Als het maar niet geforceerd overkomt allemaalKSwoosh wrote:Olijfboompje wrote:Zeggen dat ze er leuk uit ziet.
Vrouwen houden van complimentjes.
Ze houden ook van spontaniteit.![]()
Stomme vraag ook eigenlijkop zoiets kan je je helemaal niet voorbereiden
hangt natuurlijk van de situatie af e.d.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
en stel... ik zou vorig jaar een heeeeeel erg leuk meisje een roos hebben gegeven, zou dat dan heel erg overdreven zijn geweest?Olijfboompje wrote:Nouja, ik weet dat de meeste vrouwen daarvan houden
ik vond dr toen wel heel leuk, maar later bleek ze een vriend te hebben (al had ze blijkbaar wel gezegd "Alles kan kapot" [ik was toen ziek
ik ben sowieso een drama eigenlijk als neerkomt op communiceren met onbekende, leuke vrouwen
Dat is wel superliefKSwoosh wrote:en stel... ik zou vorig jaar een heeeeeel erg leuk meisje een roos hebben gegeven, zou dat dan heel erg overdreven zijn geweest?Olijfboompje wrote:Nouja, ik weet dat de meeste vrouwen daarvan houden
ik vond dr toen wel heel leuk, maar later bleek ze een vriend te hebben (al had ze blijkbaar wel gezegd "Alles kan kapot" [ik was toen ziek])
ik ben sowieso een drama eigenlijk als neerkomt op communiceren met onbekende, leuke vrouwen
Daar raak je vrouwen mee
-
G
Olijfboompje wrote:Dat is wel superlief
Daar raak je vrouwen mee
ik ben dan wel weer zo dat ik haar de rest van de avond dan bijna niet meer durf aan te kijken
Last edited by Guest on 14 Jul 2011 16:45, edited 1 time in total.
hardstylelover1997 wrote:hahaha ik ken je niet eensOlijfboompje wrote:Zullen we een relatie nemen?hardstylelover1997 wrote:mag opblijven hoe lang ik wil is het niet voor de tv is het voor de computer
Dan mag je hier posten van Iris.
Ik ben duidelijk wel walgelijk genoeg voor veertienjarige meisjes![]()
Ik ben twintig, dus het leeftijdsverschil kan wel
AAAAAAAAARGH.
Nee.Daveytl wrote:Hihi, gaatie Iris?
Ik heb nu echt zo iets van;
GET THE FUCK OUT OF HEREEEEEEEE.
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
BAMBAMBAMBAM
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH.
Komt wel goed schatje gooi het dr maar uit.Iris93 wrote:Nee.Daveytl wrote:Hihi, gaatie Iris?
BAMBAMBAMBAM
Waarom?Iris93 wrote:Nee.Daveytl wrote:Hihi, gaatie Iris?
BAMBAMBAMBAM
Zij heeft net zoveel recht als jou hier te zijn.
Ik ben gefrustreerd ten top en verder.mrazura wrote:Komt wel goed schatje gooi het dr maar uit.Iris93 wrote:Nee.Daveytl wrote:Hihi, gaatie Iris?
BAMBAMBAMBAM
Echt, sommige mensen hebben én het verstand van het achtereind van een varken én zijn oostindisch doof én zijn scheel én zijn gewoon oerdom.
Onmogelijk irritant
Zeg ik dat dat niet zo is?Olijfboompje wrote:Waarom?Iris93 wrote:Nee.Daveytl wrote:Hihi, gaatie Iris?
BAMBAMBAMBAM
Zij heeft net zoveel recht als jou hier te zijn.
Nee. Alleen ik irriteer me dood en uit mn frustratie.
''Get the fuck out of here'' impliceert wat anders.Iris93 wrote: Zeg ik dat dat niet zo is?
Of is mijn Engels nu dramatisch achterstallig?
Ja dat denk ik nu, in 10voud.Olijfboompje wrote:''Get the fuck out of here'' impliceert wat anders.Iris93 wrote: Zeg ik dat dat niet zo is?
Of is mijn Engels nu dramatisch achterstallig?
Ik zeg toch niet dat ze op moet rotten?
Dat is niet conform de regels.
Zoals ik zei, ik uit mn frustratie.
Naar wie refereer je nou dat is mij een beetje onduidelijk.Iris93 wrote:Ik ben gefrustreerd ten top en verder.
Echt, sommige mensen hebben én het verstand van het achtereind van een varken én zijn oostindisch doof én zijn scheel én zijn gewoon oerdom.
Onmogelijk irritant
Grapjasmrazura wrote:Naar wie refereer je nou dat is mij een beetje onduidelijk.Iris93 wrote:Ik ben gefrustreerd ten top en verder.
Onmogelijk irritant
-
G
BITCHFIGHT!
Nergens voor nodig als die schijtirritante kleuteropmerkingen op niet serieuze berichten gewoon kappen.KSwoosh wrote:BITCHFIGHT!
Ze slaan gewoon nergens op. Is gewoon al de 3e keer.
-
G
ik neem aan dat et over hardstylelover gaatIris93 wrote:Nergens voor nodig als die schijtirritante kleuteropmerkingen op niet serieuze berichten gewoon kappen.KSwoosh wrote:BITCHFIGHT!
bekijk het zo: het is maar een 14 jarig kindje
Waar je je druk over kan maken...damn.
Like she cares what you think about her remarks.
Ja daarom juist.KSwoosh wrote:ik neem aan dat et over hardstylelover gaatIris93 wrote:Nergens voor nodig als die schijtirritante kleuteropmerkingen op niet serieuze berichten gewoon kappen.KSwoosh wrote:BITCHFIGHT!
bekijk het zo: het is maar een 14 jarig kindje
Dan kan ik me onmogelijk voorstellen dat je ook maar íéts nuttigs bij kan dragen in dit topic.
Like I care what you think about my remarks.Olijfboompje wrote:Waar je je druk over kan maken...damn.
InremarktionIris93 wrote:Like I care what you think about my remarks.Olijfboompje wrote:Waar je je druk over kan maken...damn.
Laat dat meisje toch joh...
Wees jij hier even de volwassen persoon en accepteer haar zoals zij is in plaats dat je huilie doet dat zij hier post en niks nuttigs bijdraagt.
Alsof ik hier iets nuttigs bijdraag zeg
Ive planted these feelings full of hatred inside her head. Blame me.Olijfboompje wrote:InremarktionIris93 wrote:Like I care what you think about my remarks.Olijfboompje wrote:Waar je je druk over kan maken...damn.
Like she cares what you think about her remarks.![]()
Wees jij hier even de volwassen persoon en accepteer haar zoals zij is in plaats dat je huilie doet dat zij hier post en niks nuttigs bijdraagt.

Last edited by mrazura on 14 Jul 2011 17:29, edited 1 time in total.
Jij werk in ieder geval mee aan de sfeer.Olijfboompje wrote:InremarktionIris93 wrote:Like I care what you think about my remarks.Olijfboompje wrote:Waar je je druk over kan maken...damn.
Like she cares what you think about her remarks.![]()
Die dan weer verneukt wordt door een antwoord van een onwetende 14jarige.