hardstylelover1997 wrote:zou ik het mogen??Olijfboompje wrote:hardstylelover1997 wrote:Olijfboomje heb je msn![]()
![]()
Dit word wel een beetje cliché.
Nu al de tweede meid hier die mijn msn vraagt
Maarja, ik heb msn.
Uuuh, jahoor, I don't care..
hardstylelover1997 wrote:zou ik het mogen??Olijfboompje wrote:hardstylelover1997 wrote:Olijfboomje heb je msn![]()
![]()
Maarja, ik heb msn.
Gedraag je dan ook niet als een mod.KSwoosh wrote: Kijk zelf naar de berichten die je gepost hebt.
Het is gewoon niet de bedoeling dat je hier ala msn nutteloze gesprekken gaat houden.
Hier is in het verleden ook al op gewezen in andere topics (ik meen zever #1).
Maar ik ben geen mod, dus ga gerust verder.
Waarschijnlijk zijn zestienjarige vriendinnetje bezig houdenQnalQut wrote:ik vraag me af waar biscuit met zn hormonen zit joh..
Ow.. oké , nja voor diegene die niet last hebben van hormonen zal ik wel de vragen beantwoorden danOlijfboompje wrote:Het was meer dat ze niemand anders dan Iris zien.Inemiene wrote:Olijfboompje wrote: Jaaaa, maar Iris is hier het meisje!
'Het' Meisje?
en ik dan?
Hun hormoontjes focussen zich op dat meisje
Ohmrazura wrote:
Jij ook hoor![]()
QnalQut wrote:ik vraag me af waar biscuit met zn hormonen zit joh..
KSwoosh wrote:KSwoosh wrote:doe es niet zo spammen mensen
voeg elkaar toe op msn of kap met msnen via et forum
spaar ze allemaalOlijfboompje wrote:hardstylelover1997 wrote:Olijfboomje heb je msn![]()
![]()
Maarja, ik heb msn.
olijfboompje you're cuteOlijfboompje wrote:Gedraag je dan ook niet als een mod.KSwoosh wrote: Kijk zelf naar de berichten die je gepost hebt.
Het is gewoon niet de bedoeling dat je hier ala msn nutteloze gesprekken gaat houden.
Hier is in het verleden ook al op gewezen in andere topics (ik meen zever #1).
Maar ik ben geen mod, dus ga gerust verder.Waarschijnlijk zijn zestienjarige vriendinnetje bezig houdenQnalQut wrote:ik vraag me af waar biscuit met zn hormonen zit joh..
Bij deze;Inemiene wrote:
Ow.. oké , nja voor diegene die niet last hebben van hormonen zal ik wel de vragen beantwoorden dan
Heldkakbout wrote: spaar ze allemaal
hahaOlijfboompje wrote:Bij deze;Inemiene wrote:
Ow.. oké , nja voor diegene die niet last hebben van hormonen zal ik wel de vragen beantwoorden dan
Wat moet ik hiermee?
Heldkakbout wrote: spaar ze allemaal
vragen!!QnalQut wrote:okee ff serieus, ik heb weer een moeilijke keuze.. moet morgen werken van 5;00-13;00..
ga ik daarna na een maat, waarmee we vervolgens met mn chick en zijn toekomstige chick wat gaan doen..
nu weten ze alle 3 wat ze gaan doen, behalve ik.. ik weet van nikshoe kom ik erachter wat we gaan doen?
Vragen aan die vriend?QnalQut wrote:okee ff serieus, ik heb weer een moeilijke keuze.. moet morgen werken van 5;00-13;00..
ga ik daarna na een maat, waarmee we vervolgens met mn chick en zijn toekomstige chick wat gaan doen..
nu weten ze alle 3 wat ze gaan doen, behalve ik.. ik weet van nikshoe kom ik erachter wat we gaan doen?
je belt je maat op, je vraagt, hé wat gaan we doenQnalQut wrote:okee ff serieus, ik heb weer een moeilijke keuze.. moet morgen werken van 5;00-13;00..
vragen?QnalQut wrote:okee ff serieus, ik heb weer een moeilijke keuze.. moet morgen werken van 5;00-13;00..
Simpel en doeltreffendInemiene wrote:je belt je maat op, je vraagt, hé wat gaan we doenQnalQut wrote:okee ff serieus, ik heb weer een moeilijke keuze.. moet morgen werken van 5;00-13;00..
of je belt je chick op , je vraagt , hé wat gaan we doen
Ja, hij kan ook die toekomstige chick van zijn vriend opbellen maar dat gaat die vriend niet zo leuk vinden denk ikOlijfboompje wrote:Simpel en doeltreffendInemiene wrote:je belt je maat op, je vraagt, hé wat gaan we doenQnalQut wrote:okee ff serieus, ik heb weer een moeilijke keuze.. moet morgen werken van 5;00-13;00..
of je belt je chick op , je vraagt , hé wat gaan we doen
doe toch maar gewoon er is altijd iemand die antwoordmrazura wrote:Kap eens met spammen spammerts. Momenteel kan ik mijn serieuze vragen hier niet dumpen
Ja maar er komen momenteel geen serieuze antwoorden en die zijn wel van levensbelanghardstylelover1997 wrote:doe toch maar gewoon er is altijd iemand die antwoordmrazura wrote:Kap eens met spammen spammerts. Momenteel kan ik mijn serieuze vragen hier niet dumpen
QnalQut wrote:allemaal leuk geprobeerd.. maar dat heb ik al gedaan.. en ze willen alle 3!!!! niks zeggen.. sjonge jonge jonge.. krijg er gewoon buikpijn van
Vertel maarmrazura wrote:Ja maar er komen momenteel geen serieuze antwoorden en die zijn wel van levensbelanghardstylelover1997 wrote:doe toch maar gewoon er is altijd iemand die antwoordmrazura wrote:Kap eens met spammen spammerts. Momenteel kan ik mijn serieuze vragen hier niet dumpen
nee ik vind verrassingen niet leuk.. en zeker niet als er zooooooooooooo geheimzinnig over gedaan word.. ik moet zulke dingen gewoon weten op de 1 of andere manier,Inemiene wrote:QnalQut wrote:allemaal leuk geprobeerd.. maar dat heb ik al gedaan.. en ze willen alle 3!!!! niks zeggen.. sjonge jonge jonge.. krijg er gewoon buikpijn van
Ooooh dan is dat een verrassing![]()
Das toch leuk joh !![]()
(buikpijn: Buscopan nemen )
Ik kan het niet ik durf het niet te zeggen ben te onzekerInemiene wrote:Je kan ook gewoon iets warm op je buik leggen tegen pijnwerkt ook nog wel eens
![]()
en tja, misschien je gewoon laten overvallenniet aan denken en je bed in kruipen?
@Mr Azura: ik wacht op je verhaal
Inemiene wrote:Je kan ook gewoon iets warm op je buik leggen tegen pijnwerkt ook nog wel eens
![]()
en tja, misschien je gewoon laten overvallenniet aan denken en je bed in kruipen?
@Mr Azura: ik wacht op je verhaal