tja k ga pittenD-Nemacyst wrote:14-20 beetje overdreven? ik had al gezeik toen ik 17 was en met iemand van 13 bijna 14 had.biscuit wrote:ja de hitkrant bestaat nog.D-Nemacyst wrote: Bestaat hitkrant nog ?![]()
Op je 14e ontdek je net alles. Ik zou eerder iemand van een jaartje ouder of 2 zoeken en niet6-8 jaar ouder ( weetikveel hoe oud daniel is )
daniel is 20
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
H
Nou aan het aantal smileys in een post en sommige reacties denk ik dat deze nog al veel kiddo trekjes heeft.Skedoedelefloeps wrote:Ligt ook aan de persoon he, sommige meisjes van 14 kunnen nog redelijk normaal doen, andere zijn nog kids
Doen ze toch geheime relatie tot ze 18 isSkedoedelefloeps wrote:Ligt ook aan de persoon he, sommige meisjes van 14 kunnen nog redelijk normaal doen, andere zijn nog kids
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ik deel je mening, denk ook niet echt dat het zou werkenD-Nemacyst wrote:Nou aan het aantal smileys in een post en sommige reacties denk ik dat deze nog al veel kiddo trekjes heeft.Skedoedelefloeps wrote:Ligt ook aan de persoon he, sommige meisjes van 14 kunnen nog redelijk normaal doen, andere zijn nog kids
ik kan mezelf toen ik 14 was echt niet vergelijken met haar, no offence maar zo was ik toen ik 10 was misschien..D-Nemacyst wrote:Nou aan het aantal smileys in een post en sommige reacties denk ik dat deze nog al veel kiddo trekjes heeft.Skedoedelefloeps wrote:Ligt ook aan de persoon he, sommige meisjes van 14 kunnen nog redelijk normaal doen, andere zijn nog kids
maarja iedereen uit zich op een andere manier en dat hoeft niet altijd alles te zeggen i guess
Ik ben soms nogsteeds veel te kinderachtig.
In relaties ook wel.
Maar niet op het niveau kusje op de wang enzo maar ik stuur nog wel is van die slijmsmsjes als ik in de stemming ervoor ben.
Verder haal ik ook wel vaak van die kutgeintjes uit. blijft leuk.
Maar niet op het niveau kusje op de wang enzo maar ik stuur nog wel is van die slijmsmsjes als ik in de stemming ervoor ben.
-
E
vrouwen zijn geestelijk sneller ontwikkeld. er zijn uit zonderingen dat de jongens sneller volwassen zijn.tommetjeuh wrote:ik kan mezelf toen ik 14 was echt niet vergelijken met haar, no offence maar zo was ik toen ik 10 was misschien..D-Nemacyst wrote:Nou aan het aantal smileys in een post en sommige reacties denk ik dat deze nog al veel kiddo trekjes heeft.Skedoedelefloeps wrote:Ligt ook aan de persoon he, sommige meisjes van 14 kunnen nog redelijk normaal doen, andere zijn nog kids
maarja iedereen uit zich op een andere manier en dat hoeft niet altijd alles te zeggen i guess
ja ik ook hoor, maar dat staat denk ik nog een beetje los van leeftijdD-Nemacyst wrote:Ik ben soms nogsteeds veel te kinderachtig.In relaties ook wel.
Opa en oma naar elkaar hoi lievepoepescheetekakkestrontje van me.tommetjeuh wrote:ja ik ook hoor, maar dat staat denk ik nog een beetje los van leeftijdD-Nemacyst wrote:Ik ben soms nogsteeds veel te kinderachtig.In relaties ook wel.
Verder haal ik ook wel vaak van die kutgeintjes uit. blijft leuk.vaak zie je volwassen stelletjes dat soort dingen nog doen
Je zot hier sowieso op een forum dus weet je niet wat achter de schermen speelt misschien is ze in real live wel vet volwassen of idd wat je zegt gedragt ze zich als een 10 jarigetommetjeuh wrote:ik kan mezelf toen ik 14 was echt niet vergelijken met haar, no offence maar zo was ik toen ik 10 was misschien..D-Nemacyst wrote:Nou aan het aantal smileys in een post en sommige reacties denk ik dat deze nog al veel kiddo trekjes heeft.Skedoedelefloeps wrote:Ligt ook aan de persoon he, sommige meisjes van 14 kunnen nog redelijk normaal doen, andere zijn nog kids
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ik zie niet hoe je verliefd kunt raken op iemand via een Forum. Zeker op Daniel niet 
Tjah als je 14 bent wordt je poes overal nat vanSkedoedelefloeps wrote:Ik zie niet hoe je verliefd kunt raken op iemand via een Forum. Zeker op Daniel niet
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Agh een vriendin van die leeftijd heeft z'n voordelenPommer wrote:Tjah als je 14 bent wordt je poes overal nat vanSkedoedelefloeps wrote:Ik zie niet hoe je verliefd kunt raken op iemand via een Forum. Zeker op Daniel niet
Pommer wrote:Tjah als je 14 bent wordt je poes overal nat vanSkedoedelefloeps wrote:Ik zie niet hoe je verliefd kunt raken op iemand via een Forum. Zeker op Daniel niet
Lig dubbel hier.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
PM je hyves dan, i want proofhardstylelover1997 wrote:jij mij welbiscuit wrote:jij hebt haar nog niet op hyves wel?Skedoedelefloeps wrote:Jij telt niet... for all we know ben je een jochie van 13![]()
We want to see some evidence!! En je bent te jong om zo laat te daten
heb haar al gevonden 
julian stond op hyves dat hij zn auto had klaargemaakt
dus keek ik ff of ze er tussen stond
-
RHardtraxx Veteran
ooh ja good thinkingMartin wrote:heb haar al gevonden
Dat wil je wel hèPommer wrote:LINK??
Last edited by mikeee on 16 Jul 2011 01:21, edited 1 time in total.
-
RHardtraxx Veteran
gevonden 
@Pommer ga maar zoeken, zo moeilijk is het niet
hoe, ik weet nie eens hoe ze heetRAW-vizion wrote:gevonden
-
RHardtraxx Veteran
Zie je zo moeilijk is het niet 
En waarom heeft biscuit die nou weer op hyves? Ze is 14 dude
Aan de andere kant, nat = nat
-
RHardtraxx Veteran
Die krabbel van hem bij haarPommer wrote:En waarom heeft biscuit die nou weer op hyves? Ze is 14 dude![]()