Volgensmij ben je niet zo kieskeurig.Pommer wrote:En waarom heeft biscuit die nou weer op hyves? Ze is 14 dude![]()
Aan de andere kant, nat = nat
Active topics in Off-Topic
Moderators
Haha nee just trolling, 18/19 - 14 kan echt niet

Waarom sta ik er eigenlijk helemaal niet van te kijken?RAW-vizion wrote:Die krabbel van hem bij haarPommer wrote:En waarom heeft biscuit die nou weer op hyves? Ze is 14 dude![]()
Aan de andere kant, nat = natDe HT pedo of the month award gaat op zekers naar beschuit
-
E
Pommer wrote:Haha nee just trolling, 18/19 - 14 kan echt niet
Waarom sta ik er eigenlijk helemaal niet van te kijken?RAW-vizion wrote:Die krabbel van hem bij haarPommer wrote:En waarom heeft biscuit die nou weer op hyves? Ze is 14 dude![]()
Aan de andere kant, nat = natDe HT pedo of the month award gaat op zekers naar beschuit
GTFO of my hyves......
OepsPommer wrote:Haha nee just trolling, 18/14 kan echt niet

Foutje moet kunnen baas
Last edited by Broken Balance on 16 Jul 2011 01:36, edited 2 times in total.
Uh jij hebt mij toegevoegd dudeeeeee
Maar we moesten alleen ff je chickie zien
-
A
Dit gaat veel tuh furr
-
E
is mn chickie niet.Pommer wrote:Uh jij hebt mij toegevoegd dudeeeeee
-
A
lmfao op een zekere hyvespagina

hey biscuit,
dit is ze toch? http://ilkeenfrummelxxx.hyves.nl/
nou jongens. beoordelen maar.
lol biscuit
Julian
laat ze maaar praten op hardtraxx.
jij bent lief
vandaag, 00:48
pedopas al aangevraagd?
dit is ze toch? http://ilkeenfrummelxxx.hyves.nl/
nou jongens. beoordelen maar.
lol biscuit
Julian
jij bent lief
pedopas al aangevraagd?
Last edited by RobertV on 16 Jul 2011 10:40, edited 1 time in total.
katamaran wrote:hardstylelover1997 wrote:echt altijd als ik om de hoek kom gaat het off-topicik ben een halve belg
-
GNew member
- 8 posts member since 2011
- last seen Jul 2011
Wat een pret face ... 
Al betwijfel ik hoe serieus dit genomen kan worden :')mikeee wrote:Zo zo dat wordt koppel 2 ala Hardtraxx
Ik zal vooral rekening houden met het eerste, het 2e.hardstylelover1997 wrote:hahaha nu overdrijf je en ben bang iris gaat me ooit nog een keer killen voor mijn nutteloze opmerkingen en tja daniel die is als hij het hoort vast dood..tommetjeuh wrote:Beter dan wat voor film of soap of wat dan ook![]()
Ik denk eerder dat ie zich dood lacht en je pontificaal uitlacht.
Kinderachtig geneuzel.
Dat had ik dus dag 1 al door..........Martin wrote:omfg sorry dat ik het zeg maar hardstylelover1997 je word echt met je post kanslozer*huillach*
Need to say more?
D-Nemacyst wrote:Pommer wrote:Tjah als je 14 bent wordt je poes overal nat vanSkedoedelefloeps wrote:Ik zie niet hoe je verliefd kunt raken op iemand via een Forum. Zeker op Daniel niet![]()
Lig dubbel hier.
Omfg, hahahahahahaha.RobertV wrote: Julian
jij bent lief
pedopas al aangevraagd?
Biscuit is back on track.
Ik ga stuk hier
-
G
Iris, doe es ff normaal, en niet 5x achter elkaar posten 
pas je bericht gewoon aan, daar is die knop voor
pas je bericht gewoon aan, daar is die knop voor
-
GNew member
- last seen Jul 2011
Mikeee smaakte je ontbijt nou
?

Hoezo offtopic houd je het even in het goede topicG-Kroontje wrote:Mikeee smaakte je ontbijt nou?
Maar ja hoor was wel lekker
Blijf door dit soort gevallen gewoon weer keihard achter mijn mening staan die ik eergisteren ergens hier had verkondigt over Biscuit. Heel sneu, of het nou serieus of voor de grap is, sneu is het. 
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
zijn er nog meisjes die getroost moeten worden door ome Frank? muawhahhaha
lol ik heb helemaal van 76 tot 83 gelezen, ga kapot hier haha *bulderdebulderdeulbder*
lol ik heb helemaal van 76 tot 83 gelezen, ga kapot hier haha *bulderdebulderdeulbder*
-
GNew member
- last seen Jul 2011
Ti's net als mijn moeder zei van met die sigeuner familie dat meisje vn 14 gaat trouwen met een jonge die elkaar 4 maanden kennen is even hilarish dit 
-
A
Slaat de spijker op z'n kop. Biscuit aka Cupido met botte pijlenkatamaran wrote:Blijf door dit soort gevallen gewoon weer keihard achter mijn mening staan die ik eergisteren ergens hier had verkondigt over Biscuit. Heel sneu, of het nou serieus of voor de grap is, sneu is het.