Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 26 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 49 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 hours ago
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Leuk is pas als je vriendin doet alsof ze wil praten en het er nog over wil hebben of het door kan gaan of niet.
En dan kom je uiteindelijk op het moment van gesprek aan en dan zoekt ze alleen maar redenen om op te houden.

Zodra ik maar een logische opmerking noemde wou ze dat gelijk niet.
Na 2 keer beetje pissig geworden en haar gezegd waar het op staat met gevolg uit.
En ja dan worden ze emotioneel, dus ik voel nog wat met dr mee.

En dan de clue
ze was 1 week van te voren al vreemd gegaan
En dat vertelde ze 3 weken nadat het uit was.

Leuk volk dat.
(Scheelt dat ik dat al vermoedde)
Was gewoon stom dat ik het niet eerder uitmaakte toen ik er toe neigde.
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Vreemd gaan zou bij mij alle medeleven in 1x stoppen, ook als je er daarna achterkomt.. mogen dan verdiend zelf met de gevolgen zitten imo.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
tommetjeuh wrote:Vreemd gaan zou bij mij alle medeleven in 1x stoppen, ook als je er daarna achterkomt.. mogen dan verdiend zelf met de gevolgen zitten imo.
Klopt dat was ook het geval.
Ik praatte nog wel gewoon met dr na dat het uit was tot ze dat vertelde.
En daarbovenop op een of andere bijzondere reden mij de schuld er voor gaf.

Gelijk verwijderen en wegsturen die shit
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Triest, als je de behoefde hebt om vreemd te gaan om wat voor reden dan ook, kaart het aan.. dat je om 1 of andere reden niet tevreden bent, misschien kan er wat aan gedaan worden.. als dat niet meer kan heeft het ook geen zin meer om in die relatie te zitten.. en stel je bent vreemd gegaan maak het dan ook gewoon meteen uit, triest om iemand dan nog voor te blijven liegen :P
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
tommetjeuh wrote:Triest, als je de behoefde hebt om vreemd te gaan om wat voor reden dan ook, kaart het aan.. dat je om 1 of andere reden niet tevreden bent, misschien kan er wat aan gedaan worden.. als dat niet meer kan heeft het ook geen zin meer om in die relatie te zitten.. en stel je bent vreemd gegaan maak het dan ook gewoon meteen uit, triest om iemand dan nog voor te blijven liegen :P
:thumbup:
helemaal mee eensch.
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
D-Nemacyst wrote:
tommetjeuh wrote:Triest, als je de behoefde hebt om vreemd te gaan om wat voor reden dan ook, kaart het aan.. dat je om 1 of andere reden niet tevreden bent, misschien kan er wat aan gedaan worden.. als dat niet meer kan heeft het ook geen zin meer om in die relatie te zitten.. en stel je bent vreemd gegaan maak het dan ook gewoon meteen uit, triest om iemand dan nog voor te blijven liegen :P
:thumbup:
helemaal mee eensch.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Oneens. Vreemd gaan is vet cool.
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Daveytl wrote: Zij doet 1e jaar Geneeskunde in Groningen en ik ben zojuist begonnen met Bedrijfseconomie/ Accountancy/ Fiscaal Recht/ Financial Services Management in Nijmegen ;)

Dus dat had nog wel ff geduurd voordat we klaar waren.
Dat verklaart een hoop.
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
dawasiknie wrote:Oneens. Vreemd gaan is vet cool.
:mad: misschien waar jij vandaan komt ja... OOOH SNAP!!!1
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Mr Lellebel wrote:
dawasiknie wrote:Oneens. Vreemd gaan is vet cool.
:mad: misschien waar jij vandaan komt ja... OOOH SNAP!!!1
Uiteraard. Streedcreds opbouwen mattie!!
The Skribbler wrote:Het enige wat ik eigenlijk echt mis nu is de intimiteit, lekker tegen elkaar op de bank een filmpje kijken ofzo. Heb je met een scharreltje toch niet zo, dan ist vooral sex. Wat jullie? Wat mis je het meest als je geen relatie hebt?
Dat wat jij zegt en gewoon regelmatig naaien. De rest is me op dit moment alleen een blok aan mn been en teveel moeite, daarom maar een scharrel.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Dakpan wrote:
Gewoon vrijdag met haar en zaterdag met vrienden en doordeweeks wat avonden met vrienden en wat avonden met vriendin.
Ik bedoelde meer als in hoe ging het als zij bij je vrienden/ jij bij haar vriendinnen was?
Omdat je zegt dat dat een pijnpunt was.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Daveytl wrote:
Dakpan wrote:
Gewoon vrijdag met haar en zaterdag met vrienden en doordeweeks wat avonden met vrienden en wat avonden met vriendin.
Ik bedoelde meer als in hoe ging het als zij bij je vrienden/ jij bij haar vriendinnen was?
Omdat je zegt dat dat een pijnpunt was.
Dat kwam nooit voor, omdat ik daar geen zin in had, en zij wilde dat dus wel.
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Dat is wel zonde, want het is echt ideaal als je vriendin met jou vrienden overweg kan en andersom! Helaas kon ik ook niet echt met haar vrienden overweg, heemstede/bloemendaal kakkertjes
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Vorige vriendin kon wel met mijn vrienden maar ik niet met die van haar, allemaal van die breezer snolletjes.

Ps ik had die vreemdgaande ex van mij ook teruggepakt door met een vriendin van haar te zoenen (e.d)
(wist niet dat het haar vriendin was maar toen ik het achteraf hoorde en de reactie... lach me stuk :P)
K
D-Nemacyst wrote:Vorige vriendin kon wel met mijn vrienden maar ik niet met die van haar, allemaal van die breezer snolletjes.

Ps ik had die vreemdgaande ex van mij ook teruggepakt door met een vriendin van haar te zoenen (e.d)
(wist niet dat het haar vriendin was maar toen ik het achteraf hoorde en de reactie... lach me stuk :P)
:thumbsup:
je moet ook niet meisjes zoeken die 5 jaar jonger zijn
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
kaboem wrote:
D-Nemacyst wrote:Vorige vriendin kon wel met mijn vrienden maar ik niet met die van haar, allemaal van die breezer snolletjes.

:thumbsup:
je moet ook niet meisjes zoeken die 5 jaar jonger zijn
Nee,nee je haalt jezelf door de war met mij knul.
Niet alles op anderen afschuiven he.

Was 1,5 jaar jonger.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Niks mis met die 5 jaar toch?
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
mrazura wrote:Niks mis met die 5 jaar toch?
Ligt eraan.
25-20 is wel normaal
19-14 niet :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
oh kut
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
teupie wrote:oh kut
Lucht je hart!
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
zusjes :drool: 19 - 16 is dat te doen?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Doen.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
mooi, hier word ik kapot gemaakt omdat het zusje van vriend is :lol:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
teupie wrote:mooi, hier word ik kapot gemaakt omdat het zusje van vriend is :lol:
Ook is gedaan, gewoon doen :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
teupie wrote:mooi, hier word ik kapot gemaakt omdat het zusje van vriend is :lol:
Boeiend, woorden voel je niks van.