Active topics in Off-Topic
Moderators
ik zeg jou hij gaat kwaad worden maar je geeft geen fok toch g?
ai, nee zemmer. Ik geef dr omin harde
Totaal mee eens!Dakpan wrote:Die balans moet er voor mij echt wel zijn, het is nog altijd bro's before ho's.
Maarja ik ben ook dan nog wel steeds een fliederfladder wie heerlijk rondvliegt
Zo irritant als 1 van je vrienden een vriendin heeft en opeens amper meer op komt dagen
Al met een paar vrienden meegemaakt en nu hebben we er ook weer 1.
Zo irritant als 1 van je vrienden een vriendin heeft en opeens amper meer op komt dagen
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Peter?
NopeFiretrap wrote:Peter?
Die zie ik nog vaak gelukkig.
Heb zelfs iemand van 15 gedaan toen ik 19 was, kan best.teupie wrote:zusjes19 - 16 is dat te doen?
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Idd, de mijne is nu 14. Dus kan perfect.Rampestamper wrote:Heb zelfs iemand van 15 gedaan toen ik 19 was, kan best.teupie wrote:zusjes19 - 16 is dat te doen?
Idd, maat van me had ook een vriendin van 14 toen ie zelf 19 was.... Verschil vind ik toch echt te groot 
verschil zit hem in de karakters denk ik, je hebt mensen van 19 en die gedragen zich nog als 15 jarigen. maar je hebt ook mensen van 19 die zich gedragen als volwassenen van 25. om het zo maar even te verwoorden.wootum wrote:Idd, maat van me had ook een vriendin van 14 toen ie zelf 19 was.... Verschil vind ik toch echt te groot
Als ik een dochter van 14 had die met een 19 jarige gozer ging zou ik d'r huisarrest geven tot d'r 20ste.
Maar 15 zou je dan wel ok vinden? Zo naïefDakpan wrote:Als ik een dochter van 14 had die met een 19 jarige gozer ging zou ik d'r huisarrest geven tot d'r 20ste.
In holly kan 13 ook nog wel. Wanneer ben je weer danzig?Rampestamper wrote:Heb zelfs iemand van 15 gedaan toen ik 19 was, kan best.teupie wrote:zusjes19 - 16 is dat te doen?
Last edited by mrazura on 20 Oct 2012 15:25, edited 1 time in total.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Wat heeft dat met naïviteit te maken? En tsja, je moet ergens een grens trekken. Die zou bij mij op 16 liggen.
Maatje van me is 24 en zijn vriendin is net 16. Beide zijn hartstikke verliefd en ik heb nog nooit ergens zo'n verliefd en perfect koppel gezien. Wie ben jij als vader om daar een einde aan te maken. Is gewoon triest om legitimiteit te koppelen aan leeftijd.Firetrap wrote:Wat heeft dat met naïviteit te maken? En tsja, je moet ergens een grens trekken. Die zou bij mij op 16 liggen.
10-18 wel dan?mrazura wrote:Maatje van me is 24 en zijn vriendin is net 16. Beide zijn hartstikke verliefd en ik heb nog nooit ergens zo'n verliefd en perfect koppel gezien. Wie ben jij als vader om daar een einde aan te maken. Is gewoon triest om legitimiteit te koppelen aan leeftijd.Firetrap wrote:Wat heeft dat met naïviteit te maken? En tsja, je moet ergens een grens trekken. Die zou bij mij op 16 liggen.
Het verschil is dat een 10 jarige nog geen eigen keuzes kan maken en een 14 jarig meisje vaak al wel. Wees blij dat ze haar eigen keuzes kan maken en dat er soms een verkeerde keuze bij zit dat moet je maar voor lief nemen._theon_ wrote:10-18 wel dan?mrazura wrote:Maatje van me is 24 en zijn vriendin is net 16. Beide zijn hartstikke verliefd en ik heb nog nooit ergens zo'n verliefd en perfect koppel gezien. Wie ben jij als vader om daar een einde aan te maken. Is gewoon triest om legitimiteit te koppelen aan leeftijd.Firetrap wrote:Wat heeft dat met naïviteit te maken? En tsja, je moet ergens een grens trekken. Die zou bij mij op 16 liggen.
14 jarigen zijn vaak nog zo naïef als de tyfus.. op die leeftijd weet je gewoon nog niet wat echte liefde is en inhoud.. zitten uitzonderingen tussen natuurlijk.. maar ik vind het gewoon belachelijk.. zal ook vast niet al te moeilijk geweest zijn voor die 19 jarigen 
Sommige 14 jarige ook niet hoor
En ouders zijn gewoon bezorgd over t tuig dat er rond loopt (loverboys enzo).
Overigens vind ik 16-24 wel kunnen.
En ouders zijn gewoon bezorgd over t tuig dat er rond loopt (loverboys enzo).
Overigens vind ik 16-24 wel kunnen.
nou ik moet er niet aan denken dat ik nu een chick zou hebben van 16 
Ik ken een meisje die zag er op haar 12e al uit of ze 16 was, dus qua uiterlijk kan t bestAniThing wrote:nou ik moet er niet aan denken dat ik nu een chick zou hebben van 16
ja maar wat heb je liever_theon_ wrote:Ik ken een meisje die zag er op haar 12e al uit of ze 16 was, dus qua uiterlijk kan t bestAniThing wrote:nou ik moet er niet aan denken dat ik nu een chick zou hebben van 16
ja maar als je alleen op uiterlijk afgaat ben je gewoon dom