Als iemand iets niet mag zeggen over romantiek, ben jij het wel.biscuit wrote:![]()
nee, dat is romantisch.......
had dr dan gewoon op oud en nieuw gedaan... dan heb je met veel geluk op 1-9-2013 een kleine.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
-
A
Hij is gewoon een knaker debiel
dat heb je uiteindelijk toch zelf in de hand. als t koud heeft loop je naar dr toe en knuffelt haar beetje warm, je laat vervolgens na 1 minuut los en loopt weg. en als je je omdraait: wachten, ze reageert: blijf hier of ze doet niks.
doet ze niks ga je later op de avond of op t einde nog een keer. help sowieso mee met opruimen, waarderen ze heel erg.
geeft ze al meteen reactie bij de eerste keer, teruglopen en doorgaan. ze zal bij je blijven. en als een echte man hou je dr in dr armen zodat ze t warm krijgt en als er alcohol in het spel is.....
de rest mag je zelf invullen
/bisgit
doet ze niks ga je later op de avond of op t einde nog een keer. help sowieso mee met opruimen, waarderen ze heel erg.
geeft ze al meteen reactie bij de eerste keer, teruglopen en doorgaan. ze zal bij je blijven. en als een echte man hou je dr in dr armen zodat ze t warm krijgt en als er alcohol in het spel is.....
de rest mag je zelf invullen
/bisgit
Na 28 maanden m'n relatie voorbij vandaag. Barre tijden. 
Sucks man. Succes ermee.Dakpan wrote:Na 28 maanden m'n relatie voorbij vandaag. Barre tijden.
Balen dakkie
waar is het kut gegaan? (Als je dat hier wil delen) 
Leer rekenenbiscuit wrote:![]()
nee, dat is romantisch.......
had dr dan gewoon op oud en nieuw gedaan... dan heb je met veel geluk op 1-9-2013 een kleine.
Thx mannen.
Ging niet echt meer door bepaalde redenen, heb er zelf een einde aan gemaakt dus mag ook niet miepen maar is toch even wennen.Rawbin wrote:Balen dakkiewaar is het kut gegaan? (Als je dat hier wil delen)
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Ik ken het gevoel ja... zwaar kut om het uit te makenDakpan wrote:Thx mannen.
Ging niet echt meer door bepaalde redenen, heb er zelf een einde aan gemaakt dus mag ook niet miepen maar is toch even wennen.Rawbin wrote:Balen dakkiewaar is het kut gegaan? (Als je dat hier wil delen)
Succes Dak!
Ook een punt achter mijn relatie gezet na iets meer dan een jaar... 
vervelund... heb het ookgedaan, tijd terug. Nog steeds een van de domste keuzes ooit
Hoezo dom dan? Als je het uit maakt, dan zal er toch wel een goede reden achter zitten?
Ik denk onder het motto "you don't know what you're missing untill it's gone"
Inmiddels ook al meer dan een maand uit tussen mij en m'n ex.
Nog steeds wel jammer, ik mis haar best wel. Die dagen dat je gewoon beetje op de bank chillde de hele dag en 's avonds samen naar haar vriendinnen of mijn vrienden ging was gewoon geniaal altijd.
Maar ja, ze kon niet echt meer aan mijn eisen voldoen en ze voelde niet zo veel meer voor me
Nog steeds wel jammer, ik mis haar best wel. Die dagen dat je gewoon beetje op de bank chillde de hele dag en 's avonds samen naar haar vriendinnen of mijn vrienden ging was gewoon geniaal altijd.
Maar ja, ze kon niet echt meer aan mijn eisen voldoen en ze voelde niet zo veel meer voor me
inderdaad, eerst denken dat je het allemaal wel mooi vind geweest...jordifcg wrote:Ik denk onder het motto "you don't know what you're missing untill it's gone"
Maar ach, kan rauwig blijven, maar daar schiet niemand wat mee op. Dus lekker achter de meidjes aan
Wat was haar cijfer met betrekking tot seksuele handelingen dan?Daveytl wrote:Inmiddels ook al meer dan een maand uit tussen mij en m'n ex.