Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 125  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 22:08 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Dat hou ik voor mezelf, maar dat lag het zeker niet aan.
Ze was gewoon niet vaak in Aalten, dat was het probleem ;)

Potdomme, moet je weer op zoek :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Potdomme, moet je weer op zoek :aww:

Op zoek gaan doe ik niet aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 10:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Daveytl schreef:
Inmiddels ook al meer dan een maand uit tussen mij en m'n ex.
Nog steeds wel jammer, ik mis haar best wel. Die dagen dat je gewoon beetje op de bank chillde de hele dag en 's avonds samen naar haar vriendinnen of mijn vrienden ging was gewoon geniaal altijd.

Maar ja, ze kon niet echt meer aan mijn eisen voldoen en ze voelde niet zo veel meer voor me :/

Wat was haar cijfer met betrekking tot seksuele handelingen dan?

2,4. Ik kan het weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn vriendin is ook niet vaak in Zwijndrecht.. :P
I don't see the problem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 10:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Welja sommige mensen willen hun vriendin wat vaker zien dan niet zo vaak.
Heb ook een keer met iemand gezeten die werd al gek als ze me 3 dagen niet zag. Ik vond t juist wel prima zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 11:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Welja sommige mensen willen hun vriendin wat vaker zien dan niet zo vaak.
Heb ook een keer met iemand gezeten die werd al gek als ze me 3 dagen niet zag. Ik vond t juist wel prima zo :P


Overly attached gurlfriend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 12:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sommige hebben gewoon niet het geduld om een week (of soms 2 weken) te wachten ;) Zij was verder niet overdreven aan mij gehecht ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
2,4. Ik kan het weten.

:mad:

Olijfboompje schreef:
Mijn vriendin is ook niet vaak in Zwijndrecht.. :P
I don't see the problem?

Ik vind het toch wel kut als ik haar dan 2 weken niet zie en dan weer 2 dagen wel en dat jaren lang :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 13:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lijkt me best ideaal tbh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 13:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

1 keer per week vind ik al zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb zo ook 10,5 maand doorgebracht met iemand, soms mis je die gene natuurlijk wel heel erg.. maar het is dan ook altijd wel weer extreem goed om elkaar weer te zien na zo'n tijd ^^ Je zit ook niet te vaak op elkaars lip, iets wat in een beginnende relatie niet echt iets is wat ik fijn vind, als je er achter komt dat het echt allemaal goed zit is vaker bij elkaar zijn natuurlijk wel erg fijn. (lijkt me helemaal als je samen een woning deelt bijv.)

edit; voor de duidelijkheid is aan het begin van een relatie wel natuurlijk heel erg het verlangen meer bij elkaar te zijn, alleen is dat gewoon simpelweg niet al te slim naar mijn mening, bouw het samen rustig op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik vind het toch wel kut als ik haar dan 2 weken niet zie en dan weer 2 dagen wel en dat jaren lang :P

Jarenlang? :P

Ben je nog niet bijna klaar met je studie of iets dergelijks? xd
Blijft u eeuwig in Aalten wonen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Daveytl schreef:
Ik vind het toch wel kut als ik haar dan 2 weken niet zie en dan weer 2 dagen wel en dat jaren lang :P

Jarenlang? :P

Ben je nog niet bijna klaar met je studie of iets dergelijks? xd
Blijft u eeuwig in Aalten wonen?

Zij doet 1e jaar Geneeskunde in Groningen en ik ben zojuist begonnen met Bedrijfseconomie/ Accountancy/ Fiscaal Recht/ Financial Services Management in Nijmegen ;)

Dus dat had nog wel ff geduurd voordat we klaar waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
1 keer per week vind ik al zat.

Pommer schreef:
Lijkt me best ideaal tbh :P

Tja, dan steek ik toch wat anders in elkaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 15:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
D-Nemacyst schreef:
1 keer per week vind ik al zat.

Pommer schreef:
Lijkt me best ideaal tbh :P

Tja, dan steek ik toch wat anders in elkaar :D


Maar heb je wel tijd daarvoor dan?

Ik zit van maandag tot donderdag/vrijdag op de studie en werk dus ik zag mijn vriendin dan meestal van zaterdag op zondag of soms vrijdag -> zaterdag.

Meer ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Maar heb je wel tijd daarvoor dan?

Ik zit van maandag tot donderdag/vrijdag op de studie en werk dus ik zag mijn vriendin dan meestal van zaterdag op zondag of soms vrijdag -> zaterdag.

Meer ook niet.

