
Fierljeppen ftw![]()
![]()
Ja je zou zeker mee willen als ik je vroeg ja haha
Whywrote:Sinds 1,5 maand weer vrijgezel..
Na een relatie van 1 jaar en 7 maand
Kijk daar komt het aapje uit de mouwwrote:Denk het wel ja.wrote:2wrote: Zoveul mogelijk!![]()
Ja je zou zeker mee willen als ik je vroeg ja haha
doet ze toch niet hahawrote:Ik denk dat ze je gaat smacken.wrote:is ook zo maar het is een moeilijke keuze als je smoor verliefd bent!wrote:Ehm dat schiet niet echt op of wel?
Waarom hou je van haar dan dat het zo moeilijk voor je is om het uit te maken? Uiteindelijk moet je gewoon voor jezelf kiezen vind ik.anders had ik me keuze allang gemaakt!
@ Tommetjeuh,, vnmiddag zet ik alles nog een keer op papier en zeg het vnaaf recht in haar face..dan wil ik haar reactie weten dan weet ik waar ik aan toe ben en weet zij dat..! daaruit trek ik mijn conclusie en dan krijgt ze die ook te weten!
Ik heb gewoon zo'n voorgevoel.
Nu is er echt een punt achter gezet?wrote:Sinds 1,5 maand weer vrijgezel..
Je was er niet eens bij
was toch geen knipperlicht relatie? daar heb je echt niks aanwrote:Nu is er echt een punt achter gezet?wrote:Sinds 1,5 maand weer vrijgezel..
Dat zeg ik nietwrote:Je was er niet eens bij![]()
Hoe weet jij dat ik na 30 seconden weer naar huis ging?!
dat weet ikwrote:@DarkestSymphony
Komt wel goed schatje
^wrote:Dat zeg ik nietwrote:Je was er niet eens bij![]()
Klopt hahahawrote:Blijft een geweldig nummerwrote:Speciaal voor Olijfboompje:
View on YouTube
wrote:^wrote:Dat zeg ik nietwrote: Je was er niet eens bij![]()
Wat bedoel je dan?!