(L)traxx
Hearth for the traxx people make!
Hearth for the traxx people make!
denk het haast niet.. zitten nauwelijks dames op hardtraxx en denk niet dat iemand hier homoseksueel is!Iris93 wrote:Waar ik dan nu weer nieuwsgierig naar ben of er ook relaties zijn tussen mensen hier op hardtraxx
Naja, jij bent 1 van de enigste meiden die actief is en als je een vriendje hebt en die op HT zit, dan jaIris93 wrote:Waar ik dan nu weer nieuwsgierig naar ben of er ook relaties zijn tussen mensen hier op hardtraxx
Ik zwijg je niet doodIris93 wrote: Omg Daniel haha.
Vertel mij dat soort dingen dan ook even ipv me gewoon dood te zwijgen op whatsapp![]()
Heb ik haar gezien zaterdag?
Wie waren die twee dudes nou die zo gay deden?Project 141 wrote:Lijkt me niet, met de 99,8% mannen hier, of der moeten wat gays tussen zitten.. Maar soms lijkt dat wel
Same problem here, broGrozny wrote:Okee, ik ben nu al een tijdje hele goeie vrienden met een vriendin van me, beste vrienden zo'nbeetje.
Maar begin haar nu toch wel leuk te vinden en weet dus niet wat ik daar mee aan moet.
Denk dat er wel meer mensen hier last van hebben gehad en ben wel benieuwd wat ze toen gedaan hebben
Project 141 wrote:DJrico01 en djpatt ofzo?Olijfboompje wrote:Wie waren die twee dudes nou die zo gay deden?Project 141 wrote:Lijkt me niet, met de 99,8% mannen hier, of der moeten wat gays tussen zitten.. Maar soms lijkt dat wel
Well, dan gok ik van niet hahapatrickjeb wrote:Naja, jij bent 1 van de enigste meiden die actief is en als je een vriendje hebt en die op HT zit, dan jaIris93 wrote:Waar ik dan nu weer nieuwsgierig naar ben of er ook relaties zijn tussen mensen hier op hardtraxx
Anders zal het wel niet![]()
9 pagina's in 13 uur, is al meer dan als er een meid een Welkom-post maakt
Hand beetpakken, op je weener leggen, see what happens!Daveytl wrote:Same problem here, bro
Ohja!Project 141 wrote:DJrico01 en djpatt ofzo?
Moet je je kaakspier trainen.Iris93 wrote:
Well, dan gok ik van niet haha![]()
Ik heb maar express geen welkom-post gemaakt.
O haha, kan maar zo Daniel. Maar ik was denk ik druk bezig mijn kaak te genezen haha.
Wat niet echt bepaald wilde lukken. Ik kon zondag niet fatsoenlijk meer eten
Haha omg Daniel.Olijfboompje wrote:Moet je je kaakspier trainen.Iris93 wrote:
Well, dan gok ik van niet haha![]()
Ik heb maar express geen welkom-post gemaakt.
O haha, kan maar zo Daniel. Maar ik was denk ik druk bezig mijn kaak te genezen haha.
Wat niet echt bepaald wilde lukken. Ik kon zondag niet fatsoenlijk meer eten
Ik wil je wel helpen op zich?
Ik ga even mijn liefde met kapsalon bevredigen.
te veel? ;pNando wrote:Mijn langste relatie duurde 9 maanden of zo, toen werd het me allemaal te veel.
Jij hebt echt liefde in overvloed zegrobkuh1990 wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
Jup, we found them
al hoewel ik Rawbin ook wel als een konijntje wil nemen hoor...![]()
en met biscuit eet ik ook wel graag een een beschuitje![]()
en van olijfsboompje boompje pluk ik ook wel graag wat van![]()
AAAH, ik houd gewoon van iedereen hier![]()
Geen knoflooksaus erbij gekregen dus?Olijfboompje wrote: Ik ga even mijn liefde met kapsalon bevredigen.
Dat is wel clichépepepe wrote:Overmorgen (vrijdag) een half jaar met m'n meid![]()
Start v/d relatie was op qountdown haha..
Epic hahahaProject 141 wrote: ''citaat''
Met de beste bedoeling heuwr!Iris93 wrote:
Haha omg Daniel.
Ik heb je wel door
Tuurlijk welRawbin wrote:
Geen knoflooksaus erbij gekregen dus?![]()
Ja, het was gewoon niet leuk meer. Te veel gezeik, te veel ruzie en zo.Iris93 wrote:te veel? ;pNando wrote:Mijn langste relatie duurde 9 maanden of zo, toen werd het me allemaal te veel.
Hmm nee. Dat hoort nietNando wrote:Ja, het was gewoon niet leuk meer. Te veel gezeik, te veel ruzie en zo.Iris93 wrote:te veel? ;pNando wrote:Mijn langste relatie duurde 9 maanden of zo, toen werd het me allemaal te veel.
Niet iets iets te weinig waardoor het niet meer goed ging?Nando wrote:Ja, het was gewoon niet leuk meer. Te veel gezeik, te veel ruzie en zo.Iris93 wrote:te veel? ;pNando wrote:Mijn langste relatie duurde 9 maanden of zo, toen werd het me allemaal te veel.