... Houdt je me nu voor 't lapje? Lauw 
nee sorrySkedoedelefloeps wrote:... Houdt je me nu voor 't lapje? Lauw
nee sorrySkedoedelefloeps wrote:... Houdt je me nu voor 't lapje? Lauw
Lolhardstylelover1997 wrote:nee sorrySkedoedelefloeps wrote:... Houdt je me nu voor 't lapje? Lauw
sorry niet alles is om te lachentommetjeuh wrote:hehe..dit is eigenlijk nieteens meer grappig
toch welhardstylelover1997 wrote:sorry niet alles is om te lachentommetjeuh wrote:hehe..dit is eigenlijk nieteens meer grappig
no idea. en achja hij is ook best wel knap ookSkedoedelefloeps wrote:Lolhardstylelover1997 wrote:nee sorrySkedoedelefloeps wrote:... Houdt je me nu voor 't lapje? Lauw![]()
Hoe dat zo dan? Iemand leuk vinden via een forum, hoe baas is dat
geen idee denk etSkedoedelefloeps wrote:Hahaha![]()
Daniel weet hier van?
vind jetommetjeuh wrote:dit is puur goud
hahaha nu overdrijf je en ben bang iris gaat me ooit nog een keer killen voor mijn nutteloze opmerkingen en tja daniel die is als hij het hoort vast dood..tommetjeuh wrote:Beter dan wat voor film of soap of wat dan ook![]()
hoeft niet hoor we zitten met leeftijds verschil das mijn probleem met dit hele gebeuren dan word toch nooit ietsmikeee wrote:Ik zal morgen op Free festival wel aan hem vragen (als ik hem spreek) wat hij van het idee vindt om het 2de kopek te worden van ht
Lekkere vertrouwen in jezelf :phardstylelover1997 wrote:hahaha nu overdrijf je en ben bang iris gaat me ooit nog een keer killen voor mijn nutteloze opmerkingen en tja daniel die is als hij het hoort vast dood..tommetjeuh wrote:Beter dan wat voor film of soap of wat dan ook![]()
geen idee nog een reden dat ik voor de hondermiljoenste keer word gekwetstD-Nemacyst wrote:Ookal heeft daniel al een vriendin? toch? of zit ik nou niet op te letten