2faced krijgt een hele andere betekenis zowrote:#gendershamingwrote:Vrouwelijke modellen he RickNiet dat die geen bierbuikje mogen hebben
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Niet voor Victoria's Secret, sorrywrote:Is een schattig bierbuikje niet acceptabel tegenwoordig? Ga eens met je tijd mee man #fatshamingwrote:en niet dik.
Jwzwrote:2faced krijgt een hele andere betekenis zowrote:#gendershamingwrote:Vrouwelijke modellen he RickNiet dat die geen bierbuikje mogen hebben
Femke mag dus niet meedoen?wrote:vrouwelijke modellen. Eis is wel dat je niet dik bent.
Ik zag ook andere pinsirtruien langskomen in RSU, concurrentie Tom?
- Rave of Die
- Did someone say hardstyle?
- RawBoy
- jesus Hardstyle can change your life
- Glow in the dark (gegarandeerd aanspraak bij indoor feestjes
)
- Once again open up the bag of Chips (insert chips zak)
- Have a safe trip home and see you again next year.
Ben je serieus op zoek naar vrouwelijk model?
- RawBoy
- Glow in the dark (gegarandeerd aanspraak bij indoor feestjes
Wat een memes weer hoorwrote:- Rave of Die
- RawBoy
- Glow in the dark (gegarandeerd aanspraak bij indoor feestjes)
Hij wordt vandaag einde van de dag bezorgt
Edit: Hij is binnen, letters zijn helaas een beetje vaag als in weinig verf. Trui zelf is top
-
R
Zaterdag 2 shirts besteld, hopelijk vrijdag binnen zodat ze mee kunnen naar defqon! 
Ben je nu te laat mee haha.wrote:Hoelang is de levertijd? Pakeen. shirt voor defqon is weltof
Bedankt voor het laten weten, ik ga even contact opnemen met Spreadshirt hierover. Mocht je hem willen retouren kan dit natuurlijk gewoon! En Thijs, voor Defqon gaat het niet meer lukken helaas, maar je kan er natuurlijk altijd op andere feestjes nog plezier van hebbenwrote:Hij wordt vandaag einde van de dag bezorgt
Edit: Hij is binnen, letters zijn helaas een beetje vaag als in weinig verf. Trui zelf is top
Haha zo'n hekzitr shirt ga ik misschien wel bestellen. 
Tja retourneren.. wilde hem juist aan met DQwrote: Bedankt voor het laten weten, ik ga even contact opnemen met Spreadshirt hierover. Mocht je hem willen retouren kan dit natuurlijk gewoon!
De letters zijn verf maar er is te weinig van gebruikt waardoor je het zwarte van de trui er gewoon doorheen ziet helaas. Hoopte voor die prijs op ''plastic'' letters namelijk
Miwr shirt? Met aan de achterkant "Sequrity" ?
Fixed itwrote:Miwr Miwr shirt? Met aan de achterkant "Sequrity" ?
-
A
Heggenschr.
Spijt me dat te horen man, hoop dat je er toch plezier van hebt!wrote:Tja retourneren.. wilde hem juist aan met DQwrote: Bedankt voor het laten weten, ik ga even contact opnemen met Spreadshirt hierover. Mocht je hem willen retouren kan dit natuurlijk gewoon!
De letters zijn verf maar er is te weinig van gebruikt waardoor je het zwarte van de trui er gewoon doorheen ziet helaas. Hoopte voor die prijs op ''plastic'' letters namelijk
Als iemand shirtjes spot op Defqon, maak effe een foto, altijd leuk om te zien