Haha pas maar op anders komt Nando even korte metten maken met je op de volgende hardtraxx meetingfrankhardenberg wrote:hee Iris
ik ben verliefd op je
wil je verkering?
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
controversele liefde perhapsmrazura wrote:Haha pas maar op anders komt Nando even korte metten maken met je op de volgende hardtraxx meetingfrankhardenberg wrote:hee Iris
ik ben verliefd op je
wil je verkering?
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
nee wacht
ik neem Hardstyle-Lover1998
of word biscuit dan boos?
1997 jongefrankhardenberg wrote:nee wacht
2002 hoor, anders zou biscuit dr nooit doen
Dit deed me al aan hardstylelover1997 denken.frankhardenberg wrote:hee Iris
ik ben verliefd op je
wil je verkering?
Lekker rustig en beëdigd hier wel sinds ze weg is..
Ik denk dat ze het hier niet leuk meer vond.. of ze was te gekwetst dat daan een ander had :p
1 minderjarige 1 biscuitbiscuit wrote: 1 girl 1 guy 1 cup
-
E

Nee hoor, die is er nog.. alleen post ze niet meerProject 141 wrote:Maar het account is echt verdwenen...
Exit: hij bestaat toch niet meer.
Ideaal
Ik heb donderdag een leuk meisje ontmoet, en ze heeft toegegeven dat ze mij erg leuk vindt.
Daarom wil ik haar wel mee uit vragen om een keertje wat te doen.
Het moet eigenlijk niet zo geforceerd lijken, we kennen elkaar namelijk nog niet eens een week.
Wil gewoon een keer met d'r chillen zeg maar.
Ik weet niet wat ik moet doen met d'r, heeft iemand een voorstel
?
Het moet eigenlijk niet zo geforceerd lijken, we kennen elkaar namelijk nog niet eens een week.
Ik weet niet wat ik moet doen met d'r, heeft iemand een voorstel
Niet gaan vragen of ze iets wil mee gaan doen, maar subtiel laten merken tijdens een gesprekDaveytl wrote:Ik heb donderdag een leuk meisje ontmoet, en ze heeft toegegeven dat ze mij erg leuk vindt.
Ik weet niet wat ik moet doen met d'r, heeft iemand een voorstel?
Ik ben dr juist heel direct mee. Maar ik vraag t niet echt als n date. Meer gewoon zoals ik t ook tegen mn vrienden zou zeggen.
Eerst neuken, dan pas mee uit vragen (of juist niet)Daveytl wrote:Ik heb donderdag een leuk meisje ontmoet, en ze heeft toegegeven dat ze mij erg leuk vindt.
Ik weet niet wat ik moet doen met d'r, heeft iemand een voorstel?
Gewoon vragen of ze zin heeft om te chillen. Dat wil je vragen, dus dat moet je zo doen.
Anders komt het er toch raar uit.
Anders komt het er toch raar uit.
Precies en als ze jou toch leuk vind zou ik me al helemaal nergens druk om maken.
Gewoon jezelf zijn, dus doen wat JIJ zou doen
Gewoon jezelf zijn, dus doen wat JIJ zou doen
Ok thanks voor de adviezen
Het ligt wel nogal raar, want ze heeft nog een andere jongen waar ze voordat ik haar ontmoette al veel mee smste, en nu smst ze daar ook nog mee (geen idee hoe veel). Ik weet dus niet wat ze daar van vindt, en of ze mij leuker vindt dan die jongen.
Maar ik heb haar in ieder geval nu al wat gestuurd, eens zien wat ze reageert.
Het is nogal algemeen, of ze vrijdag ook bij dezelfde plek komt als ik
Het ligt wel nogal raar, want ze heeft nog een andere jongen waar ze voordat ik haar ontmoette al veel mee smste, en nu smst ze daar ook nog mee (geen idee hoe veel). Ik weet dus niet wat ze daar van vindt, en of ze mij leuker vindt dan die jongen.
Maar ik heb haar in ieder geval nu al wat gestuurd, eens zien wat ze reageert.
Het is nogal algemeen, of ze vrijdag ook bij dezelfde plek komt als ik
Kan ze haar hoofd zover buigen dan?Daveytl wrote:Het is nogal algemeen, of ze vrijdag ook bij dezelfde plek komt als ik
Pommer wrote:Kan ze haar hoofd zover buigen dan?Daveytl wrote:Het is nogal algemeen, of ze vrijdag ook bij dezelfde plek komt als ik

haha eerlijk gezegd vond ik hem best goed
maar als het wat serieuzer wordt (als het dat wordt) zou ik haar wel ff duidelijk maken dat ze een keuze moet maken... anders krijg je straks allemaal dat vreemdgaan gedoe enzo..
maar als het wat serieuzer wordt (als het dat wordt) zou ik haar wel ff duidelijk maken dat ze een keuze moet maken... anders krijg je straks allemaal dat vreemdgaan gedoe enzo..
En ook ik ben sinds vandaag totally in love 
-
E
same here,QnalQut wrote:En ook ik ben sinds vandaag totally in love
helaas wel meer dames
En ook same here na vanavond. Misschien toch binnenkort weer van mn single leven afQnalQut wrote:En ook ik ben sinds vandaag totally in love
vannacht en morgennacht gezellig met vriendin in auto slapen, wie weet ..