biscuit wrote:klinkt als een genietmomentje!
voor jou ook...
bah
biscuit wrote:klinkt als een genietmomentje!
hij heeft weer fapvoer denk ikQnalQut wrote:biscuit wrote:klinkt als een genietmomentje!
voor jou ook...
bah

jabiscuit wrote:
martin heeft zn qut laten qnallen?
Ze stak dr vinger in je reet en kietelde je prostaat?robkuh1990 wrote:Gisteren ook last van... waren al meer als uur bezig en ik kwam niet...
Tsjaa.. toen gooide ze een van haar verrassingen erin... had ze niet moeten doen xD
Banaanslak wrote:Ze stak dr vinger in je reet en kietelde je prostaat?robkuh1990 wrote:Gisteren ook last van... waren al meer als uur bezig en ik kwam niet...
Tsjaa.. toen gooide ze een van haar verrassingen erin... had ze niet moeten doen xD
Idddawasiknie wrote:Haha mooi verhaal kettingzaag. Beetje gaar alleen dat je dan niet komt
Ik ook niet slapen kunnen .. ik ook missing .. straks 3 weken missingChukkels wrote:Ik kan niet slapen, mis m'n meisie =(
Ze vertelde dat ze zwanger is?robkuh1990 wrote:Gisteren ook last van... waren al meer als uur bezig en ik kwam niet...
Haha dat zou lullig zijnRawbin wrote:Ze vertelde dat ze Aids had?
Een stofzuiger ook..robkuh1990 wrote:Nee... maar ze kan wel zuigen als de ziekte..
Dat is volgens mij ook z'n geheim.Iris93 wrote:Een stofzuiger ook..robkuh1990 wrote:Nee... maar ze kan wel zuigen als de ziekte..
Ja dat dacht ik ook al..Nando wrote:Dat is volgens mij ook z'n geheim.Iris93 wrote:Een stofzuiger ook..robkuh1990 wrote:Nee... maar ze kan wel zuigen als de ziekte..
Als je wit voor je ogen hebt kwak je de verkeerde kant oprobkuh1990 wrote:Nee... maar ze kan wel zuigen als de ziekte..
wit voor je ogen weg gek!
D-Nemacyst wrote:Als je wit voor je ogen hebt kwak je de verkeerde kant oprobkuh1990 wrote:Nee... maar ze kan wel zuigen als de ziekte..
Die opmerking is ook echt vragen om basheszzrobkuh1990 wrote:Nee... maar ze kan wel zuigen als de ziekte..