Ja, voor de lachspieren wel. En om nutteloze grappige relatiediscussies te hebben.Olijfboompje wrote:![]()
Hangt er hier sfeer?
Ik praat alleen maar onzin en praat over betekenisloze seks
Is dat sfeerverhogend?
Active topics in Off-Topic
Moderators
Zonder domme mensen hebben wij deze niet.Iris93 wrote:Ja, voor de lachspieren wel. En om nutteloze grappige relatiediscussies te hebben.Olijfboompje wrote:![]()
Hangt er hier sfeer?
Is dat sfeerverhogend?
Laat de onwetende wezens dan alsjeblieft hier blijven
Nee want zoals eerder aangegeven verneuken zij deze sfeer.Olijfboompje wrote:Zonder domme mensen hebben wij deze niet.Iris93 wrote:Ja, voor de lachspieren wel. En om nutteloze grappige relatiediscussies te hebben.Olijfboompje wrote:![]()
Hangt er hier sfeer?
Is dat sfeerverhogend?
Laat de onwetende wezens dan alsjeblieft hier blijven
I'll keep bitching.
I'll keep fucking then.Iris93 wrote:
Nee want zoals eerder aangegeven verneuken zij deze sfeer.
I'll keep bitching.
Alsof jij ook maar ergens waar dan ook iets nuttigs bijdraagt buiten het drugstopic om...Olijfboompje wrote:InremarktionIris93 wrote:Like I care what you think about my remarks.Olijfboompje wrote:Waar je je druk over kan maken...damn.
Like she cares what you think about her remarks.![]()
Laat dat meisje toch joh...
Wees jij hier even de volwassen persoon en accepteer haar zoals zij is in plaats dat je huilie doet dat zij hier post en niks nuttigs bijdraagt.
Alsof ik hier iets nuttigs bijdraag zeg
Jahoor, het DHP en *****forum.info 
Negeren en doorgaan met je levenOlijfboompje wrote: Inremarktion![]()
Wees jij hier even de volwassen persoon en accepteer haar zoals zij is in plaats dat je huilie doet dat zij hier post en niks nuttigs bijdraagt.
Mij negeren?Inemiene wrote:Negeren en doorgaan met je levenOlijfboompje wrote: Inremarktion![]()
Oh nee Olijfboompje, dat niet 
Had heb op Iris, om die andere chick te negeren.. als ze zich erin opjaagt
Aaaah gelukkig...Inemiene wrote:Oh nee Olijfboompje, dat niet
Ja, klopt, Iris maakt zich nogal druk terwijl dat nergens voor nodig is.
ja idd, ik snap niet eens goed wat dat andere meisje misdaan heeft.. ?Olijfboompje wrote:Aaaah gelukkig...Inemiene wrote:Oh nee Olijfboompje, dat niet
Ja, klopt, Iris maakt zich nogal druk terwijl dat nergens voor nodig is.
Ze liep mij te versierenInemiene wrote:ja idd, ik snap niet eens goed wat dat andere meisje misdaan heeft.. ?Olijfboompje wrote:Aaaah gelukkig...Inemiene wrote:Oh nee Olijfboompje, dat niet
Ja, klopt, Iris maakt zich nogal druk terwijl dat nergens voor nodig is.uitleg?
HahaOlijfboompje wrote: Ze liep mij te versieren
en dan nog, als je single bent kan versieren toch nog..
Tis internet...Inemiene wrote:HahaOlijfboompje wrote: Ze liep mij te versierentenzij jullie een relatie (?) hebben is daar toch niets verkeerd mee?
en dan nog, als je single bent kan versieren toch nog..
Ff serieus, alsof iemand hier ook maar via even het internet beetje gaat lopen kutten.
Ja, misschien de omhooggevlogen HT'ers onder ons, maar de normale bevolking zal het via echt sociaal contact proberen.
-
H
@ olijfboompje
true,
true,
Hihihardstylelover1997 wrote:@ olijfboompje
true,
-
H
Olijfboompje wrote:Hihihardstylelover1997 wrote:@ olijfboompje
true,
Ik heb een rode traktor als je begrijpt wat ik bedoelhardstylelover1997 wrote:Olijfboompje wrote:Hihihardstylelover1997 wrote:@ olijfboompje
true,
-
H
hahaha 
you make me laugh
you make me laugh
Last edited by hardstylelover1997 on 14 Jul 2011 19:18, edited 1 time in total.
-
H
Olijfboompje wrote:hardstylelover1997 wrote:hahaha
-
H
men hart heeft nog nooit zo hard geklopt en dit is internet flirting haha 
voor het eerst verliefd ja?hardstylelover1997 wrote:men hart heeft nog nooit zo hard geklopt en dit is internet flirting haha
-
H
ben wel verliefd geweestMartin wrote:voor het eerst verliefd ja?hardstylelover1997 wrote:men hart heeft nog nooit zo hard geklopt en dit is internet flirting haha
maar die zagen mij niet staan
Last edited by hardstylelover1997 on 14 Jul 2011 19:23, edited 1 time in total.