Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 39 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 11 hours ago
B
biscuit wrote:Ik ben hier....

Alles over relaties: hier welkom!
Yo waddap gast
E
nee, banaanslak neem een jointje!
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Hell yeah! :loving: :loving:

Hello,
My name is miss Emilia kaine.­ I became very interesting to have a good relationship with you after i came across your profile in this dating site.­ Please i will like you to contact me via my email address at (emiliaforfaye@­yahoo.­com) so that i can tell you more about myself and together with my photos,kisses!­
Emilia,

_______________­¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11___­1¶¶¶_­- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Hallo,
Mijn naam is miss Emilia Kaine.­ Ik werd erg interessant om een goede relatie met u nadat ik kwam in uw profiel op deze dating site.­ Gelieve zal ik graag willen dat u contact met mij opnemen via mijn e-mailadres op (emiliaforfaye@­yahoo.­com), zodat ik kan u meer vertellen over mezelf en samen met mijn foto's, kussen!­
Emilia,
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
spam :P
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Waarom zit je op een datingsite?
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
D-Nemacyst wrote:Waarom zit je op een datingsite?
Om te daten.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Dan zou ik zeker naar fuckbook gaan als ik jou was Chris :cool:
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
D-Nemacyst wrote:Waarom zit je op een datingsite?
Om aardappels in Wit Rusland te kweken ;)
M
New member
3 posts member since 2012
last seen Nov 2012
M'n vriendin begint 'm echt te spacen de laatste tijd. Panisch over dat ik af en toe wat snoep, wat haar betreft ga ik helemaal niet meer naar feestjes. Word er echt een beetje gek van. ze weet gewoon niet wat het inhoud maarja hoe leg je dat haar uit?>. ze wil het toch niet weten en denkt er alleen maar slecht over. dat gezeik ook altijd. :mad:
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
morcion wrote:M'n vriendin begint 'm echt te spacen de laatste tijd. Panisch over dat ik af en toe wat snoep, wat haar betreft ga ik helemaal niet meer naar feestjes. Word er echt een beetje gek van. ze weet gewoon niet wat het inhoud maarja hoe leg je dat haar uit?>. ze wil het toch niet weten en denkt er alleen maar slecht over. dat gezeik ook altijd. :mad:
dumpen.
K
morcion wrote:M'n vriendin begint 'm echt te spacen de laatste tijd. Panisch over dat ik af en toe wat snoep, wat haar betreft ga ik helemaal niet meer naar feestjes. Word er echt een beetje gek van. ze weet gewoon niet wat het inhoud maarja hoe leg je dat haar uit?>. ze wil het toch niet weten en denkt er alleen maar slecht over. dat gezeik ook altijd. :mad:

door haar een stel balken door de neus te duwen
M
New member
last seen Nov 2012
nielstil wrote:
dumpen.
Wat als dat niet een optie is:P wehebben het wel gewoon leuk enzo. Als ik het doe komt ze er niet echt achter ofzo. Maar ze is wel evht fokking wantrouwig.
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Blijkbaar is ze dan wel terecht wantrouwig haha :P
In de zin van dat je iets stiekem doet dan
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Neem d'r mee naar Qountdown en vertel dat het een soort verkleedfeestje is. Afgelopen jaar met die van mij gedaan en ze wil aanstaande zaterdag naar Thera terwijl ik eigenlijk een weekendje rust wil. :P
M
New member
last seen Nov 2012
TiMOTHYb wrote:Neem d'r mee naar Qountdown en vertel dat het een soort verkleedfeestje is. Afgelopen jaar met die van mij gedaan en ze wil aanstaande zaterdag naar Thera terwijl ik eigenlijk een weekendje rust wil. :P
Haha. Lucky you toch? Ik denk dat ze daarvoor teveel weet, helaas. En ik denk dat ze alleen maar afschrikt van hoe ik en mun vrienden doen. Hehe
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
morcion wrote:
TiMOTHYb wrote:Neem d'r mee naar Qountdown en vertel dat het een soort verkleedfeestje is. Afgelopen jaar met die van mij gedaan en ze wil aanstaande zaterdag naar Thera terwijl ik eigenlijk een weekendje rust wil. :P
Haha. Lucky you toch? Ik denk dat ze daarvoor teveel weet, helaas. En ik denk dat ze alleen maar afschrikt van hoe ik en mun vrienden doen. Hehe
romantisch met z'n tweeën eerst even lekker 5 gangen eten op oudejaars dag, daarna nog een snoepje als nagerecht en lekker het ziggodome inlopen. vind ze vast prachtig :)
E
:lol:

nee, dat is romantisch.......

had dr dan gewoon op oud en nieuw gedaan... dan heb je met veel geluk op 1-9-2013 een kleine.
E
:lol:

had dr dan gewoon op oud en nieuw gedaan... dan heb je met veel geluk op 1-9-2013 een kleine.
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
mn pa is op 1 september jarig xd
K
biscuit wrote::lol:

:sleep:
E
daniel, jij slaapt wel erg veel ofniet?
K
biscuit wrote:daniel, jij slaapt wel erg veel ofniet?
Helaas niet
M
kaboem wrote:
biscuit wrote:daniel, jij slaapt wel erg veel ofniet?
Helaas niet
Pas maar op straks ga je nog denken dat je een stoornis hebt.
E
zeep? :corn:
M
biscuit wrote:zeep? :corn:
Haha ja, dat grapje is echt heel grappig. Elke keer dat je hem verteld wordt hij ook nog beter gewoon! Onvoorstelbaar!