Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 125  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 20:07 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Liefde is een spel en het is aan jou hoe je het speelt. Er zijn iig zaken waar vrouwen op kicken en daar moet je op in kunnen spelen.

Ik blijf gewoon graag mezelf. Misschien dat ik dat inderdaad maar eens moet doen wat jij zegt.
En wat je hoorde (of wat je nu dus gaat horen :P ), daar wil ik nog even mijn excuses voor aanbieden. Weet niet meer precies wat er gezegd is, maar bedoelde er in ieder geval niks mee. Moest er toch ff uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 20:07 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Soms moet je ook niet te graag willen, helpt ook. En sowieso lekker rustig aan doen vanaf begin..

Dat heeft dus 2 kanten he! Ene meisje wil het graag rustig aan doen aan het begin, ander begint na een dag al te klagen dat je geen aandacht geeft :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 20:10 

Jurheinen schreef:
Chris Two schreef:
Soms moet je ook niet te graag willen, helpt ook. En sowieso lekker rustig aan doen vanaf begin..

Dat heeft dus 2 kanten he! Ene meisje wil het graag rustig aan doen aan het begin, ander begint na een dag al te klagen dat je geen aandacht geeft :x

Hardrijders zijn doodrijders zeggen ze wel eens. Vaak zat meegemaakt dat ik na 1 week al het bed deelde en week erop alweer vrijgezel was door haar met de reden "Ja, gingen toch wat te snel, houdt ik niet van"

Nee, lekker rustig aan doen. Elkaar zo nu en dan zien (Daarom vind ik nu mijn afstand ook wel fijn)/
Ik haat echt dat je elkaar ziet en op elkaars lip leeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 20:13 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Jurheinen schreef:
Chris Two schreef:

Hardrijders zijn doodrijders zeggen ze wel eens. Vaak zat meegemaakt dat ik na 1 week al het bed deelde en week erop alweer vrijgezel was door haar met de reden "Ja, gingen toch wat te snel, houdt ik niet van"

Nee, lekker rustig aan doen. Elkaar zo nu en dan zien (Daarom vind ik nu mijn afstand ook wel fijn)/
Ik haat echt dat je elkaar ziet en op elkaars lip leeft

Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook meer van het rustig aan doen (misschien wel iets te rustig :P ) Maar heb ook een keer meegemaakt dat ze begon te klagen dat ik wat meer aandacht moest geven en meer van me moest laten horen/weten. Daar kan ik dus ook echt heel slecht tegen he :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 20:15 

Je bent niet de enige... heb nog wel meer dingen waarvan ik zeg: Nah, doe maar niet of waar ik een hekel aan heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 20:15 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chris Two schreef:
Soms moet je ook niet te graag willen, helpt ook. En zoiezo lekker rustig aan doen vanaf begin..

Als er iets is, wat het meest dom is om te doen, dan is het wel het laten zien dat je geïnteresseerd bent in een vroege fase van kennismaking.

Vrouwen willen eerst kennis maken, je leren kennen en willen daarna pas weten of er interesse is. Vrouwen hebben elke dag wel minstens vijf gasten die ze kunnen neuken, maar gasten met wie ze kunnen praten is een ander geval.

Om dit ff toe te passen op mezelf: zo overdreven graag wilde ik het nou ook niet, zij wilde na de 1e keer liever afspreken dan mij (wat ik achteraf van haar vrienden/ vriendinnen hoorde xd ). En praten is geen probleem, daar sta ik juist heel erg voor open.
Misschien heb ik achteraf wel iets te snel gehandeld, maar ik vond het niet heel gek dat ik haar na de 2e keer afspreken/ zoenen vroeg om een keer samen wat te gaan eten o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 20:17 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Misschien heb ik achteraf wel iets te snel gehandeld, maar ik vond het niet heel gek dat ik haar na de 2e keer afspreken/ zoenen vroeg om een keer samen wat te gaan eten o.i.d.

