doe es niet zo spammen mensen 
voeg elkaar toe op msn of kap met msnen via et forum
Inemiene wrote:@Olijfje, Was ook meer grapje![]()
En wie is Nando, ik kreeg steeds gevoel dat dat haar paard was als ik der berichten las.. ?
post eens een foto in het foto topic danhardstylelover1997 wrote:knapKSwoosh wrote:dan... ben ik benieuwd hoe je eruit ziethardstylelover1997 wrote:ben wel verliefd geweest
maar die zagen mij niet staan
nou ik vind van nie (laag zelfbeeld) al word ik weleens na gestaard op de goeie manier door 20ers lijk ouder dus die uit mijn klas zien me niet staan
HahahahahaahInemiene wrote:@Olijfje, Was ook meer grapje![]()
En wie is Nando, ik kreeg steeds gevoel dat dat haar paard was als ik der berichten las.. ?
QnalQut wrote:@Olijfje, Was ook meer grapje![]()
I LOL'D![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hardstylelover1997 wrote:@ olijfboompje hoezo voel je je gebruikt?? nu voel ik me fake
Haha, dude, serieus...QnalQut wrote:@ Olijf.. dat slaat echt totaal nergens op.. iris gaf al aan dat ze geinteresseerd was in mn story.. tussen al dat gewauwel door al
als enige hier zo'n beetje.. de rest liep te fucken, of te fappen hier in dit topic..
Holy shitmrazura wrote:HahahahahaahInemiene wrote:@Olijfje, Was ook meer grapje![]()
En wie is Nando, ik kreeg steeds gevoel dat dat haar paard was als ik der berichten las.. ?![]()
![]()
![]()
Tranen in mn ogewn
KSwoosh wrote:doe es niet zo spammen mensen
Yo dude, wat doe je op een forum?KSwoosh wrote:KSwoosh wrote:doe es niet zo spammen mensen
Jaaaa, maar Iris is hier het meisje!Inemiene wrote:Na eventjes te hebben gezocht:
Conclusie: Nando is iemand van forum
Excuses voor vergelijking
En ik kan ook best luisteren en mening geven..
okej zoek al... denk dat ik ze dan pas morge plaats kom er achter heb er een van een half jaar geledenQnalQut wrote:gewoon bullshit.. foto posten klaar, dan ben je ervan af.. zet je msn erbij.. kunnen potentiele fappers je toevoegen, en zijn we hier klaar met dat msn gedrag hierhardstylelover1997 wrote:@ robertv heb niet veel foto's alleen van een tijd geleden en in die tijd ben ik erg veel veranderd
Precies...mrazura wrote:Waarom forceren/dwingen bijna julie haar om een foto te plaatsen? Ik vind dit gedrag een stuk kanslozer dan wat msngesprek reacties. Laat haar lekker zelf op geheel eigen wijze foto's plaatsen.
hardstylelover1997 wrote:Olijfboomje heb je msn
Olijfboompje wrote: Jaaaa, maar Iris is hier het meisje!
Kijk zelf naar de berichten die je gepost hebt.Olijfboompje wrote:Yo dude, wat doe je op een forum?KSwoosh wrote:KSwoosh wrote:doe es niet zo spammen mensen
Met elkaar communiceren of niet?
Stoor je je daaraan, gaat dan heen ofzo.
zou ik het mogen??Olijfboompje wrote:hardstylelover1997 wrote:Olijfboomje heb je msn![]()
![]()
Dit word wel een beetje cliché.
Nu al de tweede meid hier die mijn msn vraagt
Maarja, ik heb msn.
Het was meer dat ze niemand anders dan Iris zien.Inemiene wrote:Olijfboompje wrote: Jaaaa, maar Iris is hier het meisje!
'Het' Meisje?
en ik dan?