vrienden? heb jij die?
hij bedoelt zijn medelotgenoten, in een pak..RobertV wrote:vrienden? heb jij die?
hij bedoelt zijn medelotgenoten, in een pak..RobertV wrote:vrienden? heb jij die?
QnalQut wrote:hij bedoelt zijn minderjarige vriendinnetjes, in een bikini..RobertV wrote:vrienden? heb jij die?

Is ie op vakantie, zit in nog achter de pcRobertV wrote:vrienden? heb jij die?
Wat mag je morgen weer?Ramirez wrote:Morgen mag ik weer.
haha zo af en toe ja. maar ik ben morgen weer terugstefaneke wrote:Is ie op vakantie, zit in nog achter de pcRobertV wrote:vrienden? heb jij die?
Op vakantie blijf ik meestal zo ver weg van dat soort dingen. Maarja dat zei Marijn al dat je zo terugkwam. Dankzij jouw afgelopen zaterdag een grove mixfout gemaakt want ik wouw een track inmixen na triangle of life op dat rogo apperaatje zit er geen outro aanRobertV wrote:haha zo af en toe ja. maar ik ben morgen weer terug
haha kan wel. ik draai thuis of op feestjes (bijna) nooit avio dus dat had ik nog niet ontdekt. of het was een radio edit dat kan ook?stefaneke wrote:Op vakantie blijf ik meestal zo ver weg van dat soort dingen. Maarja dat zei Marijn al dat je zo terugkwam. Dankzij jouw afgelopen zaterdag een grove mixfout gemaakt want ik wouw een track inmixen na triangle of life op dat rogo apperaatje zit er geen outro aanRobertV wrote:haha zo af en toe ja. maar ik ben morgen weer terug.
NeukuuuuhQnalQut wrote:en ook ik, vind weer iemand leuken dat gevoel is wederzijds heb ik zojuist ter kennisgeving waargenomen
Neem er mee naar The Qontinent.QnalQut wrote:en ook ik, vind weer iemand leuken dat gevoel is wederzijds heb ik zojuist ter kennisgeving waargenomen
Nando wrote:Neem er mee naar The Qontinent.QnalQut wrote:en ook ik, vind weer iemand leuken dat gevoel is wederzijds heb ik zojuist ter kennisgeving waargenomen
Ik ga zometeen weer naar Iris toe, lekker vroeg.
ben jij diegene dan?Olijfboompje wrote:NeukuuuuhQnalQut wrote:en ook ik, vind weer iemand leuken dat gevoel is wederzijds heb ik zojuist ter kennisgeving waargenomen
heb je nieuwe rechterhand dan?QnalQut wrote:en ook ik, vind weer iemand leuken dat gevoel is wederzijds heb ik zojuist ter kennisgeving waargenomen
binnenkort misschien welrobkuh1990 wrote:heb je nieuwe rechterhand dan?QnalQut wrote:en ook ik, vind weer iemand leuken dat gevoel is wederzijds heb ik zojuist ter kennisgeving waargenomen
Als je het alleen voor de seks doet, dan is ut best zielig...QnalQut wrote:binnenkort misschien welrobkuh1990 wrote:heb je nieuwe rechterhand dan?QnalQut wrote:en ook ik, vind weer iemand leuken dat gevoel is wederzijds heb ik zojuist ter kennisgeving waargenomen
Have fun!Chukkels wrote: Als je het alleen voor de seks doet, dan is ut best zielig...![]()
Anywayz, nu zo slapen, vanavond komt meiner skatken
Hap hap hapQnalQut wrote:@ chuk, wie zegt dat ik het alleen voor de sex doe, dat is zo'n fail opmerking van je,
ik zeg dat ik misscshien binnenkort wel weer wat heb.. en er 2/3 mensen mij quoten en vervolgens doorgaan met sex gerelateerde antwoorden..
daar kan ik vrij weinig aan doen denk ik?
Gewoon blijven neuken, dan is alles beter.D-Nemacyst wrote:Hap hap hapQnalQut wrote:@ chuk, wie zegt dat ik het alleen voor de sex doe, dat is zo'n fail opmerking van je,
ik zeg dat ik misscshien binnenkort wel weer wat heb.. en er 2/3 mensen mij quoten en vervolgens doorgaan met sex gerelateerde antwoorden..
daar kan ik vrij weinig aan doen denk ik?