Ik heb dat een keer na 2 maanden gevraagd, vond ze het nog te vroeg >.<

Hardtraxx Crew

Jurheinen schreef:
Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook meer van het rustig aan doen (misschien wel iets te rustig :P ) Maar heb ook een keer meegemaakt dat ze begon te klagen dat ik wat meer aandacht moest geven en meer van me moest laten horen/weten. Daar kan ik dus ook echt heel slecht tegen he :/

Ken het probleem. Ooit een meidje via een maat van me leren kennen, die zei dat ze wel geïnteresseerd was in me. Maar vanaf dag 1 dat ik er kende zei ze al dat ze het rustig aan wilde doen, dus we hadden gewoon echt heel goed contact maar was verder nog niks gebeurd. Bleek dat ze een week/2 weken nadat ik haar leerde kennen al gewoon weer een vriend had, zonder dat ze dat ooit aan me heeft verteld. Ook fijn om als soort back-up vriendje gebruikt te worden :P

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:

Whahaha dat is wel erg ernstig :lol: Ik heb jou eigenlijk nog nooit met een meisje gezien man. Of doe jij het niet met Aaltenaren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 20:21 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:

Whahaha dat is wel erg ernstig :lol: Ik heb jou eigenlijk nog nooit met een meisje gezien man. Of doe jij het niet met Aaltenaren?

Ben heel kieskeurig :P , en ben veel te verlegen :$ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 20:21 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Olijfboompje schreef:
Liefde is een spel en het is aan jou hoe je het speelt. Er zijn iig zaken waar vrouwen op kicken en daar moet je op in kunnen spelen.

Ik blijf gewoon graag mezelf. Misschien dat ik dat inderdaad maar eens moet doen wat jij zegt.
En wat je hoorde (of wat je nu dus gaat horen :P ), daar wil ik nog even mijn excuses voor aanbieden. Weet niet meer precies wat er gezegd is, maar bedoelde er in ieder geval niks mee. Moest er toch ff uit :P

Dat moet je sowieso blijven!

Maar je kan jezelf ook blijven en tegelijkertijd de gevoelige plekjes raken.
Je hoeft geen acteur te zijn :P

Haha xd
Al gehoord :P
Ik moest er iig om lachen :P
Ik vind het alleen maar mooi voor haar, want dan weet ze iig dat ze nog in de markt ligt bij anderen :P Ik vind het zelf ook altijd leuk als meiden zo naar mij toe komen :)
Het geeft je toch zelfvertrouwen! :D

Toen ik het hoorde, heb ik er een geintje van gemaakt xd
Achja :P
Des te meer reden om een oogje in het zeil te houden. :nono:

No worries hoor verder :P Wat dat betreft is er genoeg vertrouwen tussen ons :)
Daveytl schreef:
Olijfboompje schreef:
Om dit ff toe te passen op mezelf: zo overdreven graag wilde ik het nou ook niet, zij wilde na de 1e keer liever afspreken dan mij (wat ik achteraf van haar vrienden/ vriendinnen hoorde xd ). En praten is geen probleem, daar sta ik juist heel erg voor open.

Jouw verhaal klinkt ook niet als een faalverhaal, maar meer een verhaal door omstandigheden :P Faalverhalen staan in dit topic genoeg. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 20:22 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Jurheinen schreef:

Ken het probleem. Ooit een meidje via een maat van me leren kennen, die zei dat ze wel geïnteresseerd was in me. Maar vanaf dag 1 dat ik er kende zei ze al dat ze het rustig aan wilde doen, dus we hadden gewoon echt heel goed contact maar was verder nog niks gebeurd. Bleek dat ze een week/2 weken nadat ik haar leerde kennen al gewoon weer een vriend had, zonder dat ze dat ooit aan me heeft verteld. Ook fijn om als soort back-up vriendje gebruikt te worden :P

Haha ook weer herkenbaar, dat back-up vriendje ding xd Had namelijk precies hetzelfde. Op de avond dat ik haar wilde zoenen, zoende ze met een andere jongen. Toen zei ik diezelfde nacht nog dat ik haar wel wilde zoenen voordat ze met die andere jongen ging, en toen begon ze mij te beschuldigen van allemaal rare dingen :lol: Dat het mijn schuld was, dat ik haar gewoon had moeten zoenen op de heenweg en zo :lol:
En nu heeft zij dus al aardig lang met die jongen terwijl ze mij eigenlijk leuker vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 20:23 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
En nu heeft zij dus al aardig lang met die jongen terwijl ze mij eigenlijk leuker vindt.

Her loss, not yours
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 20:24 

Voordeel heb ik dan weer dat ze net jarig is geweest dus haar wel mee uiteten mag vragen :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 20:27 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Dat moet je sowieso blijven!

Maar je kan jezelf ook blijven en tegelijkertijd de gevoelige plekjes raken.
Je hoeft geen acteur te zijn :P

Haha xd
Al gehoord :P
Ik moest er iig om lachen :P
Ik vind het alleen maar mooi voor haar, want dan weet ze iig dat ze nog in de markt ligt bij anderen :P Ik vind het zelf ook altijd leuk als meiden zo naar mij toe komen :)
Het geeft je toch zelfvertrouwen! :D

Toen ik het hoorde, heb ik er een geintje van gemaakt xd
Achja :P
Des te meer reden om een oogje in het zeil te houden. :nono:

No worries hoor verder :P Wat dat betreft is er genoeg vertrouwen tussen ons :)

Pfffff gelukkig, was al bang dat je boos was geworden of zo :P Bedoelde er echt niks mee natuurlijk, zo steek ik niet in elkaar.
Daveytl schreef:
Olijfboompje schreef:

Olijfboompje schreef:
Jouw verhaal klinkt ook niet als een faalverhaal, maar meer een verhaal door omstandigheden :P Faalverhalen staan in dit topic genoeg. xd

Dat denk ik inderdaad ook ;) Ik denk eerlijk gezegd ook dat de afgelopen keer niet de laatste keer is geweest dat wij elkaar 'zien'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 20:29 

Hardtraxx Veteran

Ach en anders? je moet er ook niet naar op zoek gaan. Als je de juiste tegenkomt, valt alles toch wel op z'n plek. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 20:29 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Ben heel kieskeurig :P , en ben veel te verlegen :$ .

Kieskeurig? Kimmetjeuuhhh :lol: Verlegen? Nergens voor nodig joh.

Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:

Her loss, not yours

Ooooh daar heb ik afgezien van die avond echt nooit moeite mee gehad hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 20:38 

Hardtraxx Veteran

Haha boos? xd

Oke, het is vreemd om te horen, maar der is niks gebeurd, dus dan ben ik niet boos hoor xd
Als ik boos had geweest, dan had ik eerder boos geweest op die persoon en niet op jou? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 20:44 

Hardtraxx Veteran

Haha oké man, had dat natuurlijk nooit gedaan :D En zij ook niet natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 20:57 

Hardtraxx Veteran

Davey ik ben echt ontzettend benieuwd wat jij met je dronken hasses tegen iris hebt lopen brallen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 21:00 

Hardtraxx Veteran

Eigenlijk is het niks ergs. Maar kan zijn dat het verkeerd opgevat wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 21:03 

Haha, och god, wat heb je nou weer gedaan Davey :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 21:06 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Haha, och god, wat heb je nou weer gedaan Davey :lol:

Quote uit het Kewle dronken dingen topic :P

Daveytl schreef:
Afgelopen zaterdag ook weer een paar:

- Met zo'n long-straw drinken nuttigen van andermans drankjes (ook van onbekenden :lol: )
- Midden op de weg slapen.
- Bepaalde dingen zeggen tegen een meisje die ik niet had moeten zeggen >.< >.<
- Fietssleutel kwijtraken tijdens het fietsen.
- Sterke drank drinken.
- En vooral gruwelijk veel ouwehoeren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 21:07 

Hardtraxx Veteran

DE Iris? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 21:09 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Haha oké man, had dat natuurlijk nooit gedaan :D En zij ook niet natuurlijk :P

Als jij het had gedaan, dan had ik het nog begrepen :P

Als zij het had gedaan, dan had ik het niet begrepen. xd
En dan niet omdat jij gruwelijk onaardig bent ofzo, maar dat ik niet zou snappen dat zij mij zoiets aan zou doen :cry:

Haha, leuk man, al die mensen die gelijk nieuwsgierig zijn xd

Ik begrijp overigens wel waarom je het allemaal zei. Ze is niet voor niets mijn vriendin. :whistle:
Vorige  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 125  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic