Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 27 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 15 hours ago
E
hardstylelover1997 wrote:
D-Nemacyst wrote:Ookal heeft daniel al een vriendin? toch? of zit ik nou niet op te letten :x
geen idee nog een reden dat ik voor de hondermiljoenste keer word gekwetst :oh:
:aww:
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
misschien omdat je te naief bent en mensen te snel leuk vind?
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
D-Nemacyst wrote:Ookal heeft daniel al een vriendin? toch? of zit ik nou niet op te letten :x
Niemand kwetst je.. Ik bedoel verliefd op iemand raken die je alleen via forum kent... en dan prob de echte Daniel nog helemaal niet kent :lol: Kan niet echt verliefd zijn wezen toch... zoals ik al zei ik zou maar iets anders proberen :lol:
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Dacht idd iets van naamgenoot van Iris waar hen achter aan zat of mee had
H
tommetjeuh wrote:misschien omdat je te naief bent en mensen te snel leuk vind?
zou kunnen heb op eentje vet lang gewacht toen gevraagt en toen nog niet dus conclusie k ben lelijk.. :cry:
Hardtraxx Addict
1776 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
omfg sorry dat ik het zeg maar hardstylelover1997 je word echt met je post kanslozer :lol: *huillach*
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
mikeee wrote:
Dacht idd iets van naamgenoot van Iris waar hen achter aan zat of mee had
Dat ja.
Verliefd via een forum alleen lijkt me lastig. Kun je net zo goed op world of warcraft gaan daten.
E
zou kunnen heb op eentje vet lang gewacht toen gevraagt en toen nog niet dus conclusie k ben lelijk.. :cry:
:nono:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Martin wrote:omfg sorry dat ik het zeg maar hardstylelover1997 je word echt met je post kanslozer :lol: *huillach*
Hou t wel sociaal.. :/
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2018
wat heb lelijk daar nou mee te maken :lol: even serieus, je bent veertien.. zoals ik al eerder zij.. hout maar bij dagdromen op hitkrant posters ofzo.. rest komt later wel :thumbup:
H
Skedoedelefloeps wrote:
Niemand kwetst je.. Ik bedoel verliefd op iemand raken die je alleen via forum kent... en dan prob de echte Daniel nog helemaal niet kent :lol: Kan niet echt verliefd zijn wezen toch... zoals ik al zei ik zou maar iets anders proberen :lol:
:cry: :cry: :cry: xd tja ik word al knalrood als ik aan dit alles denk maarja en als ik niet verliefd zo zijn dan zou ik hem wel heel heel heel heel heel erg leuk vinden :whistle:
Last edited by hardstylelover1997 on 16 Jul 2011 00:50, edited 1 time in total.
D
Artiest
last seen Apr 2019
:lol: Ja ik weet het niet... weetje zeker dat je ons niet voor het lapje houdt? Ik vind het namelijk lullig als ik hierom moet lachen terwijl je serieus bent :lol:
Maar als het serieus is, je bent 14... kan nog genoeg gebeuren.
E
D-Nemacyst wrote:
Martin wrote:omfg sorry dat ik het zeg maar hardstylelover1997 je word echt met je post kanslozer :lol: *huillach*
idd. mense plagen mag. maar mensen kwetsen ontrent uitspraak, gedrag, geloofovertuiging ed. gaat te ver. :list:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2018
wacht maar tot je echt een keer meemaakt wat liefde is :P zal nog wel wat jaartjes duren, dan denk je terug aan dit en dan is dit echt helemaal niets
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
tommetjeuh wrote:
wat heb lelijk daar nou mee te maken :lol: even serieus, je bent veertien.. zoals ik al eerder zij.. hout maar bij dagdromen op hitkrant posters ofzo.. rest komt later wel :thumbup:
Bestaat hitkrant nog ? :huh:

Op je 14e ontdek je net alles. Ik zou eerder iemand van een jaartje ouder of 2 zoeken en niet6-8 jaar ouder ( weetikveel hoe oud daniel is )
Hardtraxx Addict
last seen 1 hour ago
D-Nemacyst wrote:
dat doe ik ook wel maar je gaat toch niet op een forum zeggen, waar je net een paar weken op zit, zeggen dat je iemand leuk vind. Die je uberhaupt nog nooit hebt gezien? :oh:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Martin wrote:
D-Nemacyst wrote:
dat doe ik ook wel maar je gaat toch niet op een forum zeggen, waar je net een paar weken op zit, zeggen dat je iemand leuk vind. Die je uberhaupt nog nooit hebt gezien? :oh:
Je kent haar niet, misschien is ze wel zo, ze is 14 gast..
H
tommetjeuh wrote:
hahaha maar de enige knappe acteur staat niet in de hitkrant :cry:
D
Artiest
last seen Apr 2019
Nee ik sta er idd niet in nee.
E
D-Nemacyst wrote: Bestaat hitkrant nog ? :huh:

Op je 14e ontdek je net alles. Ik zou eerder iemand van een jaartje ouder of 2 zoeken en niet6-8 jaar ouder ( weetikveel hoe oud daniel is )
ja de hitkrant bestaat nog.
daniel is 20 :corn:
H
Skedoedelefloeps wrote:Nee ik sta er idd niet in nee.
hahaha ja jij bent ook zo knap (L) :/ :/ :/ :x
Hardtraxx Addict
last seen 1 hour ago
D-Nemacyst wrote: Je kent haar niet, misschien is ze wel zo, ze is 14 gast..
maar dan heb je toch wel door dat je niet iemand leuk kan vinden als je iemand nog nooit fatsoenlijk gesproken hebt, laatstaan gezien hebben
D
Artiest
last seen Apr 2019
Skedoedelefloeps wrote:Nee ik sta er idd niet in nee.
hahaha ja jij bent ook zo knap (L) :/ :/ :/ :x
Je hebt me nooit gezien, dus joe no go judge mie!
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
biscuit wrote:
D-Nemacyst wrote: Bestaat hitkrant nog ? :huh:

ja de hitkrant bestaat nog.
daniel is 20 :corn:
14-20 beetje overdreven? ik had al gezeik toen ik 17 was en met iemand van 13 bijna 14 had.
D
Artiest
last seen Apr 2019
Ligt ook aan de persoon he, sommige meisjes van 14 kunnen nog redelijk normaal doen, andere zijn nog kids >.<