Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 31 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 14 hours ago
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Olijfboompje wrote:Niet iets iets te weinig waardoor het niet meer goed ging? :P
Nee hoor, dat zat wel goed. :P
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Olijfboompje wrote: Niet iets iets te weinig waardoor het niet meer goed ging? :P
Jij dacht bij mij ook al gelijk dat dat het was :x :P
C
mafkezeritus...

heb ik al jaren last van... tis net een soa, ofja, het is overdraagbaar
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Parvuz wrote:Ik zit nu in mn langste relatie. :P
Begonnen op 9-12-2009. Al best een end dus. :P
Da's wel aardig lang idd. Zijn eigenlijk nog best veel hier die een vriendin hebben terwijl sommigen het niet eens wisten denk ik :P
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Rawbin wrote:
Olijfboompje wrote: Niet iets iets te weinig waardoor het niet meer goed ging? :P
Misschien komt Daniël zelf wel iets te kort? :oh:
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Rawbin wrote: Da's wel aardig lang idd. Zijn eigenlijk nog best veel hier die een vriendin hebben terwijl sommigen het niet eens wisten denk ik :P
niet iedereen loopt er zo mee rond te strooien als bepaalde mensen hier xd
Last edited by tommetjeuh on 29 Jun 2011 13:11, edited 1 time in total.
D
Nando wrote:
Iris93 wrote:
Nando wrote:Mijn langste relatie duurde 9 maanden of zo, toen werd het me allemaal te veel.
te veel? ;p
Ja, het was gewoon niet leuk meer. Te veel gezeik, te veel ruzie en zo.
dat is mijn probleem dus nu! altind ruzie's, veel gezeik.. wordt er ook niet goed van enige wat me tegen houdt om het uit te maken is dat ik nog smoor verliefd ben en facking veel van haar hou!
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Ja ach, dat doet ie in het weekend weer compenseren met ...... of ...
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Je moet alleen het houden van en verliefd zijn wel kunnen onderscheiden :)
Hardtraxx Addict
1571 posts member since 2011
last seen Aug 2012
Nando wrote:
Rawbin wrote:
Ik denk dat we het euvel hebben gevonden :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2018
DarkestSymphony wrote:[
dat is mijn probleem dus nu! altind ruzie's, veel gezeik.. wordt er ook niet goed van enige wat me tegen houdt om het uit te maken is dat ik nog smoor verliefd ben en facking veel van haar hou!
ik heb ook best lang zon perdiode gehad bijna iedere dag gezeik en ruzie enzo, en het gaat nu weer geweldig goed, al bijna een maand geen 1 keer ruzie gehad ofzo
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
tommetjeuh wrote:
Rawbin wrote: Da's wel aardig lang idd. Zijn eigenlijk nog best veel hier die een vriendin hebben terwijl sommigen het niet eens wisten denk ik :P
Nja strooien? Vind het wel tof dat er nu een topic als dit is :) en beetje tips geven. Ik zou verder niet echt inhoudelijk in gaan op mn relatie, dat is tussen mij en mn vriendin
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2018
Rawbin wrote:
tommetjeuh wrote:
Nja strooien? Vind het wel tof dat er nu een topic als dit is :) en beetje tips geven. Ik zou verder niet echt inhoudelijk in gaan op mn relatie, dat is tussen mij en mn vriendin
haha nee had het niet over dit topic, maar bij sommige mensen zie je iedere dag wel wat over hun vriendin en andere houden zich gwn stil :P
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
tommetjeuh wrote:
ik heb ook best lang zon perdiode gehad bijna iedere dag gezeik en ruzie enzo, en het gaat nu weer geweldig goed, al bijna een maand geen 1 keer ruzie gehad ofzo
Lol, ik heb in 10 maanden tijd misschien 1x echt aardig knallende ruzie gehad. Voor de rest meer discussies, aangezien we allebei gewoon rustig blijven als we het niet met elkaar eens zijn
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
*kuch* darkestsymphony *kuck* :lol:
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Rawbin wrote:
Da's wel aardig lang idd. Zijn eigenlijk nog best veel hier die een vriendin hebben terwijl sommigen het niet eens wisten denk ik :P
Haha, is toch ook niet echt belangrijk om te weten. Maakt mij echt niet uit of iemand wel of geen vriend of vriendin heeft. :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Ik heb maar 1 liefde: hardstyle :loving: :loving: :loving: :loving:

*cliché* :')
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Parvuz wrote:
Rawbin wrote:
Haha, is toch ook niet echt belangrijk om te weten. Maakt mij echt niet uit of iemand wel of geen vriend of vriendin heeft. :P
Nee is ook niet belangrijk en maakt me niet uit, maar nu dit topic er is hoor je er opeens een stuk meer :)
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Pommer wrote:Ik heb maar 1 liefde: alcohol :loving: :loving: :loving: :loving:

inkoppertje :whistle:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Rawbin wrote:
Pommer wrote:Ik heb maar 1 liefde: alcohol :loving: :loving: :loving: :loving:

inkoppertje :whistle:
xd
D
Rawbin wrote:
tommetjeuh wrote:
Lol, ik heb in 10 maanden tijd misschien 1x echt aardig knallende ruzie gehad. Voor de rest meer discussies, aangezien we allebei gewoon rustig blijven als we het niet met elkaar eens zijn
mijn vriendin en ik zijn het nooit met elkaar eens.. hele andere intresses en ze kijkt liever naar andere jongens dan naar mij >.<
D
Rawbin wrote:*kuch* darkestsymphony *kuck* :lol:
wat?:P
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Nando wrote:
Rawbin wrote:
Dat zou voor mij wel een reden zijn om het uit te maken haha xd

Tot nu toe elke keer dat ze hier is geweest geen probleempjes gehad heuwr. :kiss2:
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Rawbin wrote: Nee is ook niet belangrijk en maakt me niet uit, maar nu dit topic er is hoor je er opeens een stuk meer :)
Ja dat is waar. :innocent:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2018
DarkestSymphony wrote: mijn vriendin en ik zijn het nooit met elkaar eens.. hele andere intresses en ze kijkt liever naar andere jongens dan naar mij >.<
oh om dat laatste was ik er al klaar mee geweest xd