Yo waddap gastbiscuit wrote:Ik ben hier....
Alles over relaties: hier welkom!
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
B
-
E
nee, banaanslak neem een jointje!
Hell yeah!
Hello,
My name is miss Emilia kaine. I became very interesting to have a good relationship with you after i came across your profile in this dating site. Please i will like you to contact me via my email address at (emiliaforfaye@yahoo.com) so that i can tell you more about myself and together with my photos,kisses!
Emilia,
_______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11___1¶¶¶_- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Hallo,
Mijn naam is miss Emilia Kaine. Ik werd erg interessant om een goede relatie met u nadat ik kwam in uw profiel op deze dating site. Gelieve zal ik graag willen dat u contact met mij opnemen via mijn e-mailadres op (emiliaforfaye@yahoo.com), zodat ik kan u meer vertellen over mezelf en samen met mijn foto's, kussen!
Emilia,
Hello,
My name is miss Emilia kaine. I became very interesting to have a good relationship with you after i came across your profile in this dating site. Please i will like you to contact me via my email address at (emiliaforfaye@yahoo.com) so that i can tell you more about myself and together with my photos,kisses!
Emilia,
_______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11___1¶¶¶_- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Hallo,
Mijn naam is miss Emilia Kaine. Ik werd erg interessant om een goede relatie met u nadat ik kwam in uw profiel op deze dating site. Gelieve zal ik graag willen dat u contact met mij opnemen via mijn e-mailadres op (emiliaforfaye@yahoo.com), zodat ik kan u meer vertellen over mezelf en samen met mijn foto's, kussen!
Emilia,
Om te daten.D-Nemacyst wrote:Waarom zit je op een datingsite?
Dan zou ik zeker naar fuckbook gaan als ik jou was Chris 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Om aardappels in Wit Rusland te kwekenD-Nemacyst wrote:Waarom zit je op een datingsite?
-
MNew member
- 3 posts member since 2012
- last seen Nov 2012
M'n vriendin begint 'm echt te spacen de laatste tijd. Panisch over dat ik af en toe wat snoep, wat haar betreft ga ik helemaal niet meer naar feestjes. Word er echt een beetje gek van. ze weet gewoon niet wat het inhoud maarja hoe leg je dat haar uit?>. ze wil het toch niet weten en denkt er alleen maar slecht over. dat gezeik ook altijd. 
dumpen.morcion wrote:M'n vriendin begint 'm echt te spacen de laatste tijd. Panisch over dat ik af en toe wat snoep, wat haar betreft ga ik helemaal niet meer naar feestjes. Word er echt een beetje gek van. ze weet gewoon niet wat het inhoud maarja hoe leg je dat haar uit?>. ze wil het toch niet weten en denkt er alleen maar slecht over. dat gezeik ook altijd.
-
K
morcion wrote:M'n vriendin begint 'm echt te spacen de laatste tijd. Panisch over dat ik af en toe wat snoep, wat haar betreft ga ik helemaal niet meer naar feestjes. Word er echt een beetje gek van. ze weet gewoon niet wat het inhoud maarja hoe leg je dat haar uit?>. ze wil het toch niet weten en denkt er alleen maar slecht over. dat gezeik ook altijd.
door haar een stel balken door de neus te duwen
-
MNew member
- last seen Nov 2012
Wat als dat niet een optie is:P wehebben het wel gewoon leuk enzo. Als ik het doe komt ze er niet echt achter ofzo. Maar ze is wel evht fokking wantrouwig.nielstil wrote:dumpen.morcion wrote:M'n vriendin begint 'm echt te spacen de laatste tijd. Panisch over dat ik af en toe wat snoep, wat haar betreft ga ik helemaal niet meer naar feestjes. Word er echt een beetje gek van. ze weet gewoon niet wat het inhoud maarja hoe leg je dat haar uit?>. ze wil het toch niet weten en denkt er alleen maar slecht over. dat gezeik ook altijd.
Blijkbaar is ze dan wel terecht wantrouwig haha 
In de zin van dat je iets stiekem doet dan
In de zin van dat je iets stiekem doet dan
Neem d'r mee naar Qountdown en vertel dat het een soort verkleedfeestje is. Afgelopen jaar met die van mij gedaan en ze wil aanstaande zaterdag naar Thera terwijl ik eigenlijk een weekendje rust wil. 
-
MNew member
- last seen Nov 2012
Haha. Lucky you toch? Ik denk dat ze daarvoor teveel weet, helaas. En ik denk dat ze alleen maar afschrikt van hoe ik en mun vrienden doen. HeheTiMOTHYb wrote:Neem d'r mee naar Qountdown en vertel dat het een soort verkleedfeestje is. Afgelopen jaar met die van mij gedaan en ze wil aanstaande zaterdag naar Thera terwijl ik eigenlijk een weekendje rust wil.
romantisch met z'n tweeën eerst even lekker 5 gangen eten op oudejaars dag, daarna nog een snoepje als nagerecht en lekker het ziggodome inlopen. vind ze vast prachtigmorcion wrote:Haha. Lucky you toch? Ik denk dat ze daarvoor teveel weet, helaas. En ik denk dat ze alleen maar afschrikt van hoe ik en mun vrienden doen. HeheTiMOTHYb wrote:Neem d'r mee naar Qountdown en vertel dat het een soort verkleedfeestje is. Afgelopen jaar met die van mij gedaan en ze wil aanstaande zaterdag naar Thera terwijl ik eigenlijk een weekendje rust wil.
-
E
nee, dat is romantisch.......
had dr dan gewoon op oud en nieuw gedaan... dan heb je met veel geluk op 1-9-2013 een kleine.
-
E
had dr dan gewoon op oud en nieuw gedaan... dan heb je met veel geluk op 1-9-2013 een kleine.
-
K
biscuit wrote:![]()
-
E
daniel, jij slaapt wel erg veel ofniet?
-
K
Helaas nietbiscuit wrote:daniel, jij slaapt wel erg veel ofniet?
-
M
Pas maar op straks ga je nog denken dat je een stoornis hebt.kaboem wrote:Helaas nietbiscuit wrote:daniel, jij slaapt wel erg veel ofniet?
-
E
zeep? 
-
M
Haha ja, dat grapje is echt heel grappig. Elke keer dat je hem verteld wordt hij ook nog beter gewoon! Onvoorstelbaar!biscuit wrote:zeep?