wilde gok: nog geen 100 euro.wrote:Ik ben wel benieuwd hoeveel geld je er mee hebt verdiend tot nu toe
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Maak er maar 200 vanwrote:wilde gok: nog geen 100 euro.wrote:Ik ben wel benieuwd hoeveel geld je er mee hebt verdiend tot nu toe
Jankn. shirt met een foto van heady op defqon.wrote:Maak er maar 200 vanwrote:wilde gok: nog geen 100 euro.wrote:Ik ben wel benieuwd hoeveel geld je er mee hebt verdiend tot nu toeIn zo'n 3,5 week. Makkelijk verdienen wel
Moet zeggen dat het wel achteruit loopt nu, even bedenken hoe ik dat terug kan draaien.
Haha oh tering, netjes gedaan Tom! Goed rondgekeken, aantal keer een normale BALLR gespot maar helaas geen van jou. Zou wel goud zijn als er een paar gespot zijn.
Timing voor Defqon had niet beter kunnen zijn vgm.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Bij de Indigo iemand gespot met een Pinsr shirt, foto van gemaakf en naar Tom gestuurd haha. Leek een behoorlijk serieuze pinsir.wrote:Haha oh tering, netjes gedaan Tom! Goed rondgekeken, aantal keer een normale BALLR gespot maar helaas geen van jou. Zou wel goud zijn als er een paar gespot zijn.
Pinsr. gespot, met zo'n kleine Pinsir als i. 
Iets met hier plaatsen..wrote:Bij de Indigo iemand gespot met een Pinsr shirt, foto van gemaakf en naar Tom gestuurd haha. Leek een behoorlijk serieuze pinsir.wrote:Haha oh tering, netjes gedaan Tom! Goed rondgekeken, aantal keer een normale BALLR gespot maar helaas geen van jou. Zou wel goud zijn als er een paar gespot zijn.
Ik ga op Dreamfields ook rondkijken voor je!
-
R
Helaas de Pinsr. shirts voor defqon niet binnen gekregen, maar op Dominator & Fatality doe ik ze samen met mn maat aan! 
Als ik je zie op Dominator kom ik wel even een Pinsir doen.wrote:Helaas de Pinsr. shirts voor defqon niet binnen gekregen, maar op Dominator & Fatality doe ik ze samen met mn maat aan!