OT dan maar
Ben zelf ook al weer een poosje gelukkig
Last edited by Henk-Jan on 04 Apr 2012 21:11, edited 1 time in total.
Nou we hebben al dip-dinsdag, drama woensdag mag er ook wel bij hoorOlijfboompje wrote:Als jij het had gedaan, dan had ik het nog begrepenDaveytl wrote:Haha oké man, had dat natuurlijk nooit gedaanEn zij ook niet natuurlijk
Als zij het had gedaan, dan had ik het niet begrepen.
En dan niet omdat jij gruwelijk onaardig bent ofzo, maar dat ik niet zou snappen dat zij mij zoiets aan zou doen![]()
Haha, leuk man, al die mensen die gelijk nieuwsgierig zijn
Ik begrijp overigens wel waarom je het allemaal zei. Ze is niet voor niets mijn vriendin.
Haha, maak je niet drukDaveytl wrote:Haha al die nieuwsgierigheid om een kleinigheidje. Wel begrijpelijk natuurlijk.
Heb niks gezegd wat echt niet kan, en heb volgens mij ook weinig in de 'ik-vorm' gesproken.
Jij hebt ook een goeie jaHenk-Jan wrote:
OT dan maar
Ben zelf ook al weer een poosje gelukkig![]()
Ghehe, I knowOlijfboompje wrote:Haha, maak je niet drukDaveytl wrote:Haha al die nieuwsgierigheid om een kleinigheidje. Wel begrijpelijk natuurlijk.
Heb niks gezegd wat echt niet kan, en heb volgens mij ook weinig in de 'ik-vorm' gesproken.
Op een volgend feestje sta je weer gezellig met mij en moi chickita mee te huppelen![]()
![]()
Daveytl wrote: Ghehe, I know
Banaantje en ik hebben het deze maand drukChris Two wrote:Wat wordt eigenlijk dat volgende feestje? Rebirth, Daydream, Loudness?
Ik was net 15 toen ik met die van de lange relatie kreeg jaRik wrote:Zo, vroeg er bijXtD wrote:Ongeveer 4 maanden vrijgezelNiet bepaald mijn ding.
Daarvoor een relatie gehad van 3 maanden, daarvoor een van 6,5 jaar..
Wat?tommetjeuh wrote:Godskolere jesse.. haha![]()
Zelf nu zo'n 8 maanden vrijgezel na een relatie van "officieel" 10,5 maand
Ik ga heul niet naar rebirth!Olijfboompje wrote: Banaantje en ik hebben het deze maand druk
Aanstaande zaterdag Rebirth, twee weken erna Loudness en weekje daarna Koninginnedag met Beat the bridge
haha joh we zijn gewoon in korte tijd heel goed bevriend geraakt, speelt verder niks hoor.XtD wrote: Wat?![]()
Hoe zit dat nou met jou en Kristel eigenlijk, jullie lijken me zo'n leuk stel of zeg ik nou iets heel verkeerds
Haha nou dan zeg ik niets, ik zal ook zwijgen over hoe ik over jongens en meisjes en vriendschappen denktommetjeuh wrote:haha joh we zijn gewoon in korte tijd heel goed bevriend geraakt, speelt verder niks hoor.XtD wrote: Wat?![]()
Hoe zit dat nou met jou en Kristel eigenlijk, jullie lijken me zo'n leuk stel of zeg ik nou iets heel verkeerds![]()
En die godskolere was omdat je dat niet vaak ziet op die leeftijd, moet moeilijk zijn om na zon tijd single te zijn
KB is nice. Rijke kakker chicks.mrazura wrote:KB
Ik weet man maar de helft is echt kk arrogant wel maar die moet je gewoon negeren haha. Laatst ook zon meisje wilde ergens zitten ofzo (plek genoeg trouwens om ergens anders te zitten). Zegt ze je laat mij daar toch wel zitten. Heb dr in dr gezicht uitgelachen wat denkt zij wel nietjRn wrote:KB is nice. Rijke kakker chicks.mrazura wrote:KB
1. Maar dat zonder enige inspanning. Ik weet zeker dat je met inspanning daar minimaal 3 per week kan neukenjRn wrote:Heb je daar chicks gefixt?
En betreft zeker een meisje van het Maerlant o.i.d?mrazura wrote:1. Maar dat zonder enige inspanning. Ik weet zeker dat je met inspanning daar minimaal 3 per week kan neukenjRn wrote:Heb je daar chicks gefixt?
mandy wrote: Mannen hebben dus toch gevoelens!!!
Inderdaad, alleen maarPete wrote:mandy wrote: Mannen hebben dus toch gevoelens!!!
Gevoelens? Wat zijn dat? Dat woord komt niet in mijn vocabulaire voormandy wrote:Leuk om dit als meisje te lezen hahah![]()
Mannen hebben dus toch gevoelens!!!
Preciessssmaarten1410 wrote:Volgende week al weer 1,5 jaar hierVorige relatie ook 1,5 jaar en die daarvoor 3 jaar. Als ik de berichten van Olijfboompje moet geloven kan ik dus goed neuken?
Moet wel dat het daardoor lang goed gaat, van het uiterlijk wordt toch niemand vrolijk natuurlijk.