Bij alle APR's krijg je 6% studentenkorting.
Ik ben ook van plan om over te stappen van windows naar mac.
En daar heb ik een paar hele goede argumenten voor.
1 bij mac heb je te tegenover windows niet die setup shit die je ieder keer moet doorlopen als
je iets installeert. Bij mij gebeurd het namelijk geregeld als ik een game of programma installeer. Ik tijden de setup een foutmelding krijg. Er staat dan iets van setup word afgebroken omdat er een bestand ontbreekt. Een keer bleek dat dit iets met het windows register te maken had. Er bleek een of ander bestand of key te ontbreken. Naar heel lang op google te hebben gezocht heb ik een manier gevonden om via een of andere site welke weet ik niet meer. Het ontbrekende bestand te downloaden en in het windows register te plaatsten. Waarna ik het programma zonder problemen heb kunnen installeren. En deze shit is toen windows vista kwam alleen maar erger geworden. windows 7 is beter maar dat is ook lang niet alles. Die heeft ook last van die setup problemen.
2 geen last van virussen althans niet op de schaal van Windows.
3 osx heeft alleen processen lopen die nodig zijn. terwijl bij windows vaak een hoop rommel op de achtergrond heeft draaien die het systeem onnodig traag maakt. En dat is bij osx veel minder het geval.
Nu ik deze punten heb opgenoemd. Wil ik ook nog even kwijt dat veel mensen mac vaak be oordelen aan de hand van wat ze op internet hebben lezen. Maar ze kunnen het pas goed beoordelen als ze er een tijdje mee hebben gewerkt.