Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 125  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 19:09 
 

biscuit schreef:
Ik ben hier....

Alles over relaties: hier welkom!

Yo waddap gast
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 19:09 
 

nee, banaanslak neem een jointje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hell yeah! :loving: :loving:

Hello,
My name is miss Emilia kaine.­ I became very interesting to have a good relationship with you after i came across your profile in this dating site.­ Please i will like you to contact me via my email address at (emiliaforfaye@­yahoo.­com) so that i can tell you more about myself and together with my photos,kisses!­
Emilia,

_______________­¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11___­1¶¶¶_­- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Hallo,
Mijn naam is miss Emilia Kaine.­ Ik werd erg interessant om een goede relatie met u nadat ik kwam in uw profiel op deze dating site.­ Gelieve zal ik graag willen dat u contact met mij opnemen via mijn e-mailadres op (emiliaforfaye@­yahoo.­com), zodat ik kan u meer vertellen over mezelf en samen met mijn foto's, kussen!­
Emilia,
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 14:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

spam :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 14:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Waarom zit je op een datingsite?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Waarom zit je op een datingsite?

Om te daten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan zou ik zeker naar fuckbook gaan als ik jou was Chris :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 18:21 
 
Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Waarom zit je op een datingsite?

Om aardappels in Wit Rusland te kweken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 11:35 
 
Hardtraxx Newbie

M'n vriendin begint 'm echt te spacen de laatste tijd. Panisch over dat ik af en toe wat snoep, wat haar betreft ga ik helemaal niet meer naar feestjes. Word er echt een beetje gek van. ze weet gewoon niet wat het inhoud maarja hoe leg je dat haar uit?>. ze wil het toch niet weten en denkt er alleen maar slecht over. dat gezeik ook altijd. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

morcion schreef:
M'n vriendin begint 'm echt te spacen de laatste tijd. Panisch over dat ik af en toe wat snoep, wat haar betreft ga ik helemaal niet meer naar feestjes. Word er echt een beetje gek van. ze weet gewoon niet wat het inhoud maarja hoe leg je dat haar uit?>. ze wil het toch niet weten en denkt er alleen maar slecht over. dat gezeik ook altijd. :mad:

dumpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 11:44 
 

morcion schreef:
M'n vriendin begint 'm echt te spacen de laatste tijd. Panisch over dat ik af en toe wat snoep, wat haar betreft ga ik helemaal niet meer naar feestjes. Word er echt een beetje gek van. ze weet gewoon niet wat het inhoud maarja hoe leg je dat haar uit?>. ze wil het toch niet weten en denkt er alleen maar slecht over. dat gezeik ook altijd. :mad:




door haar een stel balken door de neus te duwen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 12:11 
 
Hardtraxx Newbie

nielstil schreef:
morcion schreef:
M'n vriendin begint 'm echt te spacen de laatste tijd. Panisch over dat ik af en toe wat snoep, wat haar betreft ga ik helemaal niet meer naar feestjes. Word er echt een beetje gek van. ze weet gewoon niet wat het inhoud maarja hoe leg je dat haar uit?>. ze wil het toch niet weten en denkt er alleen maar slecht over. dat gezeik ook altijd. :mad:

dumpen.


Wat als dat niet een optie is:P wehebben het wel gewoon leuk enzo. Als ik het doe komt ze er niet echt achter ofzo. Maar ze is wel evht fokking wantrouwig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijkbaar is ze dan wel terecht wantrouwig haha :P
In de zin van dat je iets stiekem doet dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 12:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Neem d'r mee naar Qountdown en vertel dat het een soort verkleedfeestje is. Afgelopen jaar met die van mij gedaan en ze wil aanstaande zaterdag naar Thera terwijl ik eigenlijk een weekendje rust wil. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 12:32 
 
Hardtraxx Newbie

TiMOTHYb schreef:
Neem d'r mee naar Qountdown en vertel dat het een soort verkleedfeestje is. Afgelopen jaar met die van mij gedaan en ze wil aanstaande zaterdag naar Thera terwijl ik eigenlijk een weekendje rust wil. :P


Haha. Lucky you toch? Ik denk dat ze daarvoor teveel weet, helaas. En ik denk dat ze alleen maar afschrikt van hoe ik en mun vrienden doen. Hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 14:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

morcion schreef:
TiMOTHYb schreef:
Neem d'r mee naar Qountdown en vertel dat het een soort verkleedfeestje is. Afgelopen jaar met die van mij gedaan en ze wil aanstaande zaterdag naar Thera terwijl ik eigenlijk een weekendje rust wil. :P


Haha. Lucky you toch? Ik denk dat ze daarvoor teveel weet, helaas. En ik denk dat ze alleen maar afschrikt van hoe ik en mun vrienden doen. Hehe

romantisch met z'n tweeën eerst even lekker 5 gangen eten op oudejaars dag, daarna nog een snoepje als nagerecht en lekker het ziggodome inlopen. vind ze vast prachtig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 14:20 
 

:lol:

nee, dat is romantisch.......

had dr dan gewoon op oud en nieuw gedaan... dan heb je met veel geluk op 1-9-2013 een kleine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 14:20 
 

:lol:

nee, dat is romantisch.......

had dr dan gewoon op oud en nieuw gedaan... dan heb je met veel geluk op 1-9-2013 een kleine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 14:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mn pa is op 1 september jarig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 14:22 
 

biscuit schreef:
:lol:

nee, dat is romantisch.......

had dr dan gewoon op oud en nieuw gedaan... dan heb je met veel geluk op 1-9-2013 een kleine.




:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 14:40 
 

daniel, jij slaapt wel erg veel ofniet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 14:42 
 

biscuit schreef:
daniel, jij slaapt wel erg veel ofniet?


Helaas niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 14:44 
 

kaboem schreef:
biscuit schreef:
daniel, jij slaapt wel erg veel ofniet?


Helaas niet

Pas maar op straks ga je nog denken dat je een stoornis hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 14:47 
 

zeep? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 15:11 
 

biscuit schreef:
zeep? :corn:

Haha ja, dat grapje is echt heel grappig. Elke keer dat je hem verteld wordt hij ook nog beter gewoon! Onvoorstelbaar!
Vorige  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 125  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic