Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 jun 2017 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik merk het inderdaad! En ff quote want nieuwe pagina:

Fuzzylogic schreef:
Nieuw design: het klaplongstamp shirt! Je vindt hem via deze link.
Zouden jullie misschien mijn facebookpagina willen liken trouwens? https://www.facebook.com/rawstylefashion/
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 12 jun 2017 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die wil ik iemand zien dragen op een festival :lol:
Bericht Geplaatst op 12 jun 2017 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tom maak een zwarte trui met Pak een. , die is er nu niet en wil ik met DQ :cry:
Bericht Geplaatst op 12 jun 2017 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koop dan Delt-A!!!

Horizontaal of verticaal Erik?
Bericht Geplaatst op 12 jun 2017 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Koop dan Delt-A!!!

Horizontaal of verticaal Erik?


Horizontaal!

Zwarte trui, witte letters :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 12 jun 2017 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga er meteen mee aan de slag, ik post het hier wel even als ze erop staan!
Bericht Geplaatst op 12 jun 2017 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze zijn nu te krijgen Erik :)
Bericht Geplaatst op 12 jun 2017 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ze zijn nu te krijgen Erik :)


Ik krijg hem voor mijn verjaardag in plaats van kaartje Dominator (waar mijn vrienden te laat mee waren met aanschaffen xd ) :yay:
Bericht Geplaatst op 12 jun 2017 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha top! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 12 jun 2017 21:49 
 
Hardtraxx Veteran

Die reacties onder het klaplong shirt
:lol:
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klaplong shirt is echt geniaal :worship:
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha gewoon een website en alles, kunnen we al aandelen kopen Tom?
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen enkele link doet het overigens.
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het goed is te bereiken via www.rawstylefashion.nl !
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 13:51 
 
Hardtraxxer

Als ik nu bestel, is het dan binnen voor Defqon?
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
Als ik nu bestel, is het dan binnen voor Defqon?


https://service.spreadshirt.com/hc/nl/a ... zorgkosten
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer is Defqon? 23 juni toch? Zou ruim op tijd moeten zijn dan! Ik kan je op de hoogte houden over het drukproces :)
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil een shirt met de foto van Joey van der Slam gefotoshopt in de vorm van Einstein.
Bericht Geplaatst op 14 jun 2017 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Wanneer is Defqon? 23 juni toch? Zou ruim op tijd moeten zijn dan! Ik kan je op de hoogte houden over het drukproces :)


Gister besteld dus hij moet 20-21 juni binnen zijn, mooi 2 dagen voor DQ :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 15 jun 2017 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu 15% korting op alle t-shirts als je gebruik maakt van code TS0617! Ik kan het niet beloven, maar als je vandaag of morgen bestelt zou het voor Defqon binnen moeten zijn!
Bericht Geplaatst op 15 jun 2017 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mogen we je nu vanaf nu Tommy Hilfiger noemen? Ouwe mode ontwerper :lol:
Bericht Geplaatst op 15 jun 2017 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Mogen we je nu vanaf nu Tommy Hilfiger noemen? Ouwe mode ontwerper :lol:

Ik doe binnenkort mee aan Victoria's Secret modeshow. Zoek nog vrouwelijke modellen voor de Pinsir Queen shirtjes, wie interesse heeft mag me pb'en met een foto van jezelf! Eis is wel dat je minimaal 1 meter 85 bent en niet dik.
Bericht Geplaatst op 15 jun 2017 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
en niet dik.


Is een schattig bierbuikje niet acceptabel tegenwoordig? Ga eens met je tijd mee man #fatshaming
Bericht Geplaatst op 15 jun 2017 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrouwelijke modellen he Rick :P Niet dat die geen bierbuikje mogen hebben
Bericht Geplaatst op 15 jun 2017 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Vrouwelijke modellen he Rick :P Niet dat die geen bierbuikje mogen hebben


#gendershaming
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic