haha 
Toepasselijk voor het vrouwelijke emotionele niveauProject 141 wrote:Het niveau stijgt

Toepasselijk voor het vrouwelijke emotionele niveauProject 141 wrote:Het niveau stijgt

Je houdt het als vrouw-zijnde nog lang uit hier.Iris93 wrote:Omg stelletje gevoelloze zakken hier.
Ik heb geen eigen paard ten 1e.
Ik rij geen paard in bed.
Heb niks met daniël.
Ga al helemaal niet met jan en alleman t bed of de hooischuur in.
En er blijft nog steeds maar 1 iemand die aan mijn achterste mag komen.
Why not?Mike-O wrote:Je houdt het als vrouw-zijnde nog lang uit hier.Iris93 wrote:Omg stelletje gevoelloze zakken hier.
Heb niks met daniël.
omdat je voor je het weet wij voor je deur staan omdat we je ip-adres + naw gegevens getraceerd hebbenIris93 wrote:Why not?Mike-O wrote:Je houdt het als vrouw-zijnde nog lang uit hier.Iris93 wrote:Omg stelletje gevoelloze zakken hier.
Heb niks met daniël.
personally i dont give a shitDream Chaser wrote:Is gewoon even wennen voor alle jongentjes* op dit forum.
Ga je gang, als m'n vader open doet ren je net zo hard weer wegrobkuh1990 wrote:omdat je voor je het weet wij voor je deur staan omdat we je ip-adres + naw gegevens getraceerd hebbenIris93 wrote:Why not?Mike-O wrote: Je houdt het als vrouw-zijnde nog lang uit hier.
Haha, ik dacht laat ik het netjes houden.tommetjeuh wrote:personally i dont give a shitDream Chaser wrote:Is gewoon even wennen voor alle jongentjes* op dit forum.
Overal testosteron en jij bent oestrogeen, jwt.Iris93 wrote:Why not?Mike-O wrote:Je houdt het als vrouw-zijnde nog lang uit hier.Iris93 wrote:Omg stelletje gevoelloze zakken hier.
Heb niks met daniël.
No & I don't want to eitherrobkuh1990 wrote:U never saw my parents did u?
Op de Olijfboompjes manier hahaOlijfboompje wrote:Overal testosteron en jij bent oestrogeen, jwt.Iris93 wrote:Why not?Mike-O wrote: Je houdt het als vrouw-zijnde nog lang uit hier.
Nee hoor, ik hou van je op mijn eigen manier.
Dat willen alle mannen hier nou toch eenmaal zo graag?Dream Chaser wrote:Nou Rob, ze is in ieder geval duidelijk!
pff vrouwen en duidelijk, was dat maar altijd zoIris93 wrote:Dat willen alle mannen hier nou toch eenmaal zo graag?Dream Chaser wrote:Nou Rob, ze is in ieder geval duidelijk!
Daarom, ik ben man-vriendelijk hahatommetjeuh wrote:pff vrouwen en duidelijk, was dat maar altijd zoIris93 wrote:Dat willen alle mannen hier nou toch eenmaal zo graag?Dream Chaser wrote:Nou Rob, ze is in ieder geval duidelijk!
Precies, grote mond hebben, maar eigenlijk een klein hartje wat liefde behoeft in zeer grote mate.Iris93 wrote:
Op de Olijfboompjes manier haha
Ik wil dat je tegen mij onduidelijk bent.Iris93 wrote:Dat willen alle mannen hier nou toch eenmaal zo graag?Dream Chaser wrote:Nou Rob, ze is in ieder geval duidelijk!
Het topic bestaat toch pas sinds gisteren avond?Nando wrote:En we hebben weer een topic in 3 dagen naar de klote geholpen.
Oh ja, ik dacht bij de beginpost 26 te lezen, maar was dus 28. Nog beter dan, in 1 dag!Dream Chaser wrote:Het topic bestaat toch pas sinds gisteren avond?Nando wrote:En we hebben weer een topic in 3 dagen naar de klote geholpen.
Nando wrote:Oh ja, ik dacht bij de beginpost 26 te lezen, maar was dus 28. Nog beter dan, in 1 dag!Dream Chaser wrote:Het topic bestaat toch pas sinds gisteren avond?Nando wrote:En we hebben weer een topic in 3 dagen naar de klote geholpen.