Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 125  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 11:09 

sommige mensen vinden het moeilijker om gevoelens te uiten.. ik vind het ook niet altijd even makkelijk en dan is een brief juist fijn! ;)
mijn vriendin uit nooit haar gevoelens en dit keer met een brief vond het juist fijn dat ze haar gevoelens voor mij uiten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 11:13 

Kraak... Piep...

Iris93 schreef:
Ja klopt,
maar bedoelt wordt dat je niet naar de Mac gaat als je een date hebt :)
Al helemaal als je er allebei werkt staat het zo raar haha.
Sowieso not done.

Haha nee dat niet, dat was gewoon naar de stad toe. Ik haal dan wel is gewoon n ijsje daar met dr meer niet. Maar dat is ook halen en gelijk weg, daar niet blijven zitten ofzo.

Eerste heeft 2 dagen geduurt voordat we al doorhadden dat t niet wou.. naja toen ik doorhad dat ik niet wou..
Enige afspraak daarmee was film kijken thuis

Andere is niet een relatie eigenlijk, op n personeels feest gezoend, onbeperkt drinken je snapt m wel..

3e heb ik 4 maand ofzo mee gehad en eerste afspraak was gewoon in de stad 2e bij haar filmkijken.
Dus nee niet bij de mac :P

Maar het is wel raar dat je ex dan daar rondloopt, nou is die eerste al stil van zichzelf(daar wou ik niet) en werkt bijna nooit dus die zie ik nooit, die 2e is nog steeds een goeie vriendin van mij. 3e is het meest irritant, blijft me nastaren en zegt nooit wat. Moet het altijd via via horen. Vooral als je in de stad met een meisje staat en je word weer doodgestaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 11:13 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:
sommige mensen vinden het moeilijker om gevoelens te uiten.. ik vind het ook niet altijd even makkelijk en dan is een brief juist fijn! ;)
mijn vriendin uit nooit haar gevoelens en dit keer met een brief vond het juist fijn dat ze haar gevoelens voor mij uiten!

ik ken het
ik sla echt vaak dicht als het persoon tegenover persoon in een serieus gesprek

heb ik zo'n gesprek op msn of wat dan ook is er niks aan t handje xd

heel raar mja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 11:15 

The Anim0l schreef:
DarkestSymphony schreef:

ik ken het

tis veel makkelijker via msn je gevoelens te uiten omdat je de persoon tegen wie je het hebt niet tegenover je zit! ik ga altijd heel lang nadenken voor ik mijn gevoelens uit.. maarja hoe vaker je het doet hoe makkelijekr het wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 11:18 

Artiest

Ik houd ook totaal niet van gevoelens uiten en doe dat dan ook vrijwel nooit, gesprek moet altijd over een ander gaan, maar ik vind in een relatie dat je toch wel mag vrwachten van elkaar dat gevoelens uiten face to face kan.
het heeft ook te maken met een kwestie van vertrouwen he en ik vind het feit dat iemand zoiets op msn doet een beetje een teken geven van het feit dat er geen vertrouwen is en ik kan heel veel hebben, maar ik ben een verdomd betrouwbaar persoon dus iemand die mij goed kent moet mij dan ook vertrouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 11:20 

Hardtraxx Addict

Skedoedelefloeps schreef:
Oftewel als die dude van woensdag jou dus mee gaat nemen naar de mac krijgen we een volledige update hierow waarom het de grootste aars is die de aarde heeft gekend?

Haha ik weet dat dat niet het geval gaat zijn :P
Hij is geen neanderthaler haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 11:22 

sommige vinden het MOEILIJK om hun gevoelens te uiten ookal ben je betrouwbaar.. tis geen makkelijk onderwerp om over te praten.. ;)
niet iedereen vindt het makkelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 11:23 

Ik houd ook totaal niet van gevoelens uiten en doe dat dan ook vrijwel nooit, gesprek moet altijd over een ander gaan, maar ik vind in een relatie dat je toch wel mag vrwachten van elkaar dat gevoelens uiten face to face kan.
het heeft ook te maken met een kwestie van vertrouwen he en ik vind het feit dat iemand zoiets op msn doet een beetje een teken geven van het feit dat er geen vertrouwen is en ik kan heel veel hebben, maar ik ben een verdomd betrouwbaar persoon dus iemand die mij goed kent moet mij dan ook vertrouwen.

soms heb ik wel een beetje het gevoel alsof je gevoelloos bent skedoedelefloeps :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 11:24 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:
The Anim0l schreef:
DarkestSymphony schreef:

ik ken het

tis veel makkelijker via msn je gevoelens te uiten omdat je de persoon tegen wie je het hebt niet tegenover je zit! ik ga altijd heel lang nadenken voor ik mijn gevoelens uit.. maarja hoe vaker je het doet hoe makkelijekr het wordt

in persoon weet k nooit wat k moe zeggen en dan heb ik echt een schijthekel aan die stiltes tussedoor

en gewoon achter je pc heb je nou niet echt die druk van oh nu moet ik wat zeggen anders vallen er stiltes daar kan je makkelijker even van weglopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 11:25 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:
sommige vinden het MOEILIJK om hun gevoelens te uiten ookal ben je betrouwbaar.. tis geen makkelijk onderwerp om over te praten.. ;)

mijn vriendin ook niet, maar dat komt stukje bij beetje al steeds meer naar boven gelukkig :) (ben zelf wel van het praten namelijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 11:30 

Artiest

DarkestSymphony schreef:

soms heb ik wel een beetje het gevoel alsof je gevoelloos bent skedoedelefloeps :P

Haha totaal niet m'n jongen.
Ik ben iemand van het relativeren en lig niet snel wakker om problemen en zaken in de wereld, maar ik geef ontzettend veel om mensen om mij heen.
Goede vrienden en vriendinnen (voornamelijk wel vriendinnen) kunnen mij dan ook elk moment v.d. dag bellen en vragen om hulp (mits het niet gaat om welke kleur appel ze moeten eten).
Ben totaal niet gevoelloos, maar ben niet de persoon die gevoelens uit nee, vind dat persoonlijk gewoon lastig, heb daar zo m'n redenen voor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 11:30 

tommetjeuh schreef:
DarkestSymphony schreef:

mijn vriendin ook niet, maar dat komt stukje bij beetje al steeds meer naar boven gelukkig :) (ben zelf wel van het praten namelijk)

ik vind het niet erg als me vriendin het niet kan.. tis niet makkelijk maarja tis wel fijn als ze haar gevoelens uit maar het gaat nu steeds meer komen.. nu die brief en hoop binnekort dat ze het wel durft te zeggen!

@ The Anim0l: achter je pc is het gewoon typen en op enter drukken en verder niks.. voor een persoon moet het echt uit je mond komen en ja dan ga ik vaak nadenken of ik het wel goed zeg of of ik het anders kan zeggen en dan valen er stiltes waar ik ook een hekel aan heb maar ik doe het vnzelf.. na gaan denken over wat ik wil gaan zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 11:31 

DarkestSymphony schreef:

Haha totaal niet m'n jongen.
Ik ben iemand van het relativeren en lig niet snel wakker om problemen en zaken in de wereld, maar ik geef ontzettend veel om mensen om mij heen.
Goede vrienden en vriendinnen (voornamelijk wel vriendinnen) kunnen mij dan ook elk moment v.d. dag bellen en vragen om hulp (mits het niet gaat om welke kleur appel ze moeten eten).
Ben totaal niet gevoelloos, maar ben niet de persoon die gevoelens uit nee, vind dat persoonlijk gewoon lastig, heb daar zo m'n redenen voor :lol:

ik zeg ook alleen dat het soms zo lijkt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 11:32 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:
tommetjeuh schreef:
DarkestSymphony schreef:

ik vind het niet erg als me vriendin het niet kan.. tis niet makkelijk maarja tis wel fijn als ze haar gevoelens uit maar het gaat nu steeds meer komen.. nu die brief en hoop binnekort dat ze het wel durft te zeggen!

ja dat bedoel ik, stel er is wat en ze kan er niet goed over praten krijg je van: nee.. laatmaar, er is niks.. nou als ik ergens niet tegen kan is dat het wel haha, maar laatste tijd ist al een stuk minder zoals ik al zij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 11:34 

Artiest

@Dark, ik zorg gewoon voor wat duidelijkheid ^^ niet dat mensen denken dat ik van steen ben ofzo, ben ook maar een mens natuurlijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 11:36 

@Tommetjeuh: ja klopt heb ik ook een hekel aan.. zeg ze: ik moet je wat vertellen (word ze verlegen) zegt ze: nee laatmaar er is niks.. ik zo: nu moet je het ookvertellen dus zeg maar wat eris! en uiteindelijk verteld ze het zoo moeilijk dat je het niet echt snapt.. en dan zegt ze één in en dan snap ik het hele verhaal in eens :P
@Skedoe: zou niet goed zijn als je vn steen was haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 11:56 

Kraak... Piep...

Ik heb geen gevoel. Serieus als t uit is voel ik me even kut n dag maximaal maar daarna. Niks gewoon vrolijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:01 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Ik heb geen gevoel. Serieus als t uit is voel ik me even kut n dag maximaal maar daarna. Niks gewoon vrolijk.

dan ben je nog niet de goede tegengekomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:08 

The Anim0l schreef:
D-Nemacyst schreef:

idd! dan ben je nooit de goede tegengekomen! als je echt smoor verliefd bent en het gaat uit dan voel je je dagen lang kut!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:10 

Artiest

DarkestSymphony schreef:
The Anim0l schreef:
D-Nemacyst schreef:

idd! dan ben je nooit de goede tegengekomen! als je echt smoor verliefd bent en het gaat uit dan voel je je dagen lang kut!

Hoeft het niet eens uit voor te gaan hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:11 

Kraak... Piep...

The Anim0l schreef:
D-Nemacyst schreef:

Zelfs dat wel. Dacht dat ik altijd bij diegene zou blijven maar tis om n hele domme rede uitgegaan. En dag erna. Niks meer... Stond 4dagen erna al met n ander
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:13 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
The Anim0l schreef:
D-Nemacyst schreef:

Zelfs dat wel. Dacht dat ik altijd bij diegene zou blijven maar tis om n hele domme rede uitgegaan. En dag erna. Niks meer... Stond 4dagen erna al met n ander

jij of zij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:14 

ik denk dat meisje:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:14 

Artiest

D-Nemacyst schreef:
The Anim0l schreef:
D-Nemacyst schreef:

Als t uit gaat om domme reden, je dag erna niks meer voelt en 4 dagen erna met een ander staat lijkt het me niet dat het echt een blijfertje was qua gevoellens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:23 

Hardtraxx Addict

The Anim0l schreef:
D-Nemacyst schreef:
D-Nemacyst schreef:

jij of zij?

ik gok hij.
Als je echt de goede tegenkomt en tot over je oren verliefd bent piep je wel anders als het uit gaat..
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 125  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic