Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 125  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 16:44 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Olijfboompje schreef:
Laat mensen toch lekker.

Ik jank toch ook niet als je seks wilt in je eigen kamer ipv daar buitenom.

Juist...

Ik heb ook n paar goeie vrienden van mij die zodra ze een vriendin hebben dan zie je ze de komende maanden niet meer. Ook zo irritant dat je gelijk je hele vriendengroep laat droppen als je een vriendin hebt en alleen nog maar aandacht voor haar hebt.

Tenzij ik dr bijna nooit zie of het iets speciaals is zeg ik altijd dat ik op zaterdag ga socializen met de rest. Zonder of met haar.

Dat noemen ze volwassen worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 16:47 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
D-Nemacyst schreef:
Olijfboompje schreef:
Laat mensen toch lekker.

Ik jank toch ook niet als je seks wilt in je eigen kamer ipv daar buitenom.

Juist...

Ik heb ook n paar goeie vrienden van mij die zodra ze een vriendin hebben dan zie je ze de komende maanden niet meer. Ook zo irritant dat je gelijk je hele vriendengroep laat droppen als je een vriendin hebt en alleen nog maar aandacht voor haar hebt.

Tenzij ik dr bijna nooit zie of het iets speciaals is zeg ik altijd dat ik op zaterdag ga socializen met de rest. Zonder of met haar.

Dat noemen ze volwassen worden :P

Dat slaat echt nergens op...

Geen zin om hier een lange tekst over te typen, maar verliefd/getrouwd/met kinderen enzovoort, zorg maar dat je je vrienden houd want echt goede vrienden heb je je hele leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 17:22 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Dat slaat echt nergens op...Geen zin om hier een lange tekst over te typen, maar verliefd/getrouwd/met kinderen enzovoort, zorg maar dat je je vrienden houd want echt goede vrienden heb je je hele leven.

Amen to that ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 14:23 

Hardtraxx Newbie

Mike-O schreef:
Olijfboompje schreef:
Wie heeft er hier al eens een soa gehad? :P

Nog nooit seks gehad..

Geloof je het zelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 14:26 

Donateur

Huh xd 2 mike-o
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 14:36 

Hardtraxx Veteran

Schizofreen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 16:54 

Hardtraxx Elite

Grozny schreef:
Rik schreef:
Dat slaat echt nergens op...Geen zin om hier een lange tekst over te typen, maar verliefd/getrouwd/met kinderen enzovoort, zorg maar dat je je vrienden houd want echt goede vrienden heb je je hele leven.

Amen to that ^^

inderdaad. zo iemand hebben wij ook in de groep.. als het dan weer uit is moet hij ineens weer van alles van ons weten.. dan denk ik eigenlijk bij m'n eigen: ja, rot maar op en zoek nieuwe vrienden. echt van die kut streken zijn dat.. zo moeilijk is het toch niet om vrienden met een vriendin te combineren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 17:23 

Hardtraxx Veteran

Inemiene schreef:
Hardstyleking schreef:
Inemiene schreef:
ik haat koppels, die na meer dan 1 jaar samen zijn, nog steeds even klef doen als hun eerste weken samen..
Als je dan ergens heen gaat, feestje ofzo is het écht niet leuk om daar hele tijd naar de kijken

Iemand is jaloers? xd

Ik heb genoeg liefde in mijn leven ;)

Ik haat het gewoon enorm. eerste weken.. dat is normaal, 'prille' liefde noemen ze dat dan.. maar na jaar kom op hé, bestaan toch wel andere dingen om te doen op een verjaardag/feestje dan hele tijd aan elkaars lippen plakken :sick:

Mijn vriendin gaat gewoon met mijn vrienden mee uit :) Ookal ben ik zelf ergens anders xd Snap nog altijd niet dat ze als vrouw tegen al die "mannepraat" kan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 17:30 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Mijn vriendin gaat gewoon met mijn vrienden mee uit :) Ookal ben ik zelf ergens anders xd Snap nog altijd niet dat ze als vrouw tegen al die "mannepraat" kan :P

Haha ik heb hetzelfde met mijn vriendengroep, we zijn met 12 jongens en 1 meisje :P
Ze is de vriendin van 1 van ons, maar we kennen haar nu al zo lang. Ook toen het even uit was tussen hun ging ze nogsteeds met ons om :)
Ze zegt dat ze ons gewoon als een soort van broers ziet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 20:00 

Hardtraxxer

Rik schreef:
Geen zin om hier een lange tekst over te typen, maar verliefd/getrouwd/met kinderen enzovoort, zorg maar dat je je vrienden houd want echt goede vrienden heb je je hele leven.

iedereen die het hiermee eens is moet maar even dit nummer luisteren:

http://www.youtube.com/watch?v=L_wshZx1QyY
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 20:09 

Hardtraxx Veteran

Brainweavers schreef:
Rik schreef:

iedereen die het hiermee eens is moet maar even dit nummer luisteren:

http://www.youtube.com/watch?v=L_wshZx1QyY

http://www.youtube.com/watch?v=aXbaZmiOjmg
:D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 13:45 

Hardtraxx Newbie

roberttt schreef:
Huh xd 2 mike-o

You see it..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 13:47 

Hardtraxx Veteran

Hi Mike-o schreef:
roberttt schreef:
Huh xd 2 mike-o

You see it..

and you'll shit bricks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 14:55 

Donateur

13 September heb ik alweer 6 maanden een relatie.. In al mijn 20 levensjaren tot nu toe mijn langste relatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 15:28 

Hardtraxx Veteran

@ Rik. Dat moet je natuurlijk ook proberen. Maar op een gegeven moment ga je gewoon een ander leven lijden. En dan zal je snel zien dat er veel "echte goede" vrienden af gaan vallen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 17:46 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
@ Rik. Dat moet je natuurlijk ook proberen. Maar op een gegeven moment ga je gewoon een ander leven lijden. En dan zal je snel zien dat er veel "echte goede" vrienden af gaan vallen. :)

Die over blijven zijn dus de echte goede. Dat ze dat niet allemaal zijn snap ik ook. En natuurlijk ga je een ander leven leiden. Maar er zijn genoeg volwassen mannen die mij vertellen en laten zien dat vrienden zo ongeveer het belangrijkste in hun leven zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 17:47 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Rawbin schreef:

Die over blijven zijn dus de echte goede. Dat ze dat niet allemaal zijn snap ik ook. En natuurlijk ga je een ander leven leiden. Maar er zijn genoeg volwassen mannen die mij vertellen en laten zien dat vrienden zo ongeveer het belangrijkste in hun leven zijn :)

Dat kan je ook wel zien zonder volwassen persoon te zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 17:49 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Rik schreef:
Rawbin schreef:

Dat kan je ook wel zien zonder volwassen persoon te zijn ;)

Ja jij en ik wel maar anderen soms dus blijkbaar niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 17:56 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Ja jij en ik wel maar anderen soms dus blijkbaar niet ;)

Dat is jammer.
Heb vrienden zien komen en gaan, maar sommige vormen een rode draad in je leven en blijven terugkomen.

Ik heb vrienden altijd al gezien als een soort personen die in bepaalde fases van je leven een bepaalde rol spelen, variërend in mensen die je vaker of minder vaak ziet, die een grote rol spelen of een kleinere, verspreid over je leven en de tijden die je doormaakt.

Vriendschap is een mooi iets :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 22:38 

Hardtraxx Newbie

Chukkels schreef:
Hi Mike-o schreef:
roberttt schreef:
Huh xd 2 mike-o

You see it..

and you'll shit bricks.

What?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 11:42 

laatste vertelde me vriendin dood leuk aan me moeder dat ik xtc heb gehad op Ground Zero.. gvd nu kijken me ouders me aan alsof ik een junk ben :mad: :mad:
was echt pist-off maarja gisteren 11maand.. dus wel gevierd natuurlijk :P
maarja ben nogsteeds boos omdat ze dat tegen me moeder heeft gezegd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 11:47 

Hardtraxxer

DarkestSymphony schreef:
laatste vertelde me vriendin dood leuk aan me moeder dat ik xtc heb gehad op Ground Zero.. gvd nu kijken me ouders me aan alsof ik een junk ben :mad: :mad:

Waarom zegt ze zoiets?
Zoiets dient niet bekent gemaakt te worden aan ouders :)

Zeg tegen haar op een rustige manier waarom je het echt niet vind kunnen dat ze zoiets zegt?
Boos zijn kan, maar het veranderd toch niets aan het feit dat je ouders het nu weten.

Of je kan natuurlijk ook boos blijven en haar terug pakken.. iets leuks tegen haar ouders zeggen?
Maar daar komt alleen meer ruzie van ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 12:01 

Hardtraxx Addict

DarkestSymphony schreef:

Misschien omdat zij het maar niks vind dat jij die zooi pakt ??? :huh:
Volges mij denkt ze dan: 'You just got pwned b*****'
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 12:18 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:

Hahahahaha xd xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 12:55 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:

Vieren jullie elke maand? xd
Vorige  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 125  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic