Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 125  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:09 

Hardtraxx Veteran

Wat is het probleem nou buiten het feit dat je haar baas bent en nu lekker kan neuqen onder werktijd. Serieus maak gebruik van deze goddelijke mogelijkheid om je fantasieën werkelijkheid te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:12 

Project 141 schreef:
Maar waarom heb je dan zo'n slecht gevoel? Als ze toch leuk is

ik ken haar nauwelijks. en ik moet t pech hebben dat zoiets mij moet hebben.

moet ik nou met dr gaan praten? of wat doen we er mee?

ik weet t niet meer :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:14 

Biscuit wil je met me trouwen? (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:16 

Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
Project 141 schreef:

Zal ik anders even met haar praten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:28 

Donateur

biscuit schreef:
Project 141 schreef:

is ze ouder dan 10 ofzo?
nee maar serieus sjongejonge ik had niet gedacht dat van de harde beukers van Hardtraxx zoveel jongens met zoveel 'emoties' en 'onzekerheden' rondlopen zeg!
ik ben een autist en ben nog minder zenuwachtig als ik sjans heb man :P gewoon er naar toe gaan en je merkt vanzelf wel als ze wil bekken..... en misschien wel meer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:29 

Hardtraxx Veteran

het gaat hier ook niet bij iedereen ook simpelweg om bekken en misschien meer, zit soms nog wel wat meer achter ^^ en juist daardoor worden dat soort situaties lastiger.

en juist door je autisme zou je daar minder last van kunnen hebben dan anderen, vooral als je dingen zo simpel ziet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:34 

Hardtraxx Addict

Dat soort situaties maak je alleen voor jezelf ongemakkelijk.
Als je er voor wil gaan moet je dat ook met 100% doen, anders moet je jezelf en de ander niet voor de gek houden.
Als je weet wat je wil, en er is een "klik" tussen jullie, dan komt alles vanzelf goed.
De ander zal waarschijnlijk ook wel zenuwachtig of onzeker of iets dergelijks zijn. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:37 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
het gaat hier ook niet bij iedereen ook simpelweg om bekken en misschien meer, zit soms nog wel wat meer achter ^^ en juist daardoor worden dat soort situaties lastiger.

en juist door je autisme zou je daar minder last van kunnen hebben dan anderen, vooral als je dingen zo simpel ziet :P

Ook niet altijd, doelend op jouw laatste alinea :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:38 

Donateur

ach als gesprekken een beetje doodvallen heb ik altijd wel weer op 1 of andere manier een droge grap en dan kan je weer een pooosje door haha
en nou door autisme is dat niet makkelijker hoor, integendeel! ;)
je hebt extra moeite met gevoelens uiten, en je kunt jezelf niet goed verwoorden, + je kan extreem onzeker zijn.
nou scheelt het dat ik een ontzettend grote bek heb van mezelf want anders weet k niet hoe t zou gaan met mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:49 

Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
ach als gesprekken een beetje doodvallen heb ik altijd wel weer op 1 of andere manier een droge grap en dan kan je weer een pooosje door haha
en nou door autisme is dat niet makkelijker hoor, integendeel! ;)
je hebt extra moeite met gevoelens uiten, en je kunt jezelf niet goed verwoorden, + je kan extreem onzeker zijn.
nou scheelt het dat ik een ontzettend grote bek heb van mezelf want anders weet k niet hoe t zou gaan met mij :P

hmm ja ik had het idee dat autisiten die ook moeilijkheden hebben met het inleven in situaties en gevoelens van andere mensen zich daar dan ook minder zorgen om zou kunnen maken :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 00:06 

Hardtraxx Veteran

Dat mensen sowieso al moeite hebben om te praten met iemand vind ik erg raar.
Waar worden mensen verlegen door?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 00:09 

Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
Project 141 schreef:

Gewooj zeggen hoe je je voelt, weten je tenminste waar je aan toe bent ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 00:11 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

mensen worden verlegen door dat ze bang zijn ze niet goed/leuk genoeg zijn voor iemand waar het veel uitmaakt of diegene dat vind. gebrek aan zelf vertrouwen dus :P

waarom die zelf vertrouwen mist kan aan van alles liggen..vooral mensen die als kind veel gepest zijn hebben er denk ik het meeste last van
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 00:19 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
Daveytl schreef:

mensen worden verlegen door dat ze bang zijn ze niet goed/leuk genoeg zijn voor iemand waar het veel uitmaakt of diegene dat vind. gebrek aan zelf vertrouwen dus :P

waarom die zelf vertrouwen mist kan aan van alles liggen..vooral mensen die als kind veel gepest zijn hebben er denk ik het meeste last van

Precies, ik merkte aan mezelf dat toen ik precies wist waardoor het kwam, dat het al een stuk makkelijker werd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 01:23 

Hardtraxx Elite

tegenover een onbekende leuke meid, ben ik zelf ook wel verlegen. Weet dan vaak niet wat te zeggen, dus brabbel ik maar een eind erop los tot ze weer wegloopt. :x
Soms brabbel ik wel het juiste, en heb ik weer een leuke meid leren kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 01:24 

Ik ben amper verlegen :P Vlotte babbel, en slap ouwehoeren brengen me wel aardig op weg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 01:50 

Kraak... Piep...

Almighty schreef:
Ik ben amper verlegen :P Vlotte babbel, en slap ouwehoeren brengen me wel aardig op weg :)

Ik zeg tegen onbekende mensen in t algemeen niet echt veel. Kan wel een praatje maken dat wel maar t is niet dat ik zo even op iemand afstap :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 09:32 

ik ben ook niet snel verlegen maar ik hou me mond wel vrij snel als ik merk dat ze in gaat spelen op me gevoelens!
ik kan wel me gevoelens uiten maar als iemand erop in gaat spelen dan kap ik eerder het gesprek af of ga over op een ander onderwerp dan dat ik leuk verder praat over me gevoelens!
maar eerst altijd haar haar gevoelens laten vertellen want dan weet je ong. met wie je te maken hebt + hoe ze van binnen is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 10:24 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:
ik ben ook niet snel verlegen maar ik hou me mond wel vrij snel als ik merk dat ze in gaat spelen op me gevoelens!
ik kan wel me gevoelens uiten maar als iemand erop in gaat spelen dan kap ik eerder het gesprek af of ga over op een ander onderwerp dan dat ik leuk verder praat over me gevoelens!
maar eerst altijd haar haar gevoelens laten vertellen want dan weet je ong. met wie je te maken hebt + hoe ze van binnen is ;)

als je nou je eigen advies opvolgt en daar conclusies uittrekt bij je eigen vriendin ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 12:09 

Hardtraxx Veteran

:corn: oehff
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 12:15 

Intervention schreef:
DarkestSymphony schreef:

als je nou je eigen advies opvolgt en daar conclusies uittrekt bij je eigen vriendin ;)

ga je nou alweer zeuren? ik maak me eigen keuzes en zolang ik bij haar blijf/ben moet je dat accepteren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 14:24 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 14:36 

Ik mag eindelijk nu ook meepraten in dit topic :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 14:37 

stefaneke schreef:
Ik mag eindelijk nu ook meepraten in dit topic :D

nieuwe vriendin? speciaal gezocht naar een vriendin om in dit topic mee te kunnen praten :lol: nee grapje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 14:41 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:

Heb hetzelfde, maar ik ga ook niet vaak naar een meisje toe met de insteek om te zoenen of om haar te 'regelen'.
Denk dat dat het al een stuk comfortabeler maakt.
Vorige  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 125  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic