Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 125  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 14:51 

Donateur

PierrePruuk schreef:
DarkestSymphony schreef:
laatste vertelde me vriendin dood leuk aan me moeder dat ik xtc heb gehad op Ground Zero.. gvd nu kijken me ouders me aan alsof ik een junk ben :mad: :mad:
was echt pist-off maarja gisteren 11maand.. dus wel gevierd natuurlijk :P
maarja ben nogsteeds boos omdat ze dat tegen me moeder heeft gezegd!

Hahahahaha xd xd xd

Dit is niet eens leuk meer. Kansloos verhaal...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 14:52 

Donateur

Zou het uitmaken, als je haar niet eens kan vertrouwen ....
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 16:06 

Kraak... Piep...

Gebruik dan ook geen drugs en vertel t doodleuk aan je vriedin -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 18:57 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:
laatste vertelde me vriendin dood leuk aan me moeder dat ik xtc heb gehad op Ground Zero.. gvd nu kijken me ouders me aan alsof ik een junk ben :mad: :mad:

Dit is wel heel erg. Ik zou niet weten hoe ik hier op zou reageren want is toch nogal wat;deze informatie kan relaties met ouders breken. Ze zal hoogst waarschijnlijk niet aan mogelijke consequenties gedacht hebben maar ik zou haar toch wel even duidelijk maken dat dit echt niet kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 19:16 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
Nando schreef:
Mellow schreef:
Een uur reizen is níks! :D

Inderdaad! Ik ben iedere keer 2 uur en 15 minuten onderweg. :P

Toevallig, ik ook!

Nando schreef:
Volgens mij zie jij het allemaal als een spelletje. :P Ik kan bijvoorbeeld moeilijk nu al zeggen of ik in de zomer single ben, ligt er toch aan of je dan iemand hebt waar je bij wilt blijven.. Plus als je echt een relatie met iemand wilt dan maakt dat uurtje reizen je ook niet uit lijkt me. Maar je moet het sowieso niet doen als er dingen zijn die je tegen houden imo..

Je kan in de zomer ook iemand ontmoeten idd waar je bij wilt blijven..

:P

Right...

D-Nemacyst schreef:
ik ga niet met meiden die iets teveel de vrijgezel uithangen

Meer dan logisch. :thumbsup:

dawasiknie schreef:
PierrePruuk schreef:
DarkestSymphony schreef:

Hahahahaha xd xd xd

Kansloos idd, maar wel ontzettend grappig. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 20:06 

Hardtraxx Addict

Dat is inderdaad gewoon een vieze streek.. Afhankelijk van de situatie zou ik ook zeggen, als je zoiets nog één keer flikt donder je maar op..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 20:25 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Dat probeer ik hem al 10 van de 11 maanden dat ze hebben te vertellen want dit is niet het eerste wat se gem flikt. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 20:26 

Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
roberttt schreef:

Dat probeer ik hem al 10 van de 11 maanden dat ze hebben te vertellen want dit is niet het eerste wat se gem flikt. :mad:

Lees jij je posts eigenlijk wel eens na?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 21:28 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Intervention schreef:
roberttt schreef:

Hoeso dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 21:30 

Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
roberttt schreef:

achja, ik snap niet wat ze in dr kop haalt om drugsgebruik doodleuk tegen zn ouders te vertellen..,

wat anders; mijn vriendin was dit weekend bij mij, (1e x) toen vroeg mn vader of ze dezelfde takkeherrie luisterde als ik deed :lol:
toen ze dat met ja beantwoorde zei mn pa:
"sjonge jonge, ja dan MOET je toch een pilletje gebruiken om dat mooi te vinden"
we keken elkaar aan, en moesten echt ons best doen om niet keihard te lachen :P , maar gauw over wat anders begonnen toen haha! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 22:10 

Donateur

Iig geen zorg voor mij mocht iemand het ooit aan mn ma verklikken, die weet het al xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 23:12 

Rik schreef:
Intervention schreef:
roberttt schreef:

volgens mij was de kastdeur open en viel hij eruit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 01:14 

Kraak... Piep...

Vandaag na werk sigaretje gerookt met een van onze managers, oude vietnameens van 40-50 die maar half nederlands kan. Geniale kerel, en dan gaat hij me overhoren over al mn relaties in de laatste 2 jaar haha.

Wel geniaal gesprek.
Maar ben er nu dus achtergekomen dat een ex van me me nog leuk vind.. dat liet hij er mooi doorglippen.
Ik weet niet, want ze is nog wel leuk maar verder...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 01:17 

Donateur

biscuit schreef:
volgens mij was de kastdeur open en viel hij eruit.

volgens mij is dat de broer van darkest die zijn mening over dat darkest is genakt door zn vriendin bij zn ouders geeft.
maar goed maakt verder niet uit dat jullie zelf niet na lezen :P en ook @ rik

D-Nemacyst schreef:
Vandaag na werk sigaretje gerookt met een van onze managers, oude vietnameens van 40-50 die maar half nederlands kan. Geniale kerel, en dan gaat hij me overhoren over al mn relaties in de laatste 2 jaar haha.

Wel geniaal gesprek.
Maar ben er nu dus achtergekomen dat een ex van me me nog leuk vind.. dat liet hij er mooi doorglippen.

cool story bro, pics or it didn't happen! :pokerface:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 01:19 

Kraak... Piep...

D-Nemacyst schreef:

Wel geniaal gesprek.

cool story bro, pics or it didn't happen! :pokerface:[/quote]

:slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 12:01 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:

Maar hij gebruikt toch en dan vind ik dat je dat in vertrouwen aan je vriendin moeten kunnen vertellen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 12:01 

D-Nemacyst schreef:

nooit gedaan,, me *piep* agternicht was op ground zero.. die heeft het aan me oom verteld en die verteld het dood leuk aan me vriendins ouders want die kennen elkaar zo toen kreeg me pa het te horen.. heb eerst ontkend want ik d8 dat ik de lul was en toen op een avond dat we ruzie kregen (alweer) omdat ik geblowd had ging ze dood leuk naar me moeder toe en vertelde ze dat!
mrazura schreef:
DarkestSymphony schreef:

Dit is wel heel erg. Ik zou niet weten hoe ik hier op zou reageren want is toch nogal wat;deze informatie kan relaties met ouders breken. Ze zal hoogst waarschijnlijk niet aan mogelijke consequenties gedacht hebben maar ik zou haar toch wel even duidelijk maken dat dit echt niet kan.

heb het haar ookal duidelij kgemaakt maar dat begrijpt ze niet.. maarja nu denk ik gebeurd is gebeurd, ze weten het en idd de band met me ouders is der niet beter op geworden want ze zijn nu echt streng >.<

nielstil schreef:
DarkestSymphony schreef:

Vieren jullie elke maand? xd

nee maar 11 maand voor ons is best wel lang aangezien we 7 vd 10 keer ruzie hebben maarja toch blijven we bij elkaar vraag me niet waarom en ook niet hoe ik het vol hou! :P
dawasiknie schreef:
PierrePruuk schreef:
DarkestSymphony schreef:

Hahahahaha xd xd xd

wat is er kansloos aan dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 15:48 

Donateur

Dat je je chick moet SMACKEN :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 17:06 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 00:19 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Mol schreef:

:lol:

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 22:52 

slecht gevoel hebben bij een meid waar ik sinds gister de horeca mee heb gedaan, waarvan wij elkaar alles verteld hebben :/

help?

voor de volledigheid:

gister klein evenement: ik was hoofd horeca en zij stond achter de bar. nouja laatste uurtjes had ze last van de buik en dat had ze de hele dag al. en ik had ff rust. wij dus even praten. alles over elkaar verteld. nu krijg ik er een slecht gevoel erbij dat er iets meer zal zijn dan elkaar blind vertrouwen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:02 

Hardtraxx Veteran

Je moet ze ook niet alles vertellen. Je moet haar dingen laten vertellen, niet andersom :P Nu heb ze je in haar hand en ben je je baan niet zeker meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:03 

Donateur

Haha echt he.
De meeste vrouwen lullen 5 uur in een kwartier en in die tussentijd moet jij ja en amen zeggen. Als je geluk hebt mag je 10 minuten neuken als beloning.

Olé!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:05 

mrazura schreef:
Je moet ze ook niet alles vertellen. Je moet haar dingen laten vertellen, niet andersom :P

heeeft ze ook. opeens begon ze te lullen en ik ook daarna vertellen.

kon nog erger: ze moest bij de backstage staan maar ze was niet groot ofzo. smst ze: kom je me helpen?:$
was ik daar komt ze dichter bij me staan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:08 

wist ik t maar. ze is kei leuk maar ik heb dr pas 2 keer gezien. vorig jaar en dit jaar.
Vorige  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 125  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic