Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 125  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:21 
 

Ik heb ook een zachte kant hoor... laat het alleen niet zo blijken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdag al weer 2.5 jaar...

Damn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Nando schreef:
Rawbin schreef:
Jij dacht bij mij ook al gelijk dat dat het was :x :P

Misschien komt Daniƫl zelf wel iets te kort? :oh:

Dat zou voor mij wel een reden zijn om het uit te maken haha xd

Tot nu toe elke keer dat ze hier is geweest geen probleempjes gehad heuwr. :kiss2:


Uhum.
Zeg jij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:22 
 

tommetjeuh schreef:
DarkestSymphony schreef:
mijn vriendin en ik zijn het nooit met elkaar eens.. hele andere intresses en ze kijkt liever naar andere jongens dan naar mij >.<

oh om dat laatste was ik er al klaar mee geweest xd

achja.. ben smoor verliefd en hou facking veel van haar dus vind het heel moeilijk om het uit te maken :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
tommetjeuh schreef:
DarkestSymphony schreef:
mijn vriendin en ik zijn het nooit met elkaar eens.. hele andere intresses en ze kijkt liever naar andere jongens dan naar mij >.<

oh om dat laatste was ik er al klaar mee geweest xd

achja.. ben smoor verliefd en hou facking veel van haar dus vind het heel moeilijk om het uit te maken :$

snap ik, zou ik zelf ook heel moeilijk vinden, maar soms moet je echt denken aan wat beter is voor jezelf, in een relatie blijven en er eigenlijk niet gelukkig mee zijn of alleen verder.. maar op momenten dat ik daar aan twijfel gooi ik alles gewoon op tafel en wil ik er goed over praten, zoals ik al zij gaat het nu weer goed dus i suggest you do the same :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iris93 schreef:

Uhum.
Zeg jij :lol:

Zolang ik het maar naar mijn zin heb -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Achja als ze terug blijft komen zal dat ongetwijfeld wederzijds zijn geweest :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:28 
 

@tommetjeuh: ik heb alles al op papier gezet en aan mezelf gedacht maar ben bang dat ik toch kapot ga omdat ik gewoon niet zonder haar kan!
tis soms echt kut enzo.. maar aan de andere kant is het ook weer fijn! ik weet niet wat het beste is! relatie's zijn soms echt moeilijk! nu ook weer.. me vriendin wil met me praten zeg ik ja is goed.. zegt ze niks meer terug.. maarja ik laat haar lekker begin me er steeds meer en beter bij neer te leggen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
@tommetjeuh: ik heb alles al op papier gezet en aan mezelf gedacht maar ben bang dat ik toch kapot ga omdat ik gewoon niet zonder haar kan!
tis soms echt kut enzo.. maar aan de andere kant is het ook weer fijn! ik weet niet wat het beste is! relatie's zijn soms echt moeilijk! nu ook weer.. me vriendin wil met me praten zeg ik ja is goed.. zegt ze niks meer terug.. maarja ik laat haar lekker begin me er steeds meer en beter bij neer te leggen!

je moet het ook tegen haar zeggen, desnoods een beetje hard en assertief zijn, als ze daar niet naar wil luisteren is ze het ook niet waard :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Achja als ze terug blijft komen zal dat ongetwijfeld wederzijds zijn geweest :whistle:

Dit ook nog es :P

Right in ya face Iris!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:32 
 

tommetjeuh schreef:
DarkestSymphony schreef:
@tommetjeuh: ik heb alles al op papier gezet en aan mezelf gedacht maar ben bang dat ik toch kapot ga omdat ik gewoon niet zonder haar kan!
tis soms echt kut enzo.. maar aan de andere kant is het ook weer fijn! ik weet niet wat het beste is! relatie's zijn soms echt moeilijk! nu ook weer.. me vriendin wil met me praten zeg ik ja is goed.. zegt ze niks meer terug.. maarja ik laat haar lekker begin me er steeds meer en beter bij neer te leggen!

je moet het ook tegen haar zeggen, desnoods een beetje hard en assertief zijn, als ze daar niet naar wil luisteren is ze het ook niet waard :thumbup:

ja maar uiteindelijk rkijg ik de schuld.. van de 100x (bijwijze van) dat we ruzie gehad hebben heb ik al 80x de schuld gekregen >.<
tis een meisje met ADHD waar ze zelf al nauwelijks mee om kan gaan en ik dus al helemaal niet.. knap lastig zo'n meid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
tommetjeuh schreef:
DarkestSymphony schreef:
@tommetjeuh: ik heb alles al op papier gezet en aan mezelf gedacht maar ben bang dat ik toch kapot ga omdat ik gewoon niet zonder haar kan!
tis soms echt kut enzo.. maar aan de andere kant is het ook weer fijn! ik weet niet wat het beste is! relatie's zijn soms echt moeilijk! nu ook weer.. me vriendin wil met me praten zeg ik ja is goed.. zegt ze niks meer terug.. maarja ik laat haar lekker begin me er steeds meer en beter bij neer te leggen!

je moet het ook tegen haar zeggen, desnoods een beetje hard en assertief zijn, als ze daar niet naar wil luisteren is ze het ook niet waard :thumbup:

ja maar uiteindelijk rkijg ik de schuld.. van de 100x (bijwijze van) dat we ruzie gehad hebben heb ik al 80x de schuld gekregen >.<
tis een meisje met ADHD waar ze zelf al nauwelijks mee om kan gaan en ik dus al helemaal niet.. knap lastig zo'n meid.

dan zeg je dat ook, echt ALLES waar jemee zit moet gewoon 1x vollop in dr face gelegd worden, haar reactie daarop moet voor jou eigenlijk genoeg zijn je keuze te maken. tuurlijk hou je van haar en wil je niet dat het over gaat, maar geloof me beter nu dan later.. en dan heb je spijt dat je zon lange tijd een kutsituatie heb gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ehm dat schiet niet echt op of wel?
Waarom hou je van haar dan dat het zo moeilijk voor je is om het uit te maken? Uiteindelijk moet je gewoon voor jezelf kiezen vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:42 
 

dawasiknie schreef:
Ehm dat schiet niet echt op of wel?
Waarom hou je van haar dan dat het zo moeilijk voor je is om het uit te maken? Uiteindelijk moet je gewoon voor jezelf kiezen vind ik.

is ook zo maar het is een moeilijke keuze als je smoor verliefd bent! ;) anders had ik me keuze allang gemaakt!

@ Tommetjeuh,, vnmiddag zet ik alles nog een keer op papier en zeg het vnaaf recht in haar face..dan wil ik haar reactie weten dan weet ik waar ik aan toe ben en weet zij dat..! daaruit trek ik mijn conclusie en dan krijgt ze die ook te weten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
dawasiknie schreef:
Ehm dat schiet niet echt op of wel?
Waarom hou je van haar dan dat het zo moeilijk voor je is om het uit te maken? Uiteindelijk moet je gewoon voor jezelf kiezen vind ik.

is ook zo maar het is een moeilijke keuze als je smoor verliefd bent! ;) anders had ik me keuze allang gemaakt!

@ Tommetjeuh,, vnmiddag zet ik alles nog een keer op papier en zeg het vnaaf recht in haar face..dan wil ik haar reactie weten dan weet ik waar ik aan toe ben en weet zij dat..! daaruit trek ik mijn conclusie en dan krijgt ze die ook te weten!

:yes: succes ermee
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
dawasiknie schreef:
Ehm dat schiet niet echt op of wel?
Waarom hou je van haar dan dat het zo moeilijk voor je is om het uit te maken? Uiteindelijk moet je gewoon voor jezelf kiezen vind ik.

is ook zo maar het is een moeilijke keuze als je smoor verliefd bent! ;) anders had ik me keuze allang gemaakt!

@ Tommetjeuh,, vnmiddag zet ik alles nog een keer op papier en zeg het vnaaf recht in haar face..dan wil ik haar reactie weten dan weet ik waar ik aan toe ben en weet zij dat..! daaruit trek ik mijn conclusie en dan krijgt ze die ook te weten!

Ik denk dat ze je gaat smacken.
Ik heb gewoon zo'n voorgevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:

:corn:

Wij willen het wel als eerste horen he :P

Zou wel redelijk epic zijn.

Of ze schuurt zijn blaadje gewoon door midden en zegt
''Je bent mijn bitch, stfu.''

Epic.

Al denk ik dat je het wel netjes doet door het op deze manier te doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ill smack a bitch if i have to tell her twice
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:
Achja als ze terug blijft komen zal dat ongetwijfeld wederzijds zijn geweest :whistle:

Dit ook nog es :P

Right in ya face Iris!


I suggest that you stfu groentje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iris93 schreef:
Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:
Achja als ze terug blijft komen zal dat ongetwijfeld wederzijds zijn geweest :whistle:

Dit ook nog es :P

Right in ya face Iris!


I suggest that you stfu groentje :D

Groentje? :/

Je kan ook te furrr gaan :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iris93 schreef:
Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:
Achja als ze terug blijft komen zal dat ongetwijfeld wederzijds zijn geweest :whistle:

Dit ook nog es :P

Right in ya face Iris!


I suggest that you stfu groentje :D

oooh she didn't :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Iris93 schreef:
Olijfboompje schreef:
Dit ook nog es :P

Right in ya face Iris!


I suggest that you stfu groentje :D

Groentje? :/

Je kan ook te furrr gaan :mad:


Hahahaha,

truth is hard :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
maar geloof me beter nu dan later.. en dan heb je spijt dat je zon lange tijd een kutsituatie heb gehad


Zeer herkenbare uitspraak dit! :thumbup:
Met mijn ex ook heel lang getwijfeld over hoe het nou ging, al een tijd was dat allemaal klote.
Veel gezeur, heel veel ruzie om niks.
Toen het uit ging was dat even kut, maar daarna lange tijd vrijgezel geweest.

En nu sinds 8 maanden een vriendin en dat gaat zoveel beter!
Kunnen echt alles samen doen en dat is het fijnste wat er is, trust me.
Dan vraag je je echt af, hoe heb ik het ooit zo lang vol kunnen houden met die vorige :/ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
Kunnen echt alles samen doen en dat is het fijnste wat er is, trust me.


So true :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 125  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic