like he caresmrazura wrote:(Ze?) is minderjarig zie sig.Olijfboompje wrote:Ja, op zich ist wel chill.hardstylelover1997 wrote:[fuck me
Kom maar, ik fuck je wel.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
H
Echt, heb jij geen bedtijd ofzo?hardstylelover1997 wrote:like he caresmrazura wrote:(Ze?) is minderjarig zie sig.Olijfboompje wrote: Ja, op zich ist wel chill.
Kom maar, ik fuck je wel.
Daniel is redelijk enigzins wanhopig op seksueel gebied,
maar niet zo walgelijk om 14jarige meisjes te gaan neuken.
Dus stel je niet zo aan.
-
H
mag opblijven hoe lang ik wil is het niet voor de tv is het voor de computer 
So fet!hardstylelover1997 wrote:mag opblijven hoe lang ik wil is het niet voor de tv is het voor de computer
Dan passen wij echt bij elkaar, ik mag dat namelijk ookhardstylelover1997 wrote:mag opblijven hoe lang ik wil is het niet voor de tv is het voor de computer
Echt beter hou je je klep hier.hardstylelover1997 wrote:mag opblijven hoe lang ik wil is het niet voor de tv is het voor de computer
Ga dit soort dingen posten in het genietmomentjestopic?
Want zo te zien geniet jij je de pleuris daar.
Zoals ik hier al 3x eerder zei;
post hier maar weer als je wat over relaties/seks oid te zeggen hebt.
Maar gezien je leeftijd zal dat niet gebeuren.
Of mag dat dat ook al zoveel en zo vroeg als je zelf wil? Als het niet in bed is maar in de bosjes?
Squirrie wrote:Dan passen wij echt bij elkaar, ik mag dat namelijk ookhardstylelover1997 wrote:mag opblijven hoe lang ik wil is het niet voor de tv is het voor de computer
Verschijnt hier een nieuw stelletje
Oe nog 1roberttt wrote:Squirrie wrote:Dan passen wij echt bij elkaar, ik mag dat namelijk ookhardstylelover1997 wrote:mag opblijven hoe lang ik wil is het niet voor de tv is het voor de computer
Verschijnt hier een nieuw stelletje
Maikel, ik wist niet dat je pedo was?
Dat zeg ik toch ook niet
Kijk je kan wel zeggen van, goh wat jong.. Maar elk jaar is ze er weer één ouder hé. Dus over een paar jaar is ze niet meer jong hoor 
Kijk ik ben een ondernemer, ik investeer graag in de toekomst.
Hahaha.Squirrie wrote:Dat zeg ik toch ook nietKijk je kan wel zeggen van, goh wat jong.. Maar elk jaar is ze er weer één ouder hé. Dus over een paar jaar is ze niet meer jong hoor
foto?
Maar Iris, toch vind ik dat je wel een beetje liever moet reageren tegen dat jonge meisje. Zo jaag je haar hier nog weg, beetje sneu voor Squirrie he 
Nee ik mag geen foto's bewaren van mijn investeringen, dan heb ik kans op een aanklacht.
Nee geouwehoer joh
! Ik zeg het er maar weer bij, want je weet maar nooit wat HT-ers hier wel en niet als grap zien.. Al eens vaker mee gemaakt dat dingen verkeerd werden geïnterpreteerd 
Nee geouwehoer joh
Mare zijn er ook leuke milfs hier?
I'm irritated to death.roberttt wrote:Maar Iris, toch vind ik dat je wel een beetje liever moet reageren tegen dat jonge meisje. Zo jaag je haar hier nog weg, beetje sneu voor Squirrie he
hidde wrote:Haha ja, kom niet aan Iris' relatie topic!
Nee wel kilfs.mrazura wrote:Mare zijn er ook leuke milfs hier?
Mja miss ben jij over een tijdje wel een milf. Je weet het maar nooit met een tijger zoals Nando.Iris93 wrote:Nee wel kilfs.mrazura wrote:Mare zijn er ook leuke milfs hier?
Nee, volgens mij niet..mrazura wrote:Mare zijn er ook leuke milfs hier?
Bij deze mensen: Laat alle moeders die milf zijn zich even aanmelden hier! Er is vraag naar.
mrazura wrote:Mja miss ben jij over een tijdje wel een milf. Je weet het maar nooit met een tijger zoals Nando.Iris93 wrote:Nee wel kilfs.mrazura wrote:Mare zijn er ook leuke milfs hier?
Nando wrote:
cool, nog 1 post en je hebt er 4000
Ga je free festival nando? Jou heb ik echt al lang niet meer gezien volgens mijNando wrote:
Ja zeker.mrazura wrote:Ga je free festival nando? Jou heb ik echt al lang niet meer gezien volgens mijNando wrote:
4000e post.
Zal wel een milfje meenemen voor Mr Azura op Dominator.