Wat hou ik toch van mn vriendin 
Intervention wrote:Wat hou ik toch van mn vriendin
Intervention wrote:Wat hou ik toch van jou vriendin
Intervention wrote:Wat hou ik toch van mn rechterhand
mijn rechterhand doet gewoon z'n hand en spanwerk hoor!Ramirez wrote:Wil je er over praten?
Haha,ben ik dus niet de enigePommer wrote:Intervention wrote:Wat hou ik toch van jou vriendin
Neeeeee, ik wil niet dat mensen achter onze trucjes samen komenOlijfboompje wrote:Als ik hier neer wil zetten hoe ik met een kerel de liefde bedrijf, dan doe ik dat gewoon.
93Wesley93 wrote: 7 dagen Lloret De Mar heeft me bewezen dat je beter WEL een relatie kunt hebben.
waarschijnlijk douwt ie gewoon een zetpil in je reet.. omdat jij wil weten of je daar ook hard van kan gaanChukkels wrote:Neeeeee, ik wil niet dat mensen achter onze trucjes samen komenOlijfboompje wrote:Als ik hier neer wil zetten hoe ik met een kerel de liefde bedrijf, dan doe ik dat gewoon.
Tell me moreRik wrote:93Wesley93 wrote: 7 dagen Lloret De Mar heeft me bewezen dat je beter WEL een relatie kunt hebben.
QnalQut wrote:waarschijnlijk douwt ie gewoon een zetpil in je reet.. omdat jij wil weten of je daar ook hard van kan gaanChukkels wrote:Neeeeee, ik wil niet dat mensen achter onze trucjes samen komenOlijfboompje wrote:Als ik hier neer wil zetten hoe ik met een kerel de liefde bedrijf, dan doe ik dat gewoon.
Niet hierHenk-Jan wrote:Tell me moreRik wrote:93Wesley93 wrote: 7 dagen Lloret De Mar heeft me bewezen dat je beter WEL een relatie kunt hebben.
Nah, keeping it low-profile. Maar ben wel happy hoor!Iris93 wrote:Chuk, vertel je verhaaaaaal
tommetjeuh wrote:vandaag uit gegaan tussen mij en mn (nu ex) vriendinkutzooi
Teveel gehad jongen?robkuh1990 wrote:Sinds afgelopen nacht zweef ik op een roze wolk... een hele grote roze wolk...