handy toch die tips.....biscuit wrote:zoiets
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
H
-
E
uhu.
-
H
het valt erg op heh??biscuit wrote:uhu.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Snap hier geen anus van.
-
E
joah!hardstylelover1997 wrote:het valt erg op heh??biscuit wrote:uhu.
-
E
maar wel een sluitspier dan?Skedoedelefloeps wrote:Snap hier geen anus van.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Muah nee ook niet echt.biscuit wrote:maar wel een sluitspier dan?Skedoedelefloeps wrote:Snap hier geen anus van.
-
E
dan kan ik je verder geen achterwerken aanbieden dan.Skedoedelefloeps wrote:Muah nee ook niet echt.biscuit wrote:maar wel een sluitspier dan?Skedoedelefloeps wrote:Snap hier geen anus van.
-
H
hahaha word ooit nog eens uitgelegt tussen biscuit en mij op hyves over iets en iemand enzovoort als je slim bent weet je het zoSkedoedelefloeps wrote:Muah nee ook niet echt.biscuit wrote:maar wel een sluitspier dan?Skedoedelefloeps wrote:Snap hier geen anus van.
wat nou als je beide niet op hyves hebt en er niets van snapt, share the news!
-
H
het is ook hier in dit relatie topic te snappen begin vanaf ergens in de blz 60tommetjeuh wrote:wat nou als je beide niet op hyves hebt en er niets van snapt, share the news!
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Het wordt uitgelegd tussen jou en Biscuit op hyves over iets en iemand...
Kun je het beter niet uitleggen dan op hardtraxx? Snap er nu helemaal niets van.
Kun je het beter niet uitleggen dan op hardtraxx? Snap er nu helemaal niets van.
-
H
beetje resurch is ook leuk toch!!Skedoedelefloeps wrote:Het wordt uitgelegd tussen jou en Biscuit op hyves over iets en iemand...
-
E
mensen die onder stenen leven hebben enkel een account op hardtraxx.nl
de gemiddelde nederlander heeft hyves, twitter, forumaccount, facebook, google en youtube account.
als je alles bijhoud en dagelijks een 1 uur spendeerd aan alles ben je zo op de hoogte.
de gemiddelde nederlander heeft hyves, twitter, forumaccount, facebook, google en youtube account.
als je alles bijhoud en dagelijks een 1 uur spendeerd aan alles ben je zo op de hoogte.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Zie ik eruit als Poirot? Ik stem voor een uitleghardstylelover1997 wrote:beetje resurch is ook leuk toch!!Skedoedelefloeps wrote:Het wordt uitgelegd tussen jou en Biscuit op hyves over iets en iemand...
-
H
zit meer dan 1 uur erop much more voor mensen die niet van zoeken houden onderschrift heeft ermee te makenbiscuit wrote:mensen die onder stenen leven hebben enkel een account op hardtraxx.nl
kijk op 1 pagina in dit topic worden al snel 4 onderwerpen door elkaar besproken, leg maar gewoon uit dat is sneller voor ons allemaal
wilde gok: je doet voor de grap doet of je olijf leuk vind maar het stiekem echt zo is.
wilde gok: je doet voor de grap doet of je olijf leuk vind maar het stiekem echt zo is.
Last edited by tommetjeuh on 16 Jul 2011 00:25, edited 1 time in total.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Mee eens, plus dan houden we het nog on topictommetjeuh wrote:kijk op 1 pagina in dit topic worden al snel 4 onderwerpen door elkaar besproken, leg maar gewoon uit dat is sneller voor ons allemaal
-
H
meschien vind een zekere ik iemand leukSkedoedelefloeps wrote:Mee eens, plus dan houden we het nog on topictommetjeuh wrote:kijk op 1 pagina in dit topic worden al snel 4 onderwerpen door elkaar besproken, leg maar gewoon uit dat is sneller voor ons allemaal
Dus biscuit of danielhardstylelover1997 wrote:meschien vind een zekere ik iemand leukSkedoedelefloeps wrote:Mee eens, plus dan houden we het nog on topictommetjeuh wrote:kijk op 1 pagina in dit topic worden al snel 4 onderwerpen door elkaar besproken, leg maar gewoon uit dat is sneller voor ons allemaalvan hardtraxx hihi
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Wat... jij Biscuit? 
-
H
nee andereSkedoedelefloeps wrote:Wat... jij Biscuit?
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Jij > Daniel?
-
H
ik vind hem leuk jaSkedoedelefloeps wrote:Jij > Daniel?