ervaring?Iris93 wrote:Welkom in olijfboompje-land
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
KSwoosh wrote:ervaring?Iris93 wrote:Welkom in olijfboompje-land
Nee sorry. Niet met olijfboompje-land 
RobertV wrote:KSwoosh wrote:ervaring?Iris93 wrote:Welkom in olijfboompje-land
Hij heeft gewoon gelijk.Iris93 wrote:Welkom in olijfboompje-land
Hoef je tenminste ook niet heel de tijd naar dat gezeik van die wijven te luisteren...
Jij bent van gouddawasiknie wrote:Hij heeft gewoon gelijk.Iris93 wrote:Welkom in olijfboompje-land
Hoef je tenminste ook niet heel de tijd naar dat gezeik van die wijven te luisteren...
Ey ey the golden duo toggg??
En sex lost toch ook een hoop problemen op of niet dan
Joaaaahdawasiknie wrote:Ey ey the golden duo toggg??![]()
Dat ook
Kom je van je stijfheid af.Olijfboompje wrote:Joaaaahdawasiknie wrote:Ey ey the golden duo toggg??![]()
Dat ook
En je wordt losser in de omgang.D-Nemacyst wrote:Kom je van je stijfheid af.Olijfboompje wrote:Joaaaahdawasiknie wrote:Ey ey the golden duo toggg??![]()
Dat ook
Gister even n ijsje gaan eten met een vriendin van me.
Alleen ze vind me leuk denk ik. En ik hoop t ook wel want t is echt mijn evenbeeld (Op het hardstyle/hardcore/IHC gedeelte na dan)
Hopen
Ik weet niet of dit het goeie topic is voor dit soort spul hoor want het gaat hier voornamelijk over kontebonken
Alleen ze vind me leuk denk ik. En ik hoop t ook wel want t is echt mijn evenbeeld (Op het hardstyle/hardcore/IHC gedeelte na dan)
Hopen
Ik weet niet of dit het goeie topic is voor dit soort spul hoor want het gaat hier voornamelijk over kontebonken
D-Nemacyst wrote:Gister even n ijsje gaan eten met een vriendin van me.
Hopen![]()
dit is JUIST een topic voor je relatie, en/of relatieproblemen.. maar als je hier wat neerzet, word alles sex-gerelateerde geantwoord.. achja de pubertjes van tegenwoordig op hardtraxx
Was ook sarcastischQnalQut wrote:D-Nemacyst wrote:Gister even n ijsje gaan eten met een vriendin van me.
Hopen![]()
dit is JUIST een topic voor je relatie, en/of relatieproblemen.. maar als je hier wat neerzet, word alles sex-gerelateerde geantwoord.. achja de pubertjes van tegenwoordig op hardtraxx
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
ijs in je kut 
Dat is die track van Tatanka ofniet? On a pink cloud?robkuh1990 wrote:Sinds afgelopen nacht zweef ik op een roze wolk... een hele grote roze wolk...
let vooral niet op deze jonge man, die wil nog wel eens losbranden als het over relaties gaat, en al helemaal als het sexueel getint is!frankhardenberg wrote:ijs in je kut
Vandaag weer met t zelfde meisje, vroeg ze heel lief of ze een kusje mocht toen ze weg moest haha.
En dan kom je dezelfde trol die je vorige week hebt gezoend weer tegen die half ligt te kotsen van de drank.
nice..
En dan kom je dezelfde trol die je vorige week hebt gezoend weer tegen die half ligt te kotsen van de drank.
nice..
Shit happens when you're drunkD-Nemacyst wrote:En dan kom je dezelfde trol die je vorige week hebt gezoend weer tegen die half ligt te kotsen van de drank.
nice..
Ik zuip best wat af als ik het zo bekijk maar ik heb nog maar 3x gekotst van drank
Ook nog nooit dronken geweest. Wel aangeschoten vaak genoeg.
1e x omdat ik zo hard stuiterde dat ik hetzelfde effect kreeg als een fles cola
2e x is hertogh jan grand prestige drinken, ranzig spul nam ook wel n flinke haal.
3e x enthousiast zijn over de variatie aan gratis drank met gevolgen
Nooit gekotst van teveel drank. alleen door teveel verschillend spul(ik was niet eens vdk) door ranzigheid en door mezelf
Dus ik zou niet weten hoe mensen zich tot kotsen aan toe kunnen zuipen en dan ook nog zo erg dat je niet meer kan lopen en al die dingen of fietsen. Als ik t iets te erg vind worden stop ik gewoon en ga ik aan de cola of water.
Ook nog nooit dronken geweest. Wel aangeschoten vaak genoeg.
1e x omdat ik zo hard stuiterde dat ik hetzelfde effect kreeg als een fles cola
2e x is hertogh jan grand prestige drinken, ranzig spul nam ook wel n flinke haal.
3e x enthousiast zijn over de variatie aan gratis drank met gevolgen
Nooit gekotst van teveel drank. alleen door teveel verschillend spul(ik was niet eens vdk) door ranzigheid en door mezelf
Dus ik zou niet weten hoe mensen zich tot kotsen aan toe kunnen zuipen en dan ook nog zo erg dat je niet meer kan lopen en al die dingen of fietsen. Als ik t iets te erg vind worden stop ik gewoon en ga ik aan de cola of water.
Ik ben meer het type dat om de 5 minuten op zijn bek gaatD-Nemacyst wrote:Ik zuip best wat af als ik het zo bekijk maar ik heb nog maar 0x gekotst van drank![]()
Dat meisje had beide volgensmij, ik heb t ook nog nooit apart van elkaar gezien ( Ja als je misselijk bent van een drol ofzo weetikhet )nielstil wrote:Ik ben meer het type dat om de 5 minuten op zijn bek gaatD-Nemacyst wrote:Ik zuip best wat af als ik het zo bekijk maar ik heb nog maar 0x gekotst van drank![]()
Klinkt geil man!D-Nemacyst wrote:Vandaag weer met t zelfde meisje, vroeg ze heel lief of ze een kusje mocht toen ze weg moest haha.
nice..
-
E
1 girl 1 guy 1 cupOlijfboompje wrote:Klinkt geil man!D-Nemacyst wrote:Vandaag weer met t zelfde meisje, vroeg ze heel lief of ze een kusje mocht toen ze weg moest haha.
nice..
right..biscuit wrote:1 girl 1 guy 1 cupOlijfboompje wrote:Klinkt geil man!D-Nemacyst wrote:Vandaag weer met t zelfde meisje, vroeg ze heel lief of ze een kusje mocht toen ze weg moest haha.
nice..
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
hee Iris
ik ben verliefd op je
wil je verkering?
ik ben verliefd op je
wil je verkering?