Niet echt iets voor dit topic misschien, maar who cares.
Op vakantie een mooi moment meegemaakt. Hadden wat dames ontmoet met uitgaan en een vriend en ik hadden voorgesteld met 2 dames van die groep een quartet te doen. Ik vind niet erg met een goede vriend van me zolang onze ballen elkaar niet raken. Andere meisje vond het opzich ook niet erg maar ze ging het niet alleen doen.. Met alle geluk en met door middel van onze welbespraakte bekken ook een vriendin weten over te halen. Uiteindelijk in het appartement beland waar we van onze andere vrienden de woonkamer mochten gebruiken, te weten de slaapbank. Nou uiteindelijk dus ik één uitgekozen en mijn vriend nam de andere chick.. Wij met zn 4
en op de bank gaan liggen en lekker aan de gang gegaan. Uiteindelijk hebben we die 2 dames elkaar kunnen laten zoenen en beetje vingeren

Die maat en ik deze ondertussen even een high-five..
Van een quartet is het niet meer gekomen, ik heb er één liggen batsen en die vriend van mij ook haha maar we lagen gewoon naast elkaar wat toch wel vreemd was.. We hadden overigens geen airco daar waardoor het 40 graden in de kamer was, zweet in overvloed dus.. Daarna dus even lekker met die andere chick afgekoeld onder de douche.. Waren allebei aardig lam trouwens.. ( en ook niet gekomen, maar wel dik halfuur liggen batsen) Dag erna met een andere chick alsnog mijn zaad kunnen lozen.
Ik zal dit niet snel vergeten..