Doen we. 
Heb je er nog een over?! Een echte 30+ Milf, liefst met een tweelingdawasiknie wrote:Zal wel een milfje meenemen voor Mr Azura op Dominator.
Heb je er nog een over?! Een echte 30+ Milf, liefst met een tweelingdawasiknie wrote:Zal wel een milfje meenemen voor Mr Azura op Dominator.
Serieus hm kan ik me niet herinneren moet dan wel echt heeeeel ff geweest zijnNando wrote:Ja zeker.mrazura wrote:Ga je free festival nando? Jou heb ik echt al lang niet meer gezien volgens mijNando wrote:Heb je volgens mij wel ff snel gezien op Defqon btw.
4000e post.
zeker met 2 dochters van 14 of 15 jaar oud ;PSquirrie wrote:Heb je er nog een over?! Een echte 30+ Milf, liefst met een tweelingdawasiknie wrote:Zal wel een milfje meenemen voor Mr Azura op Dominator.
4 kinderen is het minimum he.dawasiknie wrote:Zal wel een milfje meenemen voor Mr Azura op Dominator.
Sorry maar ik heb gereserveerd voor 90% van de knuffeltijd..roberttt wrote:11492e post
maar nando :p daar knuffelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zullen we een relatie nemen?hardstylelover1997 wrote:mag opblijven hoe lang ik wil is het niet voor de tv is het voor de computer
14 en 20 ?Olijfboompje wrote:Zullen we een relatie nemen?hardstylelover1997 wrote:mag opblijven hoe lang ik wil is het niet voor de tv is het voor de computer
Dan mag je hier posten van Iris.
Ik ben duidelijk wel walgelijk genoeg voor veertienjarige meisjes![]()
Ik ben twintig, dus het leeftijdsverschil kan wel
hardstylelover1997 wrote:[fuck me
Biscuit stylebiscuit wrote:hardstylelover1997 wrote:[fuck me
dus.
14 jaar he?
waar woon je!?!?!?!?!?!
Olijfboompje wrote:Biscuit stylebiscuit wrote:hardstylelover1997 wrote:[fuck me
dus.
14 jaar he?
waar woon je!?!?!?!?!?!
Ik ook, dus delen we?Olijfboompje wrote:Zullen we een relatie nemen?hardstylelover1997 wrote:mag opblijven hoe lang ik wil is het niet voor de tv is het voor de computer
In een drukke discotheek?KSwoosh wrote:ik weet nog wel een leuke vraag voor hier:
De beste manier om een leuke jongedame op vakantie aan te spreken
Als ik het kleinste gaatje maar krijgmrazura wrote:
Ik ook, dus delen we?
Is prima, ik ben de moeilijkste nietOlijfboompje wrote:In een drukke discotheek?KSwoosh wrote:ik weet nog wel een leuke vraag voor hier:
Zeggen dat ze er leuk uit ziet.
Vrouwen houden van complimentjes.
Ze houden ook van spontaniteit.Als ik het kleinste gaatje maar krijgmrazura wrote:
Ik ook, dus delen we?
Je bent inderdaad geen stijve harkmrazura wrote:Is prima, ik ben de moeilijkste nietOlijfboompje wrote:In een drukke discotheek?KSwoosh wrote:ik weet nog wel een leuke vraag voor hier:
Zeggen dat ze er leuk uit ziet.
Ze houden ook van spontaniteit.Als ik het kleinste gaatje maar krijgmrazura wrote:
Ik ook, dus delen we?
"I'm from Holland, where the fuck you from?"KSwoosh wrote:ik weet nog wel een leuke vraag voor hier:
hahaha ik ken je niet eensOlijfboompje wrote:Zullen we een relatie nemen?hardstylelover1997 wrote:mag opblijven hoe lang ik wil is het niet voor de tv is het voor de computer
Like I care.hardstylelover1997 wrote:hahaha ik ken je niet eensOlijfboompje wrote:Zullen we een relatie nemen?hardstylelover1997 wrote:mag opblijven hoe lang ik wil is het niet voor de tv is het voor de computer
KloptDanny H wrote:Olijfje is heel lief en zou ook totaal geen misbruik van je maken.
Olijfboompje wrote:Zeggen dat ze er leuk uit ziet.
Ze houden ook van spontaniteit.
Nouja, ik weet dat de meeste vrouwen daarvan houdenKSwoosh wrote:Olijfboompje wrote:Zeggen dat ze er leuk uit ziet.
Ze houden ook van spontaniteit.![]()
Stomme vraag ook eigenlijkop zoiets kan je je helemaal niet voorbereiden
hangt natuurlijk van de situatie af e.d.