Je moet mijn pe..uuh, hartjes eens zien gaan.hardstylelover1997 wrote:men hart heeft nog nooit zo hard geklopt en dit is internet flirting haha
On-ge-lo-ve-lijk!
Je moet mijn pe..uuh, hartjes eens zien gaan.hardstylelover1997 wrote:men hart heeft nog nooit zo hard geklopt en dit is internet flirting haha
hahaOlijfboompje wrote:Je moet mijn pe..uuh, hartjes eens zien gaan.hardstylelover1997 wrote:men hart heeft nog nooit zo hard geklopt en dit is internet flirting haha
On-ge-lo-ve-lijk!
Very much hahahardstylelover1997 wrote:hahaOlijfboompje wrote:Je moet mijn pe..uuh, hartjes eens zien gaan.hardstylelover1997 wrote:men hart heeft nog nooit zo hard geklopt en dit is internet flirting haha
On-ge-lo-ve-lijk!
hahaInemiene wrote:Olijfboompje, wat je nu allemaal zegt lijkt op een grap
hahaha je hebt me wel behoorlijk versiert hoorOlijfboompje wrote:Nee....echt?
dan... ben ik benieuwd hoe je eruit ziethardstylelover1997 wrote:ben wel verliefd geweest
maar die zagen mij niet staan
knapKSwoosh wrote:dan... ben ik benieuwd hoe je eruit ziethardstylelover1997 wrote:ben wel verliefd geweest
maar die zagen mij niet staan
Hihi...nice.hardstylelover1997 wrote:hahaha je hebt me wel behoorlijk versiert hoorOlijfboompje wrote:Nee....echt?ook al wast een grap. Flirten kan je goed hoor
Ik vind het wel wat hebben.QnalQut wrote:kansloos dus dit![]()
irisje nog aanwezig hier? ik vertel wel een x mn verhaal ergens anders, als ik hier ga typen komen er gelijk weer steigerpferdende ophol geslagen biscuitjes om de hoek zetten..
Sssst, niet te hard zeggen!Negert wrote:Olijfboompje playurrr
Zijn ze zo leuk?hardstylelover1997 wrote:hahaha jouw reacties
Ik ben één en al oor?QnalQut wrote:kansloos dus dit![]()
irisje nog aanwezig hier? ik vertel wel een x mn verhaal ergens anders, als ik hier ga typen komen er gelijk weer steigerpferdende ophol geslagen biscuitjes om de hoek zetten..
nee ik meen hetOlijfboompje wrote:Zijn ze zo leuk?hardstylelover1997 wrote:hahaha jouw reacties![]()
Volgens mij word ik hier bedonderd
Gevoel heb ik ook,Olijfboompje wrote:Zijn ze zo leuk?hardstylelover1997 wrote:hahaha jouw reacties![]()
sterker nog.. ze gebruikt je gewoon..Olijfboompje wrote:Zijn ze zo leuk?hardstylelover1997 wrote:hahaha jouw reacties![]()
Stiekem wil Olijfje haar gezeik ook niet hahaQnalQut wrote:ik heb geen zin om het nu helemaal uit te typen joh.. had het pas al gedaan, drukte ik weer op de ht banner.. weg verhaal.. maar om on-topic te blijven..
waarom voegen jullie niet elkaars msn toe.. zijn we hier van die msn gesprekken af
aaaaaaaaaaaaawhhardstylelover1997 wrote:knapnou ik vind van nie (laag zelfbeeld) al word ik weleens na gestaard op de goeie manier door 20ers lijk ouder dus die uit mijn klas zien me niet staan
Ja, maar kijk, iedereen wilt Iris, omdat ze bij haar een wit voetje willen halen int geval dat er een break up tussen Nando en Iris volgt.Inemiene wrote:Ik ben één en al oor?QnalQut wrote:kansloos dus dit![]()
Haha, jeetje zeghardstylelover1997 wrote:
nee ik meen hetik ben zo rood als een tomaat nu (dat zou ik moeten opnemen eigenlijk)
Ik voel mij ook echt gebruiktQnalQut wrote:
sterker nog.. ze gebruikt je gewoon..
haha ik kan wel zeiken maar dat doe ik alleen mijn ouders aan of hier op hardtraxxInemiene wrote:Stiekem wil Olijfje haar gezeik ook niet hahaQnalQut wrote:ik heb geen zin om het nu helemaal uit te typen joh.. had het pas al gedaan, drukte ik weer op de ht banner.. weg verhaal.. maar om on-topic te blijven..
waarom voegen jullie niet elkaars msn toe.. zijn we hier van die msn gesprekken af