Ik ging zo hard stuk toen ik die reclame voor het eerst zagdawasiknie wrote:Ik ga niet zonder hoesje in je poesje
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
een rubberen handschoen. kun je 5 keer gebruiken.Olijfboompje wrote:Ik gebruik meestal een plastic zakje, dan heeft ie wat meer ruimte.D-Nemacyst wrote:Sexueel overdraagbare aanfluiting nee
Neuk veilig, gebruik een helm
Wel spuitgaten erbij dan.biscuit wrote:een rubberen handschoen. kun je 5 keer gebruiken.Olijfboompje wrote:Ik gebruik meestal een plastic zakje, dan heeft ie wat meer ruimte.D-Nemacyst wrote:Sexueel overdraagbare aanfluiting nee
Neuk veilig, gebruik een helm
Ik wil het wel laten fungeren als een uier.
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Ik denk niet dat dit het vulgaire ***topic is ?? Of vergis ik mij nu zoOlijfboompje wrote:Wel spuitgaten erbij dan.biscuit wrote:een rubberen handschoen. kun je 5 keer gebruiken.Olijfboompje wrote: Ik gebruik meestal een plastic zakje, dan heeft ie wat meer ruimte.
Ik wil het wel laten fungeren als een uier.
Daniel mag dat. Hij is een kansloze junk die zich gewoon ff uit moet leven.
Tevens onderdeel van het golden duo. Dus niet fokken met hem ander krijg je beef met mij. Jeweet!
Tevens onderdeel van het golden duo. Dus niet fokken met hem ander krijg je beef met mij. Jeweet!
-
E
yow bro, alles goed?dawasiknie wrote:Daniel mag dat. Hij is een kansloze junk die zich gewoon ff uit moet leven.
beetje vloeibare liefde in een opslag is toch niet illegaal voor thuis? je kunt 5 dagen in de week je vrouwtje een mooi kwakje geven als ze braaf is.
biscuit wrote:yow bro, alles goed?dawasiknie wrote:Daniel mag dat. Hij is een kansloze junk die zich gewoon ff uit moet leven.
beetje vloeibare liefde in een opslag is toch niet illegaal voor thuis? je kunt 5 dagen in de week je vrouwtje een mooi kwakje geven als ze braaf is.
dus jij geeft je kind geen snoepje, maar jij laat haar slikken?
Toevallig, ik ook!Nando wrote:Inderdaad! Ik ben iedere keer 2 uur en 15 minuten onderweg.Mellow wrote:Een uur reizen is níks!
Je kan in de zomer ook iemand ontmoeten idd waar je bij wilt blijven..Nando wrote: Volgens mij zie jij het allemaal als een spelletje.Ik kan bijvoorbeeld moeilijk nu al zeggen of ik in de zomer single ben, ligt er toch aan of je dan iemand hebt waar je bij wilt blijven.. Plus als je echt een relatie met iemand wilt dan maakt dat uurtje reizen je ook niet uit lijkt me. Maar je moet het sowieso niet doen als er dingen zijn die je tegen houden imo..
-
G
ja hoe groot is die kans.Iris93 wrote:Je kan in de zomer ook iemand ontmoeten idd waar je bij wilt blijven..
KSwoosh wrote:ja hoe groot is die kans.Iris93 wrote:Je kan in de zomer ook iemand ontmoeten idd waar je bij wilt blijven..
100%
Faka G!dawasiknie wrote:Daniel mag dat. Hij is een kansloze junk die zich gewoon ff uit moet leven.
wou net zeggen!
dadelijk moet ik mijn jonko loesoe machen om mijn pipa te reigen!
Jonko? Waar?! Laat Jamz het maar niet horen...Olijfboompje wrote:Faka G!dawasiknie wrote:Daniel mag dat. Hij is een kansloze junk die zich gewoon ff uit moet leven.
wou net zeggen!
dadelijk moet ik mijn jonko loesoe machen om mijn pipa te reigen!
Je kan in de zomer ook iemand ontmoeten idd waar je bij wilt blijven..Nando wrote: Volgens mij zie jij het allemaal als een spelletje.Ik kan bijvoorbeeld moeilijk nu al zeggen of ik in de zomer single ben, ligt er toch aan of je dan iemand hebt waar je bij wilt blijven.. Plus als je echt een relatie met iemand wilt dan maakt dat uurtje reizen je ook niet uit lijkt me. Maar je moet het sowieso niet doen als er dingen zijn die je tegen houden imo..
Kan idd maar t is gewoon nog nooit gebeurt
dit vind ik dus mooiboypraktijkenD-Nemacyst wrote:Je kan in de zomer ook iemand ontmoeten idd waar je bij wilt blijven..Nando wrote: Volgens mij zie jij het allemaal als een spelletje.Ik kan bijvoorbeeld moeilijk nu al zeggen of ik in de zomer single ben, ligt er toch aan of je dan iemand hebt waar je bij wilt blijven.. Plus als je echt een relatie met iemand wilt dan maakt dat uurtje reizen je ook niet uit lijkt me. Maar je moet het sowieso niet doen als er dingen zijn die je tegen houden imo..
Kan idd maar t is gewoon nog nooit gebeurt
Tis niet dat ik in de zomer expres geen vriendin wil ofzo
Het gebeurt gewoon, ik kan er niks aan doen als ik geen meisje kan vinden waarmee ik iets wil of andersom.
Als het aan mij lag had ik nu ook een relatie maar ik ga niet met meiden die iets teveel de vrijgezel uithangen. En dan snapt zij niet dus dan werkt het ook niet.
Als het aan mij lag had ik nu ook een relatie maar ik ga niet met meiden die iets teveel de vrijgezel uithangen. En dan snapt zij niet dus dan werkt het ook niet.
-
E
nog niet helemaal wakker of wat?QnalQut wrote:biscuit wrote:yow bro, alles goed?dawasiknie wrote:Daniel mag dat. Hij is een kansloze junk die zich gewoon ff uit moet leven.
dus jij geeft je kind geen snoepje, maar jij laat haar slikken?
ik denk dat ik inderdaad nog niet helemaal wakker was 
ik haat koppels, die na meer dan 1 jaar samen zijn, nog steeds even klef doen als hun eerste weken samen..
Als je dan ergens heen gaat, feestje ofzo is het écht niet leuk om daar hele tijd naar de kijken
Als je dan ergens heen gaat, feestje ofzo is het écht niet leuk om daar hele tijd naar de kijken
Inderdaad, heel irritant. In de eerste weken accepteer ik het nog ewl, maar daarna zou je ook eens aan anderen mensen moeten denken anders blijf je maar lekker thuis als je toch maar alleen aandacht voor elkaar hebt.Inemiene wrote:ik haat koppels, die na meer dan 1 jaar samen zijn, nog steeds even klef doen als hun eerste weken samen..
Iemand is jaloers?Inemiene wrote:ik haat koppels, die na meer dan 1 jaar samen zijn, nog steeds even klef doen als hun eerste weken samen..
Ik heb genoeg liefde in mijn levenHardstyleking wrote:Iemand is jaloers?Inemiene wrote:ik haat koppels, die na meer dan 1 jaar samen zijn, nog steeds even klef doen als hun eerste weken samen..
Ik haat het gewoon enorm. eerste weken.. dat is normaal, 'prille' liefde noemen ze dat dan.. maar na jaar kom op hé, bestaan toch wel andere dingen om te doen op een verjaardag/feestje dan hele tijd aan elkaars lippen plakken
Laat mensen toch lekker.
Ik jank toch ook niet als je seks wilt in je eigen kamer ipv daar buitenom.
Juist...Olijfboompje wrote:Laat mensen toch lekker.
Ik heb ook n paar goeie vrienden van mij die zodra ze een vriendin hebben dan zie je ze de komende maanden niet meer. Ook zo irritant dat je gelijk je hele vriendengroep laat droppen als je een vriendin hebt en alleen nog maar aandacht voor haar hebt.
Tenzij ik dr bijna nooit zie of het iets speciaals is zeg ik altijd dat ik op zaterdag ga socializen met de rest. Zonder of met haar.
Ohja vreselijk dat soort "vrienden". Heb ik gelukkig geen last van, maar ik hoor het vaak ja.