Wat moet dat wel niet over mij zeggen, ik heb het 6,5 jaar volgehouden met één persoonmaarten1410 wrote:Volgende week al weer 1,5 jaar hierVorige relatie ook 1,5 jaar en die daarvoor 3 jaar. Als ik de berichten van Olijfboompje moet geloven kan ik dus goed neuken?
Moet wel dat het daardoor lang goed gaat, van het uiterlijk wordt toch niemand vrolijk natuurlijk.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ja klopt, vaak douche met AXE helpt ook een hoop.Olijfboompje wrote:Nu komt er wel iets meer bij kijken, maar vrouwen hechten er wel veel waarde aan
Was jij haar/zijn eerste vriendje? Want dan zegt het weer heel iets andersXtD wrote:Wat moet dat wel niet over mij zeggen, ik heb het 6,5 jaar volgehouden met één persoon
maarten1410 wrote:Ja klopt, vaak douche met AXE helpt ook een hoop.Olijfboompje wrote:Nu komt er wel iets meer bij kijken, maar vrouwen hechten er wel veel waarde aan
Leuk dat dit topic weer tot leven is gebracht.
Waarom ben ik zo goed in het 'verneuken' van relaties
Om de 1 of andere manier gaat het zoeken van een vrouw goed, leuk afspreken.. alles leuk 2 weken plezier..
En dan is het weer voorbij
ELKE KEER GODVERDOMME
Om de 1 of andere manier gaat het zoeken van een vrouw goed, leuk afspreken.. alles leuk 2 weken plezier..
En dan is het weer voorbij
Ga niet zoeken dan, laat je gevonden wordenroberttt wrote:Waarom ben ik zo goed in het 'verneuken' van relaties![]()
![]()
En dan is het weer voorbijELKE KEER GODVERDOMME
Oh zo wilde ik helemaal niet over komen. Ik ben het helemaal met je eens.XtD wrote:Wat een coole praat allemaal![]()
Je moet toch helemaal niet van die goedkope domme sletjes willen? In ieder geval, ik niet
Doet opleiding aan de leidsche universiteit op de locatie Den Haag.jRn wrote:En betreft zeker een meisje van het Maerlant o.i.d?mrazura wrote:1. Maar dat zonder enige inspanning. Ik weet zeker dat je met inspanning daar minimaal 3 per week kan neukenjRn wrote:Heb je daar chicks gefixt?
En gister dan...?roberttt wrote:Waarom ben ik zo goed in het 'verneuken' van relaties![]()
![]()
ben sinds eregister weer samen met mn vrienden waarmee het 4 maanden is uitgeweest 
Met je vrienden? Dus het is uit met je relatie?
View on YouTubeIntervention wrote:ben sinds eregister weer samen met mn vrienden waarmee het 4 maanden is uitgeweest
View on YouTubeNando wrote:View on YouTubeIntervention wrote:ben sinds eregister weer samen met mn vrienden waarmee het 4 maanden is uitgeweest
haha verkeerd getyptmaarten1410 wrote:Met je vrienden? Dus het is uit met je relatie?
Deze probeer ik aan te houden! Eerst moet ik Jort Kelder uitschakelen :pmaarten1410 wrote: En gister dan...?
Ze staat daar wel echt zo van;roberttt wrote:Deze probeer ik aan te houden! Eerst moet ik Jort Kelder uitschakelen :pmaarten1410 wrote: En gister dan...?
''Neuk me, klassiek muziek spelert, neem me hard''.
Kudos voor jou, Robert!
same here. ik hoop niet dat het aan de provincie ligtroberttt wrote:Waarom ben ik zo goed in het 'verneuken' van relaties![]()
![]()
want dan zijn we mooi fut
Je woont in Friesland, alles ligt aan de provincieCase Dj wrote:same here. ik hoop niet dat het aan de provincie ligtroberttt wrote:Waarom ben ik zo goed in het 'verneuken' van relaties![]()
![]()
want dan zijn we mooi fut
Haha, had al zo'n vermoeden.Intervention wrote:haha verkeerd getyptmaarten1410 wrote:Met je vrienden? Dus het is uit met je relatie?...moet vriendin zijn
![]()
Dat dacht ik! Wat bood je ook alweer voor haar nummerroberttt wrote:Deze probeer ik aan te houden! Eerst moet ik Jort Kelder uitschakelen :pmaarten1410 wrote: En gister dan...?
Maak je niet druk, Henk Jan niet.mandy wrote:Leuk om dit als meisje te lezen hahah![]()
Mannen hebben dus toch gevoelens!!!
Hard als steen altijd
Ik heb ook nog wel iets zo hard als steen en vol gevoel.
''if you know what i mean''maarten1410 wrote:Ik heb ook nog wel iets zo hard als steen en vol gevoel.

Nog wel. Ook jij wordt oud.maarten1410 wrote:Ik heb ook nog wel iets zo hard als steen en vol gevoel.
Heb het grote deel van het topic weer even doorgelezen.
Heerlijk kunnen lachen
Heerlijk kunnen lachen
-
C
Vanavond weer eens richting haar toe. 2 weken geleden haar verjaardag niet mee kunnen maken dus wordt goedmakertje vanavond =)
Hopelijk houdt ze van rozen en coebergh
Hopelijk houdt ze van rozen en coebergh
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
En penis?