Tijd maak ik wel voor een vriendin. Doordeweeks ben ik ook druk met studie maar het is echt niet zo dat ik geen vrije tijd heb. Heb dagelijks toch wel zo'n 2/3 uurtjes vrije tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 15:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
D-Nemacyst schreef:
Maar heb je wel tijd daarvoor dan?

Ik zit van maandag tot donderdag/vrijdag op de studie en werk dus ik zag mijn vriendin dan meestal van zaterdag op zondag of soms vrijdag -> zaterdag.

Meer ook niet.

Tijd maak ik wel voor een vriendin. Doordeweeks ben ik ook druk met studie maar het is echt niet zo dat ik geen vrije tijd heb. Heb dagelijks toch wel zo'n 2/3 uurtjes vrije tijd.


Is goed dat je zoveel inzet dan toont om je meisje te zien. Je moet dan natuurlijk ook eentje hebben die hetzelfde voor jou wil. Dat kan het niet meer stuk

Oh Joy :loving: :kiss: :love: :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 15:44 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben zowat elke dag met mijn vriendin, en dat vind ik absoluut niet erg. Samen films/series kijken, some bedroom action, uit eten gaan enz. En ze laat me verder ook heus mijn gang gaan. Zij heeft haar huiswerk, ik ga lekker xboxen, dat soort wisselwerkingen. Ook de ultieme test wat betreft samenwonen laten als je het mij vraagt. Je moet er niet bij samenwonen pas achter komen dat je gek wordt van elkaar als je elkaar dagelijks ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ik ben zowat elke dag met mijn vriendin, en dat vind ik absoluut niet erg. Samen films/series kijken, some bedroom action, uit eten gaan enz. En ze laat me verder ook heus mijn gang gaan. Zij heeft haar huiswerk, ik ga lekker xboxen, dat soort wisselwerkingen. Ook de ultieme test wat betreft samenwonen laten als je het mij vraagt. Je moet er niet bij samenwonen pas achter komen dat je gek wordt van elkaar als je elkaar dagelijks ziet.


Wanneer zie je je maten dan? Die balans moet er voor mij echt wel zijn, het is nog altijd bro's before ho's. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 16:01 
 
Hardtraxx Veteran

Weekenden. En zij gaat vaak ook mee naar maten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Weekenden. En zij gaat vaak ook mee naar maten.


Ah zo, ik hou dat liever gescheiden, 1 van de pijnpunten van de vorige relatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja is lastig hoor soms, om een goede balans te vinden... Vreemd genoeg ging dat bij mij juist makkelijker toen we zijn gaan samenwonen... Alleen jammer dat we er 8 maanden alsnog allebei een punt achter wilde zetten... Maarja.
Maar juist toen we samen woonden was het veel makkelijker om onafhankelijk van elkaar naar vrienden te gaan, omdat je elkaar dan toch wel 's avonds laat/'s ochtends ofzo wel ziet.

Het enige wat ik eigenlijk echt mis nu is de intimiteit, lekker tegen elkaar op de bank een filmpje kijken ofzo. Heb je met een scharreltje toch niet zo, dan ist vooral sex. Wat jullie? Wat mis je het meest als je geen relatie hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ik ben zowat elke dag met mijn vriendin, en dat vind ik absoluut niet erg. Samen films/series kijken, some bedroom action, uit eten gaan enz. En ze laat me verder ook heus mijn gang gaan. Zij heeft haar huiswerk, ik ga lekker xboxen, dat soort wisselwerkingen. Ook de ultieme test wat betreft samenwonen laten als je het mij vraagt. Je moet er niet bij samenwonen pas achter komen dat je gek wordt van elkaar als je elkaar dagelijks ziet.

Ideaal :D Iets vergelijkbaars had ik ook wel met Julia.
Zij buiten zonnen, ik binnen Olympische Spelen kijken. Samen Prison Break seizoentje kijken.
En ze kwam wel mee naar vrienden en ik mee naar haar vriendinnen en dat ging ook altijd erg leuk.


Dakpan schreef:
Firetrap schreef:
Weekenden. En zij gaat vaak ook mee naar maten.


Ah zo, ik hou dat liever gescheiden, 1 van de pijnpunten van de vorige relatie.

Hoe ging dat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alweer een dubbelpost :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Dakpan schreef:
Firetrap schreef:
Weekenden. En zij gaat vaak ook mee naar maten.


Ah zo, ik hou dat liever gescheiden, 1 van de pijnpunten van de vorige relatie.

Hoe ging dat dan?


Gewoon vrijdag met haar en zaterdag met vrienden en doordeweeks wat avonden met vrienden en wat avonden met vriendin.
Vorige  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 125  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic