Word je nog vader?Almighty wrote:Dinsdag komt ze terug na 3 weken, mijn hand is nu kei gespierd.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
Nop, haar periode kwam een week later, godzijdank. Was wel een stressweekje
Denk dat je daar wel beter mee af bent dat je geen vader bent gewordenAlmighty wrote:Nop, haar periode kwam een week later, godzijdank. Was wel een stressweekje
-
G
je hand?Almighty wrote:Dinsdag komt ze terug na 3 weken, mijn hand is nu kei gespierd.
wtf hoe fap jij
Alles vanuit de polsKSwoosh wrote:je hand?Almighty wrote:Dinsdag komt ze terug na 3 weken, mijn hand is nu kei gespierd.
wtf hoe fap jij
-
C
ach.. who gives a damn?Rawbin wrote:Die opmerking is ook echt vragen om basheszzrobkuh1990 wrote:Nee... maar ze kan wel zuigen als de ziekte..
wit voor je ogen weg gek!
-
C
Nouja, mag het, na 3,5-4 jaar niks weer iemand... dan ben je toch blij/gelukkig...?
-
G
maar om dan gelijk de details op een openbaar forum te spouwen...robkuh1990 wrote:Nouja, mag het, na 3,5-4 jaar niks weer iemand... dan ben je toch blij/gelukkig...?
-
C
Overdosis liefde, moet het ergens kwijt
Share the love Robkuh... I'm mirin brah..
Heb je al gedaan zo te horen aan je verhaal.robkuh1990 wrote:Overdosis liefde, moet het ergens kwijt
robkuh1990 wrote:Overdosis liefde, moet het ergens kwijt
ik hoop niet dat hij zo'n love-feeling enthousiasme krijgt tijdens een snoepje, dan kunnen we onze lol nog op
-
C
Haha... dan gaat QnalQut zijn Qutje er als eerste aan

Dacht dat je 't uit hadAlmighty wrote:Dinsdag komt ze terug na 3 weken, mijn hand is nu kei gespierd.
Vanaf dinsdag heerlijk 7 daagjes saampjes met m'n liefie 
14 aug heerlijk 4 daagjes Barcelona met mijn liefste 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
gokje:robkuh1990 wrote:Overdosis liefde, moet het ergens kwijt
in haar mond?
nee in een rubbertjebRt_ wrote:gokje:robkuh1990 wrote:Overdosis liefde, moet het ergens kwijt
in haar mond?
bRt_ wrote:gokje:robkuh1990 wrote:Overdosis liefde, moet het ergens kwijt
in haar mond?
in de zakdoek
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Bij de buren op het balkon. 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008