wrote:klinkt als een genietmomentje!
voor jou ook...
bah
wrote:klinkt als een genietmomentje!
hij heeft weer fapvoer denk ikwrote:wrote:klinkt als een genietmomentje!
voor jou ook...
bah

jawrote:
martin heeft zn qut laten qnallen?
Ze stak dr vinger in je reet en kietelde je prostaat?wrote:Gisteren ook last van... waren al meer als uur bezig en ik kwam niet...
Tsjaa.. toen gooide ze een van haar verrassingen erin... had ze niet moeten doen xD
wrote:Ze stak dr vinger in je reet en kietelde je prostaat?wrote:Gisteren ook last van... waren al meer als uur bezig en ik kwam niet...
Tsjaa.. toen gooide ze een van haar verrassingen erin... had ze niet moeten doen xD
Iddwrote:Haha mooi verhaal kettingzaag. Beetje gaar alleen dat je dan niet komt
Ik ook niet slapen kunnen .. ik ook missing .. straks 3 weken missingwrote:Ik kan niet slapen, mis m'n meisie =(
Ze vertelde dat ze zwanger is?wrote:Gisteren ook last van... waren al meer als uur bezig en ik kwam niet...
Haha dat zou lullig zijnwrote:Ze vertelde dat ze Aids had?
Een stofzuiger ook..wrote:Nee... maar ze kan wel zuigen als de ziekte..
Dat is volgens mij ook z'n geheim.wrote:Een stofzuiger ook..wrote:Nee... maar ze kan wel zuigen als de ziekte..
Ja dat dacht ik ook al..wrote:Dat is volgens mij ook z'n geheim.wrote:Een stofzuiger ook..wrote:Nee... maar ze kan wel zuigen als de ziekte..
Als je wit voor je ogen hebt kwak je de verkeerde kant opwrote:Nee... maar ze kan wel zuigen als de ziekte..
wit voor je ogen weg gek!
wrote:Als je wit voor je ogen hebt kwak je de verkeerde kant opwrote:Nee... maar ze kan wel zuigen als de ziekte..
Die opmerking is ook echt vragen om basheszzwrote:Nee... maar ze kan wel zuigen als de ziekte..