Pommer wrote:Stel me is aan dr voor!Daveytl wrote:Uiteindelijk ben ik niet naar haar toe gegaan, omdat ze smsjes stuurde á la Pommer.

Pommer wrote:Stel me is aan dr voor!Daveytl wrote:Uiteindelijk ben ik niet naar haar toe gegaan, omdat ze smsjes stuurde á la Pommer.

even de nadelen van jehova-getuige vertellen en ze zal spoedig een goede christene wordenDaveytl wrote:Pommer wrote:Stel me is aan dr voor!Daveytl wrote:Uiteindelijk ben ik niet naar haar toe gegaan, omdat ze smsjes stuurde á la Pommer.
nvm...Daveytl wrote:Pommer wrote:Stel me is aan dr voor!Daveytl wrote:Uiteindelijk ben ik niet naar haar toe gegaan, omdat ze smsjes stuurde á la Pommer.
Haha nicePommer wrote:nvm...Daveytl wrote:
Ja precies, daar had ik vroeger ook last van, was veel te verlegen, zelfs om maar te kijken. Maar daar ben ik gelukkig allang vanaf. Heb ook gewoon overal schijt aanPommer wrote:Ik heb een beetje hetzelfde, ik heb wel heel vaak gehad dat je gewoon veel met een meisje praat en afspreekt en af en toe wat zoent enzo, maar dan durf ik nooit de volgende stap te nemen omdat ik geen zin heb om me vast aan iemand te binden, vrijgezel zijn bevalt me veel te goedHelemaal als ik kijk naar vrienden van me, die ik gewoon bijna nooit meer zie omdat ze een relatie hebben
Waar zie je mij dat zeggen?hardstylelover1997 wrote:direct het bed in is dat het enigste wat je van een meisje wilt wtfOlijfboompje wrote:Ik wist dat ze daar voor zou gaanSkedoedelefloeps wrote:Zet de optie 'jochies' er dan ook niet tussen Daniel
Like I care what she thinks about me.
Ow, shit, I do care.
Fuck me
Ja, op zich ist wel chill.hardstylelover1997 wrote:[fuck me
(Ze?) is minderjarig zie sig.Olijfboompje wrote:Ja, op zich ist wel chill.hardstylelover1997 wrote:[fuck me
Kom maar, ik fuck je wel.
Like I care.mrazura wrote:(Ze?) is minderjarig zie sig.Olijfboompje wrote:Ja, op zich ist wel chill.hardstylelover1997 wrote:[fuck me
Kom maar, ik fuck je wel.
die periode krijg jij ook nog wel als je een x ouder wordhardstylelover1997 wrote:
direct het bed in is dat het enigste wat je van een meisje wilt wtf
U hanteert de gedachtegang kut is kut? Ik geef u groot gelijk mijn heer.Olijfboompje wrote:Like I care.
Het meest veelzijdige stukje vleeskip...uuh, kut.mrazura wrote:U hanteert de gedachtegang kut is kut? Ik geef u groot gelijk mijn heer.Olijfboompje wrote:Like I care.
Ramirez wrote:Morgen zie ik mn chick weer en dan blijft ze slapen. Ze vond het dinsdag erg fijn!
Ramirez wrote:Ja dat doet me ook wel goed eigenlijk.Soms doe je echt alles voor een chick en het enige wat je dan na het pas te vragen krijg is een zielige dank je wel..
Weer een nutteloze opmerking gespot.hardstylelover1997 wrote:direct het bed in is dat het enigste wat je van een meisje wilt wtfOlijfboompje wrote:Ik wist dat ze daar voor zou gaanSkedoedelefloeps wrote:Zet de optie 'jochies' er dan ook niet tussen Daniel
Like I care what she thinks about me.
Ow, shit, I do care.
Fuck me
Bij mij deze View on YouTube
Dankjewel waarvoor?Ramirez wrote:Ja dat doet me ook wel goed eigenlijk.Soms doe je echt alles voor een chick en het enige wat je dan na het pas te vragen krijg is een zielige dank je wel..