Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 46 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 hours ago
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Wat is het probleem nou buiten het feit dat je haar baas bent en nu lekker kan neuqen onder werktijd. Serieus maak gebruik van deze goddelijke mogelijkheid om je fantasieën werkelijkheid te maken.
E
Project 141 wrote:Maar waarom heb je dan zo'n slecht gevoel? Als ze toch leuk is
ik ken haar nauwelijks. en ik moet t pech hebben dat zoiets mij moet hebben.

moet ik nou met dr gaan praten? of wat doen we er mee?

ik weet t niet meer :cry:
B
Biscuit wil je met me trouwen? (L)
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
biscuit wrote:
Project 141 wrote:Maar waarom heb je dan zo'n slecht gevoel? Als ze toch leuk is

Zal ik anders even met haar praten?
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
biscuit wrote:

is ze ouder dan 10 ofzo?
nee maar serieus sjongejonge ik had niet gedacht dat van de harde beukers van Hardtraxx zoveel jongens met zoveel 'emoties' en 'onzekerheden' rondlopen zeg!
ik ben een autist en ben nog minder zenuwachtig als ik sjans heb man :P gewoon er naar toe gaan en je merkt vanzelf wel als ze wil bekken..... en misschien wel meer ;)
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
het gaat hier ook niet bij iedereen ook simpelweg om bekken en misschien meer, zit soms nog wel wat meer achter ^^ en juist daardoor worden dat soort situaties lastiger.

en juist door je autisme zou je daar minder last van kunnen hebben dan anderen, vooral als je dingen zo simpel ziet :P
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
Dat soort situaties maak je alleen voor jezelf ongemakkelijk.
Als je er voor wil gaan moet je dat ook met 100% doen, anders moet je jezelf en de ander niet voor de gek houden.
Als je weet wat je wil, en er is een "klik" tussen jullie, dan komt alles vanzelf goed.
De ander zal waarschijnlijk ook wel zenuwachtig of onzeker of iets dergelijks zijn. ;)
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
tommetjeuh wrote:het gaat hier ook niet bij iedereen ook simpelweg om bekken en misschien meer, zit soms nog wel wat meer achter ^^ en juist daardoor worden dat soort situaties lastiger.

en juist door je autisme zou je daar minder last van kunnen hebben dan anderen, vooral als je dingen zo simpel ziet :P
Ook niet altijd, doelend op jouw laatste alinea :P
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
ach als gesprekken een beetje doodvallen heb ik altijd wel weer op 1 of andere manier een droge grap en dan kan je weer een pooosje door haha
en nou door autisme is dat niet makkelijker hoor, integendeel! ;)
je hebt extra moeite met gevoelens uiten, en je kunt jezelf niet goed verwoorden, + je kan extreem onzeker zijn.
nou scheelt het dat ik een ontzettend grote bek heb van mezelf want anders weet k niet hoe t zou gaan met mij :P
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2018
frankhardenberg wrote:ach als gesprekken een beetje doodvallen heb ik altijd wel weer op 1 of andere manier een droge grap en dan kan je weer een pooosje door haha
en nou door autisme is dat niet makkelijker hoor, integendeel! ;)
je hebt extra moeite met gevoelens uiten, en je kunt jezelf niet goed verwoorden, + je kan extreem onzeker zijn.
nou scheelt het dat ik een ontzettend grote bek heb van mezelf want anders weet k niet hoe t zou gaan met mij :P
hmm ja ik had het idee dat autisiten die ook moeilijkheden hebben met het inleven in situaties en gevoelens van andere mensen zich daar dan ook minder zorgen om zou kunnen maken :$
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Dat mensen sowieso al moeite hebben om te praten met iemand vind ik erg raar.
Waar worden mensen verlegen door?
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
biscuit wrote:

Gewooj zeggen hoe je je voelt, weten je tenminste waar je aan toe bent ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2018
Daveytl wrote:Dat mensen sowieso al moeite hebben om te praten met iemand vind ik erg raar.
mensen worden verlegen door dat ze bang zijn ze niet goed/leuk genoeg zijn voor iemand waar het veel uitmaakt of diegene dat vind. gebrek aan zelf vertrouwen dus :P

waarom die zelf vertrouwen mist kan aan van alles liggen..vooral mensen die als kind veel gepest zijn hebben er denk ik het meeste last van
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
tommetjeuh wrote:
Daveytl wrote:Dat mensen sowieso al moeite hebben om te praten met iemand vind ik erg raar.
mensen worden verlegen door dat ze bang zijn ze niet goed/leuk genoeg zijn voor iemand waar het veel uitmaakt of diegene dat vind. gebrek aan zelf vertrouwen dus :P

waarom die zelf vertrouwen mist kan aan van alles liggen..vooral mensen die als kind veel gepest zijn hebben er denk ik het meeste last van
Precies, ik merkte aan mezelf dat toen ik precies wist waardoor het kwam, dat het al een stuk makkelijker werd!
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
tegenover een onbekende leuke meid, ben ik zelf ook wel verlegen. Weet dan vaak niet wat te zeggen, dus brabbel ik maar een eind erop los tot ze weer wegloopt. :x
Soms brabbel ik wel het juiste, en heb ik weer een leuke meid leren kennen.
A
Ik ben amper verlegen :P Vlotte babbel, en slap ouwehoeren brengen me wel aardig op weg :)
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Almighty wrote:Ik ben amper verlegen :P Vlotte babbel, en slap ouwehoeren brengen me wel aardig op weg :)
Ik zeg tegen onbekende mensen in t algemeen niet echt veel. Kan wel een praatje maken dat wel maar t is niet dat ik zo even op iemand afstap :P
D
ik ben ook niet snel verlegen maar ik hou me mond wel vrij snel als ik merk dat ze in gaat spelen op me gevoelens!
ik kan wel me gevoelens uiten maar als iemand erop in gaat spelen dan kap ik eerder het gesprek af of ga over op een ander onderwerp dan dat ik leuk verder praat over me gevoelens!
maar eerst altijd haar haar gevoelens laten vertellen want dan weet je ong. met wie je te maken hebt + hoe ze van binnen is ;)
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
DarkestSymphony wrote:ik ben ook niet snel verlegen maar ik hou me mond wel vrij snel als ik merk dat ze in gaat spelen op me gevoelens!
ik kan wel me gevoelens uiten maar als iemand erop in gaat spelen dan kap ik eerder het gesprek af of ga over op een ander onderwerp dan dat ik leuk verder praat over me gevoelens!
maar eerst altijd haar haar gevoelens laten vertellen want dan weet je ong. met wie je te maken hebt + hoe ze van binnen is ;)
als je nou je eigen advies opvolgt en daar conclusies uittrekt bij je eigen vriendin ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2018
:corn: oehff
D
Intervention wrote:
DarkestSymphony wrote:ik ben ook niet snel verlegen maar ik hou me mond wel vrij snel als ik merk dat ze in gaat spelen op me gevoelens!
als je nou je eigen advies opvolgt en daar conclusies uittrekt bij je eigen vriendin ;)
ga je nou alweer zeuren? ik maak me eigen keuzes en zolang ik bij haar blijf/ben moet je dat accepteren :thumbup:
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
:lol:
S
Ik mag eindelijk nu ook meepraten in dit topic :D
D
stefaneke wrote:Ik mag eindelijk nu ook meepraten in dit topic :D
nieuwe vriendin? speciaal gezocht naar een vriendin om in dit topic mee te kunnen praten :lol: nee grapje :P
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Almighty wrote:Ik ben amper verlegen :P Vlotte babbel, en slap ouwehoeren brengen me wel aardig op weg :)
Heb hetzelfde, maar ik ga ook niet vaak naar een meisje toe met de insteek om te zoenen of om haar te 'regelen'.
Denk dat dat het al een stuk comfortabeler maakt.